Hei Otto.
Miltä sinusta nyt tuntuu?
Mitä ajattelet teostasi?
Miten vanhemmat ja sukulaiset suhtautuvat?
Onko tiedossa töitä tai opiskelua?
Onko vanhat kaverit vielä ystäviäsi?
Palaatko joukkueurheilun pariin?
Aiotko asua vanhempiesi kanssa?
Aiotko vaihtaa nimesi?
Pelottaako mikään?
Mikä on fiilis?
Kaduttaako?
Vastaa Otto Reilusti omalla nimelläsi.
Kysymyksiä Otto Martikaiselle!
13
3892
Vastaukset
- Hitman
Onkos Otto milloin vapautumassa / vapautunut ?
Ei taida olla yksikään ruuvi paikallaan kaverilla.- _työtön_
Lahdessa nähty jo. Etsiiköhän asuntoa, tosin vankeinlaitos auttaa asunnon etsimisessä. ei varmaan ole imatralle palaamassa.
- onnellisia?
_työtön_ kirjoitti:
Lahdessa nähty jo. Etsiiköhän asuntoa, tosin vankeinlaitos auttaa asunnon etsimisessä. ei varmaan ole imatralle palaamassa.
Onnea Lahti!!!. Olette saaneet elätettäväksenne hullun murhaajan. Pitäkää huoli että murhaajalla pysyy mielessä mitä on tehnyt. Itsehän se psykopaatti ei tajua mitään väärää tehneensä.
- Jep jep
_työtön_ kirjoitti:
Lahdessa nähty jo. Etsiiköhän asuntoa, tosin vankeinlaitos auttaa asunnon etsimisessä. ei varmaan ole imatralle palaamassa.
Lahti, are you ready ?
- varma tieto
_työtön_ kirjoitti:
Lahdessa nähty jo. Etsiiköhän asuntoa, tosin vankeinlaitos auttaa asunnon etsimisessä. ei varmaan ole imatralle palaamassa.
Onpi Joensuussa.
- Jhulle
Otolla on näillä ilmoilla varmasti parempaakin tekemistä, kuin istua monitorin ääressä. Toista se on teillä invalideilla, joiden ainoa huvi on purkaa pahaa olo neljän seinän sisällä näppäimistöä hakaten.
- Ottoko fiksuin
meistä ?
- kyllä
Ottoko fiksuin kirjoitti:
meistä ?
kyllä
tunget niitä kysymyksiäsi tänne?Ei Otto vastaa vaikka kuinka odottaisit..
- Otolle
Mitä ajattelit mielessäsi hirmuteon tehtyäsi ja jatkaessasi vain muina miehinä koulunkäyntiä ja elämääsi. Sait kuitenkin kaiken aikaa kuulla ja nähdä, kuinka lehdistö ja Imatra pauhasivat teostasi?
Ajattelitko?
a) Vittu, ne ny jaksa vaahtoo koko ajan siitä samasta. Lopettas jo. Mä en ainakaan tunnusta.
b) Kukahan on tehny noin hirveen teon. Toivottavasti saadaan pian kiinni.
c) Sitä saa mitä tilaa. Evekin.- Otto. M.
Valitettavasti sopivaa vaihtoehtoa ei löytynyt.
- Otto. M
Miltä sinusta nyt tuntuu?
Hyvältä
Mitä ajattelet teostasi?
Kamalaa, että tapahtui, mitä tapahtui, mutta eihän sitä enää saa tekemättömäksi.
Miten vanhemmat ja sukulaiset suhtautuvat?
Kysy heiltä.
Onko tiedossa töitä tai opiskelua?
Ans kattoo ny. Tänään ajattelin juora mäyräkoiran.
Onko vanhat kaverit vielä ystäviäsi?
Osa on, osa ei.
Palaatko joukkueurheilun pariin?
Ehkä.
Aiotko asua vanhempiesi kanssa?
En varmaankaan kauaa enää.
Aiotko vaihtaa nimesi?
Ehkä.
Pelottaako mikään?
No perskuti, ainahan sitä jokaisella jotain pelkoja on.
Mikä on fiilis?
Hyvä, Entä itselläsi?
Kaduttaako?
Tietysti. - burn in Hell
Jos sinut näen niin pääsi irti leikkaan ja heitän Korkeasaaren leijonille leikkikaluksi. Ensimmäiseksi kikkelisi irtileikkaamme ja viimeiseksi kusemme haudallesi. Voi kuinka suuri häpeä ja katumus vanhemmillasi varmasti onkaan kun tuollaisen epäsikiön maailmaan päästivät tulemaan. Varmasti kidutuksesi maanpäällä ei vielä mitään, mutta kuolemasi jälkeen se jatkuu ikuisesti alusta loppuun ja lopusta alkuun. Sinua ei armo kohtaa vaikka sitä kuinka rukoilisit kun suolesi revitään sisuksistasi uudelleen ja uudelleen irti. Have fun in your own Hell!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673