Kysymyksiä Otto Martikaiselle!

Wilma -90

Hei Otto.

Miltä sinusta nyt tuntuu?
Mitä ajattelet teostasi?
Miten vanhemmat ja sukulaiset suhtautuvat?
Onko tiedossa töitä tai opiskelua?
Onko vanhat kaverit vielä ystäviäsi?
Palaatko joukkueurheilun pariin?
Aiotko asua vanhempiesi kanssa?
Aiotko vaihtaa nimesi?
Pelottaako mikään?
Mikä on fiilis?
Kaduttaako?

Vastaa Otto Reilusti omalla nimelläsi.

13

3892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hitman

      Onkos Otto milloin vapautumassa / vapautunut ?
      Ei taida olla yksikään ruuvi paikallaan kaverilla.

      • _työtön_

        Lahdessa nähty jo. Etsiiköhän asuntoa, tosin vankeinlaitos auttaa asunnon etsimisessä. ei varmaan ole imatralle palaamassa.


      • onnellisia?
        _työtön_ kirjoitti:

        Lahdessa nähty jo. Etsiiköhän asuntoa, tosin vankeinlaitos auttaa asunnon etsimisessä. ei varmaan ole imatralle palaamassa.

        Onnea Lahti!!!. Olette saaneet elätettäväksenne hullun murhaajan. Pitäkää huoli että murhaajalla pysyy mielessä mitä on tehnyt. Itsehän se psykopaatti ei tajua mitään väärää tehneensä.


      • Jep jep
        _työtön_ kirjoitti:

        Lahdessa nähty jo. Etsiiköhän asuntoa, tosin vankeinlaitos auttaa asunnon etsimisessä. ei varmaan ole imatralle palaamassa.

        Lahti, are you ready ?


      • varma tieto
        _työtön_ kirjoitti:

        Lahdessa nähty jo. Etsiiköhän asuntoa, tosin vankeinlaitos auttaa asunnon etsimisessä. ei varmaan ole imatralle palaamassa.

        Onpi Joensuussa.


    • Jhulle

      Otolla on näillä ilmoilla varmasti parempaakin tekemistä, kuin istua monitorin ääressä. Toista se on teillä invalideilla, joiden ainoa huvi on purkaa pahaa olo neljän seinän sisällä näppäimistöä hakaten.

      • Ottoko fiksuin

        meistä ?


      • kyllä
        Ottoko fiksuin kirjoitti:

        meistä ?

        kyllä


    • tunget niitä kysymyksiäsi tänne?Ei Otto vastaa vaikka kuinka odottaisit..

    • Otolle

      Mitä ajattelit mielessäsi hirmuteon tehtyäsi ja jatkaessasi vain muina miehinä koulunkäyntiä ja elämääsi. Sait kuitenkin kaiken aikaa kuulla ja nähdä, kuinka lehdistö ja Imatra pauhasivat teostasi?

      Ajattelitko?

      a) Vittu, ne ny jaksa vaahtoo koko ajan siitä samasta. Lopettas jo. Mä en ainakaan tunnusta.

      b) Kukahan on tehny noin hirveen teon. Toivottavasti saadaan pian kiinni.

      c) Sitä saa mitä tilaa. Evekin.

      • Otto. M.

        Valitettavasti sopivaa vaihtoehtoa ei löytynyt.


    • Otto. M

      Miltä sinusta nyt tuntuu?

      Hyvältä

      Mitä ajattelet teostasi?

      Kamalaa, että tapahtui, mitä tapahtui, mutta eihän sitä enää saa tekemättömäksi.

      Miten vanhemmat ja sukulaiset suhtautuvat?

      Kysy heiltä.

      Onko tiedossa töitä tai opiskelua?

      Ans kattoo ny. Tänään ajattelin juora mäyräkoiran.

      Onko vanhat kaverit vielä ystäviäsi?

      Osa on, osa ei.

      Palaatko joukkueurheilun pariin?

      Ehkä.

      Aiotko asua vanhempiesi kanssa?

      En varmaankaan kauaa enää.

      Aiotko vaihtaa nimesi?

      Ehkä.

      Pelottaako mikään?

      No perskuti, ainahan sitä jokaisella jotain pelkoja on.

      Mikä on fiilis?

      Hyvä, Entä itselläsi?

      Kaduttaako?

      Tietysti.

    • burn in Hell

      Jos sinut näen niin pääsi irti leikkaan ja heitän Korkeasaaren leijonille leikkikaluksi. Ensimmäiseksi kikkelisi irtileikkaamme ja viimeiseksi kusemme haudallesi. Voi kuinka suuri häpeä ja katumus vanhemmillasi varmasti onkaan kun tuollaisen epäsikiön maailmaan päästivät tulemaan. Varmasti kidutuksesi maanpäällä ei vielä mitään, mutta kuolemasi jälkeen se jatkuu ikuisesti alusta loppuun ja lopusta alkuun. Sinua ei armo kohtaa vaikka sitä kuinka rukoilisit kun suolesi revitään sisuksistasi uudelleen ja uudelleen irti. Have fun in your own Hell!! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe