Vedätys alkoi välittömästi

jaegr

Halonen nosti oitis palkkiotansa 24 000 euroa!! Tästä se maksaminen taas alkaa. Kukahan femu on seuraavana vuorossa? Vai kaadetaanko rahaa äideille eli "lapsiperheille"...

20

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eero80

      Arvovaikuttaminen, hyvinvointivaltion ja vähäosaisten puolustaminen on sen verran rankkaa hommaa, että siitä pitää saada veroton korvaus lähemmäs 130000 euroa vuodessa, plus edustuskulut reilut 170000. Ja kun otetaan huomioon, että naisen euro on vain 80 senttiä, miespresidentin kustannukset olisivat vielä huomattavasti suuremmat...

      • Kurre_Orava

        Itse asiassahan Halonen nosti liksaansa vain 2000*0,80=1600€/kk.

        Eihän tuo ole kuin keskipalkkaisen toimihenkilön nettokuukausipalkka.


    • olisi sovinistisiivessä noussut, jos Halonen EI olisi suostunut toiselle kaudelle, vaan olisi jättäytynyt oloneuvoksettareksi ja nostanut huikeaa täyttä presidentin eläkettä, tekemättä mitään.

      • uros

        Ylipäätään on oikeus nostaa palkkaansa?


      • uros kirjoitti:

        Ylipäätään on oikeus nostaa palkkaansa?

        ja se perustuu lakiin.

        Mistäpä meistä kukaan tietää, mihin Halonen palkkionsa käyttää. Mauno Koivisto palautti aikoinaan palkkiostaan 240 000 mk valtiolle. Ahtisaari taas maksoi 9 000 mk/kk työttömien erilaisille yhteisöille.

        Minä en tuollaisten rahojen perään jaksa itkeä, niillä ei ole valtiontaloudessa merkitystä hevonhäivää.


      • uros
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

        ja se perustuu lakiin.

        Mistäpä meistä kukaan tietää, mihin Halonen palkkionsa käyttää. Mauno Koivisto palautti aikoinaan palkkiostaan 240 000 mk valtiolle. Ahtisaari taas maksoi 9 000 mk/kk työttömien erilaisille yhteisöille.

        Minä en tuollaisten rahojen perään jaksa itkeä, niillä ei ole valtiontaloudessa merkitystä hevonhäivää.

        On mielipidejohtaja!


    • visio

      Anna presidentin nauttia palkkiostaan. Hänen työnsä ei ole helppoa. Elää eristyksissä, käydä jatkuvasti matkoilla ja neuvotella virallisissa yhteyksissä. Se on kuule raskasta työtä.

      • työ on pätkätyötä.


      • jorojukka-kukka
        epikuros kirjoitti:

        työ on pätkätyötä.

        Sillä saisi jo asuntolainaakin. Kaikille naisille vastaavanlainen pätkätyö Suomeen. Kannatan.


      • mutta
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Sillä saisi jo asuntolainaakin. Kaikille naisille vastaavanlainen pätkätyö Suomeen. Kannatan.

        miehille vapautus veronmaksusta. Maksakaa itte tukenne, siitä vaan pärjäämään.


      • jorojukka-kukka
        mutta kirjoitti:

        miehille vapautus veronmaksusta. Maksakaa itte tukenne, siitä vaan pärjäämään.

        Viitsitkö kertoa niistä tuista minullekin, joita saan? Itse en ole nimittäin lainkaan tietoinen niistä.


    • Macho'

      Joo eipä Haloska paljon viitsinyt mainostaa etukäteen tuollaisia hankkeita. Piti varmistaa muidenkin kuin femakkosisarten tuki äänestyksessä.

      Onneksi mokomasta "pressasta" pääsee pysyvästi viimeistään tuolloin kuuden vuoden kuluttua.

      • "Onneksi mokomasta "pressasta" pääsee pysyvästi viimeistään tuolloin kuuden vuoden kuluttua."

        Niin, kyllä sitten on jo Suvi-Annen vuoro.


      • Kurre_Orava
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

        "Onneksi mokomasta "pressasta" pääsee pysyvästi viimeistään tuolloin kuuden vuoden kuluttua."

        Niin, kyllä sitten on jo Suvi-Annen vuoro.

        Veikkaisin kyllä ennemminkin Lehtomäkeä.


      • Kurre_Orava kirjoitti:

        Veikkaisin kyllä ennemminkin Lehtomäkeä.

        kuten hyvin tällä palstalla on tullut julki, että me miehet olemme kuningas Midaksia joka saa kaiken kullaksi (euroksi)muuttumaan valitaan ehdottomasi miespressa.


      • jorojukka-kukka

        Miespresidentti ottaisi ihan saman korvauksen. Mitä eroa?


      • Mi-yes

        En ymmarra teita.

        Tuollainen kusipaa presidenttina, ja muutenkin vitun sosiaalifasistinen yhteiskunta, ja jengi on kuin olisi jaatynyt johonkin kiinni.

        Missa on vallanpitajista tehty satiiri. Kunnon vittuilu. Vaikka nukketeatteri presidentista. Porkkana joka etsii Stasille materiaalia, on viela hullu femakko ja kaappilesbo.

        Eikos joku projekti lahde vetamaan.

        Radio Cityn aikoinaan lahettama "pullakuskit" oli mainiota tavaraa suomi-fasismirintamalla.


      • Mi-yes
        Mi-yes kirjoitti:

        En ymmarra teita.

        Tuollainen kusipaa presidenttina, ja muutenkin vitun sosiaalifasistinen yhteiskunta, ja jengi on kuin olisi jaatynyt johonkin kiinni.

        Missa on vallanpitajista tehty satiiri. Kunnon vittuilu. Vaikka nukketeatteri presidentista. Porkkana joka etsii Stasille materiaalia, on viela hullu femakko ja kaappilesbo.

        Eikos joku projekti lahde vetamaan.

        Radio Cityn aikoinaan lahettama "pullakuskit" oli mainiota tavaraa suomi-fasismirintamalla.

        ..oikein kansainvalisesti kehuttu sananvapauden rintamalla, tuskin nyt mikaan taho haluaisi mitaan sensuuria jos vaikka Petelius vetaisi punaisen lattiaratin naamalle, alokkaan natsat vaikka rinnuksille, Stasin tunnuksen olkapaille, Elannon kassin vasempaan kateen, ja suun tayteen kauraa ettei R-kirjaimesta saa selvaa.

        Sitten vaan jonnekkin curling katsomoon hoilaamaan kuin humalainen savolainen.

        Pelkele Suomi!! Lavayttakaa shita pilluenelkiaa!


      • j.pukkila

        ..tuskinpa presidentillä on mitään sanomista palkkioonsa, eikö sen määrää joku epädemokrattinen elin, luultavasti niitä liehuvatukkaisia virkamiehiä, joiden elämänsisältö koostuu kansan kyykyttämisestä..

        ..käsittämätöntä muutenkin, miten valtiolla työskentelevillä voi olla yhteiskunnan korkeimmat keskimääräiset palkat..

        ..ihmettelen, miksi tämä kysymys ei näy kiinnostavan ketään, kumminkin käytännönläheisimmät työt tehdään kunnissa, joissa taas palkkataso on yhteiskunnan huonoin..


      • yksinkertainen
        jorojukka-kukka kirjoitti:

        Miespresidentti ottaisi ihan saman korvauksen. Mitä eroa?

        mistä tiedät? Kuka kertoi? Lukiko jossain????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe