Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
havana_
profiilit
havana_
havana_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
1602
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä en käytä minkäänlaista kypärää, joten siitä aihepiiristä en osaa enempää sanoa. Minusta tuossa holhouksenvastustamisessasi on kuitenkin hysteerisiä piirteitä.
"Vahinko ei tule kello kaulassa."
Siksi juuri turvallisuuskysymykset onkin syytä ottaa vakavasti eikä hysterisoitua kaikista uudistuksista.
Autoliikenteen verot nyt eivät todellakaan kata siitä aiheutuvia haittoja. Päinvastoin autoliikennettä subventoidaan valtavan hybriksen vallassa eli ruuhkia ja pysäköintiongelmia ratkotaan rakentamalla enemmän kaistoja ja parkkihalleja, eli kannustetaan lisää autoilijoita mukaan tukkimaan liikennettä edelleen. Autoilijoiden omantunnon rauhoittamiseksihan pyöräilykypäräkäytäntökin on luotu. Ei tarvitse vähentää nopeuksia ja niin kovin varoa, onhan niillä kypärät.
"aikuisia ihmisiä holhotaan täällä kenteis maailman eniten varmaan"
Tuo osoittaa vain perspektiivin kapeutta. Moni asia, joka ennen oli lailla kielletty, on nykyään sallittu. Toisaalta sinunkaan olosi ja elosi ei taitaisi olla kummoisissa kantimissa ilman tätä ihanan holhoavaa sosiaalidemokratiaa. Ihaninta tässä holhousyhteiskunnassa on se, että täältä voi vapaasti poistua muualle ei-holhottavaksi vapauttaan koettelemaan. Esimerkiksi Kolumbiassa ei kukaan kysele perääsi ja holhoa.
04.03.2006 18:12
ainakaan liian pitkään kestänyt toimettomuus. Eilen olin varsin toimelias. Ilmoitin kahdesta epäasiallisesta viestistäkin. Ovat näemmä sitten eilisen poistuneetkin.
04.03.2006 17:37
Tuollaisella rangaistusmenettelyllä olisi tehokkaasti ehkäisevä vaikutus!
04.03.2006 17:34
että ne kaksi naisministeriä itse ne esitykset ovat sorvanneet?
Mitäpä luulet, tuliko toinen näistä viittaamistasi naisista ministeriksi vasta viime syyskuussa? Ja miksi näille vaikeille lakiesityksille piti saada keski-ikäisen naisen kasvot? Että sinulla olisi helpompaa?
04.03.2006 17:31
Ei kaikkea tarvitse ottaa niin itseensä. Pyöräile sinä ilman kypärää vaan. Sinulla on oikeus siihen ja oikeus myös maksaa sakot.
Lainsäätäjällä on oikeus säätää lakeja, joilla säästyy verovaroja parempiin tarkoituksiin.
Minulla oli ystävä, joka kuoli törmättyään autoon pyöräillessään. Hän olisi todennäköisesti selvinnyt hengissä, jos olisi käyttänyt kypärää. Tapaus oli hänen perheelleen, ja sille törmänneelle autoilijalle raskas isku.
04.03.2006 17:25
en missään vaiheessa kirjautunut ulos, mutta aina välillä huomasin olevani ulkona. Sitten vaan uudestaan kirjautumaan.
Eipä ole ennen semmoistakaan sattunut.
04.03.2006 17:11
tämä jatkuva kaikkien yhteiseksi parhaaksi sovittuja sääntöjä vastaan haraaminen. Onpa kauheaa kun kohta oluttakaan ei saa enää seitsemältä aamulla kaupasta. Ja muutenkin kaikki hauska sikailu estetään. Kyllähän suomalainen itse tietää parhaiten, että haluaa halkaista kallonsa juovuksissa liukastellessaan hiekoittamattomalla tiellä nappaskengissään. Ei tartte huolehtia.
Jos näiden vastaanhankaajien mukaan mentäisiin, niin kaikki olisivat kitukasvuisia lapsesta saakka tupakoituaan ja ryypättyään, hampaattomia ja yöt päivät täydessä seilissä. Ongelmat ratkottaisiin reippaasti kirveellä selkään -menetelmällä ennen kuin ehtii kuppaan kuolla.
04.03.2006 16:53
kaksi viikkoa yhdyskuntapalvelua ja yrityksestä 120 € sakkoa. Nimet ylös "esteellisyysrekisteriin".
04.03.2006 16:36
"Mies taitaa kuolla, jos ei voi ostaa seksiä."
Tuon oletuksenhan voi todistaa faktaksi vain testaamalla, eli toivotaan että se nyt sitten testattaisiin.
04.03.2006 16:30
ajattelin, mutta en uskaltanut mitään sanoa, kun miehet on niin herkkiä.
03.03.2006 19:59
mutta olen edelleenkin sitä mieltä, että aloituksesi voisi piristää Sovinismi-palstaa (tänään 0 viestiä) tai Tasa-arvo-palstaa (2 viestiä).
03.03.2006 19:53
niin seksin osto on sitten "ihan oikea rikos". Kuten murhakin.
03.03.2006 19:42
seksin oston tarpeellisuuden perusteeksi.
03.03.2006 19:41
Suomessa tehdään niin paljon, että kaikki poliisin resurssit on keskitettävä tämän kasvavan ongelman selvittämiseen.
03.03.2006 19:34
suosittelen kaikille seksikaupan ihannoijille muuttoa Saksaan. Siellä teitin on hyvä olla.
03.03.2006 19:28
"Onneksi mokomasta "pressasta" pääsee pysyvästi viimeistään tuolloin kuuden vuoden kuluttua."
Niin, kyllä sitten on jo Suvi-Annen vuoro.
03.03.2006 19:27
kun ei sieltä tule ehdotuksia.
Ongelma-aloja käsittääkseni on terveydenhuollossa, kasvatuksessa ja opetuksessa. Sen lisäksi erilaisissa valtion ja kuntien projektitehtävissä. Tutkijan työ on yksi pätkätyö.
03.03.2006 18:57
Totta töriset, me feministit tosiaan olemme kaikin puolin eteviä. Joten hiljaa siellä takapulpetissa.
Aloittakaamme vanhempainkustannusten jakamisesta KAIKILLE työnantajille.
03.03.2006 18:52
"Siivoja asiassa oikea osoite valitukselle on alan ammattiliitto, ei työnantaja."
Minä taas kannustaisin kaikkia siivoojia pistämään oman firman pystyyn, tai vaihtoehtoisesti osuuskunnan toisten siivoojien kanssa. Palkkatyönä toiselle niin raskasta ja huonosti palkattua hommaa tuskin kannattaa tehdä. Enemmän jää käteen pienyrittäjänä. Aloittamiskustannukset tuskin ovat kohtuuttomat.
03.03.2006 18:49
oraakkeli ja vara-jeesus.
Miehet, kun kerran olette niin hyviä että olette paremmat palkat mielestänne ansainneet, niin osaatte itse vastata kysymyksiinne, itse etsiä linkkinne ja varmasti kykenette myös tämän palkkaepätasa-arvon ratkaisemaan.
Vastauksenikaan ei ole provosoiva, ainoastaan haastava.
03.03.2006 18:41
16 / 81