Ei ole tarkoitus synkistellä, vaan ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä tavalla/miten haluaisit kuolla? Jokainen on kuitenkin ajatellut aihetta joskus.
Itse tietysti mahdollisimman nopeasti. Tarkotan, ettei kuoleminen kestäisi kauan. Ja siten ettei ruumista ikinä löydettäisi. Ehkä huuhtoutumalla mereen. Tänään aamulla tuli mieleen, että tyylikästä olisi vaan kävellä pois, niin että viimeiset keiden kanssa olisin tekemisissä näkisi musta vaan selän kun kävelisin taivaanrantaan enkä katsoisi taakseni, eikä mua nähtäisi enää ikinä. Toisaalta nopein tapa kuolla olisi vaan ampua itsensä. Siinä ne.
Gallup: Miten haluaisit kuolla?
27
2051
Vastaukset
- minä vaan
Etpä taida liiemmin omaisistas ja ystävistäs välittää jos tollai haluut delata. Kadota vaa ja ettei ruumista löydettäis???!!!
- haluaisin
Haluaisin kuolla nukkuessani. Eli ihan normaalisti nukkumaan, enkä koskaan enää heräisi.
- elämänhaluinen
Outoja ajatuksia, koska viittaat kaikessa siihen että haluat kuolla ns. oman käden kautta. Ihmeellinen ihannekuoleman käsitys.
Kukaan ei varmasti halua kärsiä sairauden tms. kourissa, en minäkään. Hyvä kuolema olisi (ainakin näillä näkymillä) sellainen, että tietää sen olevan tulossa, on tarpeeksi hyväkuntoinen järjestääkseen asiat, ja kuolema tulee lopulta rauhallisesti, vaikka nukkuessa. Ei missään tapauksessa yllättäen. En haluaisi lähteä täältä niin että kaikki jää kesken. Enkä haluaisi kuolla niin että läheisilleni tulee siitä normaalia ahdistuneempi olo. Hullusti ehkä sanottu mutta tarkoitan että kuoleman tulisi olla ns. luonnollinen. Niin, tuohon kuvailemaani kuolemaan kuuluu myös se, että haluaisin elää vanhaksi. Ei nyt ehkä satavuotiaaksi, mutta vanhukseksi kuitenkin. 80 ja 90 ikävuoden välillä joku luonnollinen syy voi sitten siirtää minut ajasta iäisyyteen, tai maan multiin, miten sen nyt ajattelee. - tyttönen vain
Näinhän ei mitä todennäköisimmin tule tapahtumaan.
Mieluiten kuolisin samana yönä mieheni kanssa. Joskus vanhana, mutta ei äärettömän kivuliaana ja kituneena. Kävisimme yhdessä nukkumaan, aavistaisimme ehkä mitä tulee tapahtumaan, mutta se ei pelottaisi. Käpertyisin miehen kainaloon ja silmät suljettaisiin yhtä aikaa.
Lässynlää. Itsepähän kysyit! - pyy
Haluaisin että minut nukutettaisiin sairaalassa ja käyttökelpoiset elimeni luovutettaisiin niitä tarvitseville. Lopusta voisi tehdä koiranruokaa. Minusta kun ei eläessäni ole ollut kenellekään mitään hyötyä niin olisipahan kuollessa.
- ei äkkikuolemaa
ja ymmärrä äkkikuolema. Tosin ei se uskovaiselle ole pahaksi. Mutta hidas, kitumalla kuoleminen saattaa herättää ihmisen... Jos epäuskon tilassa kuolee äkkikuoleman, niin ei ole hyvä.
- *masentunut*
et aijon tehdä itsemurhan aivan näinä lähipäivinä, koska miun elämä menee päin helvettiä ja täällä oon kitunu jo 18 vuotta mut enää en jaksa..kaksi kertaa oon yrittäny itsarii lääkkeillä ja viinalla ja toinen kerta oli lähellä mut sekään ei onnistunu :(
mut tällä kerta oon suunnitellu ihan kaiken meen junaradalle kännisssä ja lääkkeissä ja hyppään junan alle tai sitten ammun aivoni pellolle...en vaan enää jaksa tätä tuskaa, syömishäiriötä, masennusta, lääkkeiden väärinkäyttöö, ahdistusta ja kaikkee paskaa mitä voi olla...toivottavasti henki tällä kertaa menee...- elämänhaluinen
Noin et tee. Menet johonkin puhumaan jollekin. Ja vaikka sen olisit ennenkin tehnyt eikä ole auttanut niin menet silti. Kerrot suoraan nuo ajatukset jollekin.
Kaikista asioista voi tässä elämässä selviytyä. Sinä olet 18-vuotias, sinulla on elämä vasta alussa ja mahdollisuudet vaikka mihin. Jos ei siltä nyt näytä niin huomenna voi jo näyttääkin.
Ota tämä vakavasti. Näe kaiken tuskan ylitse se mikä tässä elämässä on hienoa. Ajattele läheisiäsi, kavereitasi, mahdollisia tulevia sinulle tärkeitä ihmisiä. Yritä. Jaksa. Älä anna periksi. - hyvä.....
ihminen!
Älä vain sitä tee että itsellesi jotain teet.Vaikka nyt tuntuis että maailma on paska paikka niin ei se aina siltä tuu tuntumaan.
Tuo että menisit radalle on todella paskamaista toista ihmistä kohtaan.
Ajatteleppa sitä,että se veturin kuljettaja näkee lopun elämäänsä painajaisia siitä kun tappoi ihmisen.
Tunnen kaksi sellaista veturimiestä joiden junan alle on joku itsekäs ihminen hypännyt.
Ei oo helppoa heillä kun ajavat siitä kohdasta.
Entäs ne pelastustyöntekijät jotka lapioivat niitä suolia jotka ovat pitkin ratapenkkaa ja junan pyöriä?
Vain äärimmäisen itsekäs ihminen voi tehdä toiselle tuollaisen tempun.
Sama juttu tuon ampumisen kanssa,joku ihminen ne aivomassan jäänteet siivoaa eikä todellakaan nauti työstään.
Miksi et tekisi kuitenkin niin että kävisit vielä lääkärissä ja pakottaisit lääkärin etsimään sulle HYVÄT lääkkeet jotka poistavat sen pahan olon.
Ei eka lääke välttämättä ole paras,jotkut joutuvat kokeilemaan montaa vaihtoehtoa ja annostusta ennen avun saamistaan.
Jos sydän prakaa otetaan nitroja,jos on diabetes otetaan insuliinia,samalla tavalla kun aivojen kemia on pielessä sen voi fiksata.Toki aikaa saataa viedä mutta mitä hävittävää sulla on,kokeile edes.Jos sulla menee synkästi ei se uusi lääkitys varmaan ainakaan huonommaksi tilannetta enää tee.Suunta saattaa olla jopa ylöspäin. - et oo yksin elämässä
itsari!
Ja et muuten satu olemaan yksin tässä maailmassa. Täällä elää muitakin. Eikä kenenenkään elämä varmasti helppo ole. Mutta Jumalan lahja silti!
Jotenka rukoileppas Jumalaa!
- ...
rupeaisin nukkumaan, ja lähtisin samalla. en halua elää vanhaksi ja raihnaiseksi ja elää muitten kustannuksella sairaalassa. ei! sitä en halua. haluan kuolla nuorena. haluan myös, että ruumiini säilyisi mahdollisimman ehjänä. siis ei mitään junan alle hyppäämistä. ja kun minut löydettäisiin, makaisin selälläni, ja kasvoillani olisi onnellinen ilme. paljon onnellisempi kuin eläessäni. tai sitten ottaisin yliannostuksen lääkkeitä, ja menisin ulos lumihankeen makaamaan. ja lähtisin pois, katsellen tähtiä. kumpikin tapaus olisi itsemurha, sillä silloin olen varma, ettei minun tarvitse elää vanhaksi ja raihnaiseksi.
- Sulo S.
Katsoa teloittajaa silmiin niin, että ennen laukausta hän ei unohda koskaan sitä katsetta vaan se painaa loppuelämän häntä sielun syövereissä.
- Sulo S.
Nukkuessa enkelit veisivät taivaaseen ja en muistaisi menneistä mitään.
- Usko vainen
siksi teloiteluilta peitetäänki silmät hupulla.
- Usko vainen
Sulo S. kirjoitti:
Nukkuessa enkelit veisivät taivaaseen ja en muistaisi menneistä mitään.
Mitäkö siellä taivaassa sitten olis jos semmoinen paikka olisi? ja mitä sen jälkeen eihän sitäkään ikuisesti jaksaisi?... kyl sieltäkin joku pitäs viedä johonki muuhun paikkaan.
- Sulo S.
Usko vainen kirjoitti:
siksi teloiteluilta peitetäänki silmät hupulla.
Oletko pyöveli kun tietosi on noin tarkka?
Lisäksi et ymmärtänyt kysymystä.
Lue se uudelleen, siinä kysyttiin miten tahtoisit.
Bonjaatsä? - Usko vainen
Sulo S. kirjoitti:
Oletko pyöveli kun tietosi on noin tarkka?
Lisäksi et ymmärtänyt kysymystä.
Lue se uudelleen, siinä kysyttiin miten tahtoisit.
Bonjaatsä?Oletko tynnyrissä kasvanu kun et tuota tiennyt ?,
et maininnu mitään kysymyksistä vaan kommentoin sinun kommenttiasi.
jollei siellä välissä ollu (Skitsofreenikoiden luomia) omia mini sanoja selittämään monimutkasia lauseita ja kysymyksiä. - Sulo S.
Usko vainen kirjoitti:
Oletko tynnyrissä kasvanu kun et tuota tiennyt ?,
et maininnu mitään kysymyksistä vaan kommentoin sinun kommenttiasi.
jollei siellä välissä ollu (Skitsofreenikoiden luomia) omia mini sanoja selittämään monimutkasia lauseita ja kysymyksiä.Sairas ihminen kommentoi toisten tekstejä.
Sinulla usko vainen on heikko itsetunto.
- Dying
Oi mikä ihana aihe! Aion kuolla nuorena. Kauniisti. Lääkkeet ovat ainoa vaihtoehto. Helpoin. Minut tullaan hautamaan eräälle kauniille kirkkomaalle. Olisi mukava kaiverruttaa itse jotain kaunista omaan hautakiveen. Oi kuoleman onnea, oi ikuista rauhaa!
- Mikko Fiikus
Tyypillinen harhaluulo ikuisesta onnesta. Mihin tietosi perustuu?
Raamatussa on Jeesukseen uskovilla paikkana taivas. Ilman Jeesusta........... - Dying
Mikko Fiikus kirjoitti:
Tyypillinen harhaluulo ikuisesta onnesta. Mihin tietosi perustuu?
Raamatussa on Jeesukseen uskovilla paikkana taivas. Ilman Jeesusta...........Ymmärrän sinua, mutta olen hieman eri mieltä.
Ehdottomasti niin,että se on nopea mieluiten silloin kun nukun!
- del *.*
että minua ammuttaisiin singolla 100metrin päästä takaraivoon.
Olis varmaan hauskaa kuunnella kun raketti lähestyy... :)
Eikä varmasti tuntisi mitään. - veke
haluaisin lunnollisen kivuttoman kuoleman
- Usko vainen
miksi kaikki toivoo kuolemaa mutta silti pelkäävät sen sattuvan, itseasiassa kuolema ei satu ihan sama miten sen tekee tai se tulee mutta sen odottaminen saattaa olla kivuliasta varsinki hyvin sairaalle.
mutta pointti tuossa on se että kuolema itsessään on lopullista eikä siitä jää jäljelle minkään laista tietoisuutta tai muistoa (Ei ole olemassa ns Henkimaailmaa missä jatkaisit oloasi). - jees
Usko vainen kirjoitti:
miksi kaikki toivoo kuolemaa mutta silti pelkäävät sen sattuvan, itseasiassa kuolema ei satu ihan sama miten sen tekee tai se tulee mutta sen odottaminen saattaa olla kivuliasta varsinki hyvin sairaalle.
mutta pointti tuossa on se että kuolema itsessään on lopullista eikä siitä jää jäljelle minkään laista tietoisuutta tai muistoa (Ei ole olemassa ns Henkimaailmaa missä jatkaisit oloasi).Pistäisin puvun päälle, menisin sängylle makaamaan ja piikittäisin heroiinia pari grammaa suoneen. Aivot unohtaa, että pitää hengittää.. kivuton kuolema.. vaivut vain uneen. Itsari olisi tehty jo ajat sitten, jos ei olisi epänormaaleja pelkotiloja helvetistä ja taivaasta. :\
- Miettikääs
Hmm...
Paras tapa olisi mielestäni lopettaa kaikki itse. Tai ainakin päättää siitä koska haluaa lähteä.
Voin sanoa ettei TODELLAKAAN ole kivaa, ettet tiedä, että aijot kuolla ja menet nukkumaan.
2 Kertaa olen ollut tässä tilanteessa ja niin täpärälle on mennyt, että huhhuh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845287Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283518Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402864Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin262083Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581840Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861636- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71165