Tietokoneet kiinni !!!

Jermu

Kohta..Millois ne taas saapi avata..Oisko 1.5.2008 vaikka sopiva ajankohta? Mites noi väliaikaraportit saapi käsiinsä, eli millä nikillä vois niinku kaikki tulla tänne kirjoittaan ekaa kertaa ja kyseleen tilanteesta...No, luultavasti saan vastauksen osapuoliin 2008. Kjäh!
Hyvää vappua ja juopuneille seuraava toivomus. Toivottavasti teillä on kaamee kapula ja se DNA myymälä on helkutin kaukana! Hahahahahahhahahahhaahahhahahaaaaaa!
Ja köh! Mitä, eikö kukaan vastaa näin hyvään avaukseen?

21

1401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai miks pitää laittaa koneet kiinni ja avata vasta 2008? Sä taidat olla itse ihan vappujuopunut. Vai tarkoititko Pumpulin haastetta? Mutta sehän oli vain päivän haaste ja sen päivän saapi itse valita. Muistaakseni.

Olipahan hieno riverdance esitys äsken telkkarissa. Eipä onnistuis multa moiset askeleet ikinä. Onnistuisko sulta?

• Jermu

Olen parkettien partaveitsi ja katuojien Casanova.

• älä viitti
        Jermu kirjoitti:

yök.

• Kaksitypy
        älä viitti kirjoitti:

yök.

Mikä on feikki?Mie kun en noita sanakotkotuksia ymmärrä.Mutta sen näen ettei Jermu nimi ole rekisteröity joten älä hauku syyttömiä.

• Jermu kirjoitti:

Olisin voinut luulla että olet avauksen Jermu?
        Mitä pahaa olen sulle tehnyt että vastaat tuolla tavalla ihan asialliseen kysymykseeni ja käytät Jermun nikkiä ja yrität huijata mua?

• Jermu

avasin siis koneita. Pumpulihaaste, vappu ja kapula. Mä teen töitä koko ajan, niin kerkee tässä vappuja...Joulua rupeen valmisteleen. Kjäh!

• Jermu
        Jermu kirjoitti:

No uskotaan ihan kerralla.

• Jermu
        Kaksitypy kirjoitti:

Mikä on feikki?Mie kun en noita sanakotkotuksia ymmärrä.Mutta sen näen ettei Jermu nimi ole rekisteröity joten älä hauku syyttömiä.

Mutta sellaista tyyppiä, joka käyttää toisen nikkiä, sanotaan feikiksi. Toi feikki ei ole syytön, joten sitä saapi haukkua, niin paljon kuin kerkee. Se on osa sitä hauskuutta.

• Jermu
        Mariet kirjoitti:

Olisin voinut luulla että olet avauksen Jermu?
        Mitä pahaa olen sulle tehnyt että vastaat tuolla tavalla ihan asialliseen kysymykseeni ja käytät Jermun nikkiä ja yrität huijata mua?

Miksi sinä suutut tuolla lailla veikille. Veikki on luuseri ja kuinka se luuseri sinua osais huijata..Aijai, ryhtistäyty nyt Marijetti ja lyö tuota veikkiä sanansäilällä kuonoon. Kjäh!

• tuo kaksi-
        Jermu kirjoitti:

Mutta sellaista tyyppiä, joka käyttää toisen nikkiä, sanotaan feikiksi. Toi feikki ei ole syytön, joten sitä saapi haukkua, niin paljon kuin kerkee. Se on osa sitä hauskuutta.

typy tavallaan ole myös feikki, vai onko ykstypy ottanut uuden nikin?

• Jermu
        tuo kaksi- kirjoitti:

typy tavallaan ole myös feikki, vai onko ykstypy ottanut uuden nikin?

Ei niin kovasti..Supatellaan tälleen mustalla tekstillä, niinku sätissä privalla...No jooo jooo, mutta ollaan vaan kato, niiinku ei olis taaaaaaskaan huomattuna mitään..Sitten nauretaan oikein aprillinaurut päälle..Katellaan..

• Jermu kirjoitti:

Miksi sinä suutut tuolla lailla veikille. Veikki on luuseri ja kuinka se luuseri sinua osais huijata..Aijai, ryhtistäyty nyt Marijetti ja lyö tuota veikkiä sanansäilällä kuonoon. Kjäh!

Mutta kyllä minä veikeille oikein kovasti suutun.

• animattiN

konetta kii pistä ja ei oo kapulaa, paitsi virtuaalisesti. :)

• Jermu

Mullakaan ei ole kapuloita, muualle, kuin rattaisiin heitettäväksi. Töissä meni juhannus. Miksei immeiset osaa olla kunnolla vappuna, niiiiiiiiiiin!

• Mariet

ja avaa sitten joskus vuonna yks ja kaks.
      Nyt pitäis olla Jermun kännykkänumero. Sais kertoa väliaikaraportin että hänen avaukseensa on tullu kommentteja.

• Jermu

Onko nämä siis niitä paljon puhuttuja vastuksia???? Kjäh!

• Jermu kirjoitti:

Onko nämä siis niitä paljon puhuttuja vastuksia???? Kjäh!

Nää on niitä vastauksia. Olit huolissas että tuleekohan näin hyvään avaukseen yhtään vastausta, niin oishan sulle pitäny väliaikatieto saada.
        Hyvillä mielin olisit sitten saanu jatkaa läppärin kiinnipitämishaastetta *vai mikä ihme se nyt olikaan*.

• Pumpulipai

Onko sinulla paljon uusia kokemuksia Vapunpäivältä? Viihdyitkö seurassani torilla ja piknikillä?

(Vai länttäsitkö koneesi kiinni lopullisesti?)

• Jermu

perskeles, jos kerran ollaan ilman konetta, niin ollaan sitten kunnolla. Oli se sitten päivä tahi pari. kjäh!

• Puhurix

Suakin näkee. Tai lähinnä lukee. Et ole huomannu, että susta on kaffeella keskusteltu?

• Jermu

Luultavasti tulee vaan riitaa ja tappelusta...Hah!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      600
      2136
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1078
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      19
      1008
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      887
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      79
      795
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65