Minulla on kärsivällisyyden kanssa pikku propleemia, oikeestaan suuria kun sitä ei ole. Kaikki pitää aina tapahtua heti tai ei ollenkaan. Otan tänään mieluummin sata euroa kuin huomenna tuhat, sillä en tiedä muuttaako antaja mielensä tai tuleeko sitä huomista koskaan. Tämä ei ole mikään hetkellinen asia vaan on vaivannut lapsesta asti ja en edes huomaa aina sitä. Joskus joku ilkeä neropää on päässyt julkisesti rokottaan, on kärsimätön mies, vaikka kahvipöydässä.
Mutta mistä sitä onkii kun sitä ei ole?
Olen nuorempana yrittänyt olla "rauhallinen", mutta se päättyy räjähdykseen. Aikansa jaksan ja sitten pinna palaa, räjähdän.
En nyt mikään hullu ole, että niinku aina räjähdän, mutta tässä sanon sen mikä kiusaa. En tietenkään kaikkien ihmisten kanssa, mutta olen huomannut tietyt luonteet jotka saavat aikaan räjähdyksen. Olen keski-ikäinen mies ja yhtä tulinen lapsesta asti. Nuorisovankilassa yhtäaikaa 30 vuotta sitten olleet ovat muistelleet; siinä oli tulinen mies.
Psykiatrian erikoislääkäri sanoi, tai monikin, minulla olevan räjähdysaltis persoona. Ei räjähtävä luonne mutta räjähdysaltis, se on erilainen. Monesti sitten tulee katumus jälkeenpäin. Pyydän kyllä anteeksi. Voi vaahtera tätä touhua. Onko muita samanlaisia?
Kärsimätön luonne
6
1675
Vastaukset
- -Linda-
Et ole yksin. Kyllä on muitakin samanlaisia. Eikö sinulle ole tarjottu käyttäytymisterapiaa?
- Debrakineettinen
Epilepsialääkkeitä, Deprakine ja Tegretol on käytetty tasaamaan impulsiivisuutta. Luulen sinulla olevan samantyylinen asia. Myös Fontex, Seronil ja muut luulisi auttavan.
Tsemppiä!- explosive
...olen aika arvaamaton luonteeltani myöskin. Olen kuin terrieri. Hyvää kesää sinulle!
- Slowly
Et voi aivan kärsimätön olla, koska olit kärsivällisesti kirjoittanut noinkin pitkän selostuksen tilanteestasi, ja vieläpä ilman yhtäkään kirjoitusvirhettä!
Olisiko niin, että sinä et ole kärsimätön, vaan ihmiset, joiden kanssa joudut tekemisiin ovat hitaita, saamattomia nahjuksia ? - dynamiittia
Mun isä on ollut ja on edelleen kahdeksankymppisenäkin räjähdysaltis.
Kiivaudesta ja nopeudesta oli sille hyötyä sodassa, se palas sieltä haavoittumattomana. Muilla on vaikeaa hänen lähellään... Kun en ole lääkäri niin en voi ruveta diagnosoimaan mitään!Oletko käynyt testeissä jossa sinulta olisi testattu AD/HD?Eikö tuo psykiatri kertonut sinulle mikä vaivaa?Aika outoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673