Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ollaan tarkempia seuraavan kerran, yritetään muistaa.
Kun harvoin "nähdään", silloin saattaa tulla pitkääkin porinaa. Elä suutu :).
06.05.2006 22:39
Mutta kyllä minä veikeille oikein kovasti suutun.
03.05.2006 19:48
Nää on niitä vastauksia. Olit huolissas että tuleekohan näin hyvään avaukseen yhtään vastausta, niin oishan sulle pitäny väliaikatieto saada.
Hyvillä mielin olisit sitten saanu jatkaa läppärin kiinnipitämishaastetta *vai mikä ihme se nyt olikaan*.
03.05.2006 19:43
Vähän vaikuttaa siltä että mies halusi kostaa. Joko sitä ettei hänen poikansa saanu tulla teille juhlimaan Vappua silläaikaa kun olette poissa tai sitä että vietitte Vapun lopulta erikseen tms.
Oli kännissä ajattelematon ja uhmakas kun lähetti sulle tuon tekstarinkin.
03.05.2006 19:32
En osaa tähän paljon sanoa, mutta tiedän miltä tuntuu kun tulee petetyksi. Se sattuu. Mutta siitä selviää.
Olen itse voimakkaasti sitä mieltä että on parempi kun ei tiedä tapahtuneesta. Elämä on opettanut kaikenlaista. Olen jopa oppinut ymmärtämään. En vihaa miehiä.
Miten sait tietää tuosta tapahtuneesta? Kertoiko mies itse?
Tsemppiä ex-Zeta. Elämä jatkuu.
01.05.2006 23:29
Olisin voinut luulla että olet avauksen Jermu?
Mitä pahaa olen sulle tehnyt että vastaat tuolla tavalla ihan asialliseen kysymykseeni ja käytät Jermun nikkiä ja yrität huijata mua?
01.05.2006 23:01
ja avaa sitten joskus vuonna yks ja kaks.
Nyt pitäis olla Jermun kännykkänumero. Sais kertoa väliaikaraportin että hänen avaukseensa on tullu kommentteja.
01.05.2006 14:44
Ai miks pitää laittaa koneet kiinni ja avata vasta 2008? Sä taidat olla itse ihan vappujuopunut. Vai tarkoititko Pumpulin haastetta? Mutta sehän oli vain päivän haaste ja sen päivän saapi itse valita. Muistaakseni.
Olipahan hieno riverdance esitys äsken telkkarissa. Eipä onnistuis multa moiset askeleet ikinä. Onnistuisko sulta?
01.05.2006 00:39
Titta ja Kossunen toteutti sen. Poistokisan.
Luutunnu pois poikkeen juttujaan.
En edes saanu kaikkia lukea...byääähh
*parkuu*
30.04.2006 20:22
No mitähän muuta sulle sitten toivoisin.
Käykö Lordin "Halleluja", tää euroviisubiisi? Tähän hätään en muuta keksinyt.
29.04.2006 23:05
ai papette on nainen. Enpäs ole tuota ennen kuullutkaan.
Oletko koskaan kuullut sitä "Flirtaten"-kappaletta, mitä sulle toivoin. Kait sä tykkäsit siitä, kjäh ;)?
29.04.2006 22:57
Mitä tuo 'papette' tarkoittaa?
Mikset vaan tulis leikkiin mukaan? Tarjoa vaikka vappukonjakit Puskikselle tankissasi.
29.04.2006 22:42
Muutama vuosi sitten pimppari pääsi salaa kiipeemään mun pitkienhousujen lahkeen sisällä ylös. Kun sitten istuin se pahus pisti pepan poskeen. Voi hitto sitä kirvelyä, en tajunnu heti mikä se oli. Juoksin vessaan, housut äkkiä nilkkoihin ja pimpparinhan se siellä.
29.04.2006 19:40
Jermulle: Flirtaten
...flirtaten, teen mä sen...
vien kätesi sun kädelle mun ja punastun,
vien jalkani mun jalalle sun ja punastut.
Kossuselle: iki-ihana Besame mucho
Saisinpas tanssia rumbaa Kossukan kanssa tuon kappaleen tahdissa.
Vappuparilleni Kadunmiehelle: Kari Tapion Tuosusi sun
Toit tuoksus tähän huoneeseeni mun
koin lempeyttä katseessas sun
sä olit lämmin niin...
29.04.2006 19:30
Olipas hauska Vappuparitus :). Ei tuo lista ollenkaan hassummalta näytä.
Mutta pitäiskö meidän Puskapussiksen kans vaihtaa paikkaa kun hän on virallisesti valittu Kadunmiehen Miss Petikaveriksi? Kadunmies haluaisi varmaan hänet Vappuparikseen.
29.04.2006 00:13
mainitsemasi "Olen kuullut on kaupunki tuolla", samoin "Täällä pohjantähden alla", siis se vanhempi versio. Olivat äitini lempilauluja ja myös minunkin. Laulettiin äidin hautajaisissa. Ihan tulee nytkin kyyneleet silmiin.
Onpas tää itkettävä ketju.
28.04.2006 19:20
näkee merlinin ja norMixin kommentteja. Ne on silloin aina pakko lukea. Samoin Mäksin jutut.
Ei kannata ottaa tosissaan näitä poistomarmatuksia, kukin tekee tietenkin niin kuin itse parhaakseen näkee.
28.04.2006 18:54
Täällä olikin välillä niin hiljaista että tyhjille seinille sai yksin huhuilla. Kiva homma kun on tullu lisää porukkaa. Oikein mukavalta näyttää etusivu kun kommentteja tipahtelee moneen avaukseen.
Hyvä kun on elämää silläaikaa kun muut huilii.
28.04.2006 16:25
Kiitän kaikkia yhteisesti ja jokaista erikseen tähän avaukseen kommenttinsa antaneita.
Kiitos osallistumisesta.
Nii ja saahan tähän niitä kommentteja vielä lisääkin laittaa.
26.04.2006 21:49
Kun niin harvoin reissaan ulkomailla ei ole tullut paljon kokemusta kortilla maksamisesta siellä.
Mielenkiintoista oli kuulla sun kokemuksia ulkomailta. Noista palkkioista en tiennyt. Ymmärtäähän sen sitten ettei "yhteydet toimi" jos ostokset on suuria.
26.04.2006 19:37
50 / 93