Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muistan lukeneeni tieteenkuvalehdestä kerran,että jotkut henkirikoksen tekijät eivät välttämättä muista itse tekohetkestä mitään. Heidän mielensä ei pysty käsittämään tehtyä tekoa eli he menevät "shokkiin" ja tämän vuoksi saattavat unohtaa asioita!
Luulen,että tässä voisi olla kyse tästä mutta sekin on mahdollista, että hän esittää ettei muista surma illan tapahtumista mitään..no se nähdään sitten kun tuomio luetaan..
21.07.2005 21:28
leena kiittää ja kumartaa!
20.07.2005 23:06
käärme sentään kun pahan heitit!Veikkaisin ripsipiirakkaa mutta en ole varma siitä onko veikkaus oikea..
20.07.2005 22:54
en tiennytkään,että esittäjän nimi on Buddy Holly!
Veikkasin beatles yhtyettä tunnarin esittäjäksi..
20.07.2005 22:52
Kun en ole lääkäri niin en voi ruveta diagnosoimaan mitään!Oletko käynyt testeissä jossa sinulta olisi testattu AD/HD?Eikö tuo psykiatri kertonut sinulle mikä vaivaa?Aika outoa..
08.07.2005 14:32
oma tätini ei ainakaan ole paranoidisesta skitsofreniasta parantunut..=(
08.07.2005 14:26
Ehdottomasti niin,että se on nopea mieluiten silloin kun nukun!
08.07.2005 14:18
teoistaan pitää joutua vastuuseen!
En nyt minä niin ääliö ole .
Vaikka tälle martikaiselle olisi annettu 12 vuotta nuorena henkilönä tehdystä taposta olisi hän joka tapauksessa istunut siitä puolet eli noin kuusivuotta.Eikä murha tuomiokaan olisi mitään auttanut.
Kyllä ihmisen pystyy tappamaan tosi typeristä motiiveista!Niitähän esimerkkejä riittää..
08.07.2005 14:04
Kaikenlaisia hulluja sitä liikkuukin!
08.07.2005 13:54
Esittäjää en tiedä mutta vanhan lasten laulu on kyseessä!Ainakin alun muistan,että se menisi näin:"Sinisiä punaisia ruusunkukkia kannan kädessääni kannan kädessääni jne.. mutta loppua en muista!
08.07.2005 13:51
Nuo kaksi käsitettä?
08.07.2005 00:31
Keltainen
Ikkunasta kuulen kuinka linnut iloisesti laulaa
viestiään meille
Lumet sulaa ruoho kasvaa
aurinkokin saa kaiken muuttaa uudestaan
Kevätsade puhdistaa ja raukeaksi tekee maan
valo antaa kaikelle aikaa
unelias mielikin jo hehkun aavistaa
iho tahtoo koskettaa
Keltainen toukokuu
mikset sä jo tuu
oon turhaa odottanut tuulta lempeää
nyt sisään suureen maailmaan tahdon sukeltaa
ja toivon ettei aika tää tuu koskaa loppumaan
Kesä antaa kaikille onnen tunteen jonka voi säilyttää kun pimenee taas syksyinen iltapäivä
voi kesän muistot lämmittää
Sateenkaaren alla kuljen
taakse talven portin suljen
kostealla sammaleella seison
aurinkokin alkaa paistaa
sade vaihtaa kaistaa vaihdan mieleen keltaiseen
Keltaiseen mieleen
Keltaiseen mieleen
keltainen toukokuu..
Löytyy Aikakoneen toiselta albumilta Toiseen maailmaan!
08.07.2005 00:14
Suomessa rikoksia sattuu kaikkialla olkootkin ne suuria tai pieniä!
08.07.2005 00:02
tappaa paljon viattomia ihmisiä ja aiheuttaa kunnon skandaalin!Ei niillä kovin mitään järkevää voi tehdä.Tätä jankutan edelleen, että jos länsimaat eivät tunkisi sitä nokkaansa joka asiaan niin ei maailma silloin olisi tässä tilassa.
07.07.2005 23:57
ehkä olisi hyvä jos katsoisit kuinka homma sujuu välillänne!
07.07.2005 23:41
olin seitsemän vuotias kun opin lukemaan!
Muistaakseni luen noin 50 kirjaa ja pidän niistä lukupäiväkirjaa.Autiolle saarelle ottaisin mukaan vitsikirjan.
Kuoleman selliin ottaisin tiina kirjoja!
07.07.2005 23:38
sinulle tulee se itsestään selvyytenä,että sinulle ei voisi koskaan sattua mitään?En usko!
Ei elämä niin varmaa ole!En voi koskaan tietää sitäkään,että minulle tulee sattumaan kuolenko nuorena vai elänkö pitkään?
Etkö muka itse usko sitä,että kännipäissään voi tehdä jotain tyhmää?En usko enää nykyisin mihinkään!Piste.
07.07.2005 23:31
tunget niitä kysymyksiäsi tänne?Ei Otto vastaa vaikka kuinka odottaisit..
07.07.2005 23:25
ei olisi puuttunut silloin joskus vuosia sitten itämaiden tekemisiin oltaisiin 11.9.2001 olevat terrori-iskut voitu välttää ja niin tämän päiväiset Lontoon tapahtumatkin!
Kaikki tuntuvat koko ajan haukkuvan noita muslimeja
mutta eihän tällä hetkellä edes tiedetä onko kyseisen iskun tekijä Al-Qaida?Siitä on vain arvailuja!
Entä jos se onkin jonkin Brittiläinen joukko joka vihaa Tony Blairia ja hänen tekemisiään?Ihan mahdollista sekin! Eivät kaikki muslimit ole terroristeja.
07.07.2005 23:17
olen käyttänyt protopiciä noin kolmevuotta.Itse käytän 0,003 vahvuista protoa (niistä on muitakin vahvuuksia)voi tietysti olla,että jos siirryt tuohon miedompaan niin ehkä se saattaisi enemmän auttaa mutta kun en ole lääkäri niin en osaa sanoa paljon mitään.Kokeile.
Sivuvaikutuksista sen verran,että itselläni on joskus puhjennut huuliherpes käytön jälkeen ja iho on ollut käytön ajan tulesssa mitään muita sivuvaikutuksia ei ole ollut.En oikein osaa sanoa,että synnyttääkö proto riippuvuutta kun käytän sitä ainostaan silloin kun ihottuma läikät ovat pahimmillaan en silloin kun iho on terve!
07.07.2005 13:17
48 / 65