Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen nähnyt tuolla galleriassa yhden kuvan joka on tutunnäköinen. Asutaan gallerian mukaan vielä samassa kaupungissakin. En vaan saa millään mieleeni mistä hän on tuttu. Onko hän peräisin niiltä ajoilta kun hääräsin lasten harrastusten parissa, vaiko lasten kouluajoilta, vai työn kautta...
Äh, yöunet mennee...
24.03.2006 12:06
on todella upea. Olin vain ohikulkumatkalla, en paljoakaan ehtinyt nähdä. Kaunis oli se kuninkaanlinnan ympäristökin.
Suolakaivos pitäisi joskus nähdä.
Auschwitchiin en pysty menemään. Voi olla minun herkälle mielelle liian rankka kokemus.
24.03.2006 11:50
Oletko käynyt Krakovassa? Oikein kiva ja kaunis kaupunki. Siitä ei ole kovin pitkä matka Zakopaneen, joka on pieni idyllinen kaupunki. Voit vaikka vuokrata auton Krakovasta.
23.03.2006 18:33
Jää pitkäksi aikaa hiertämään, kuka kumma se oikein oli kun oli niin tutun näköinen. Missä olen aikaisemmin nähnyt ja mikä oli tilanne.
Ja ne tilanteet jossa toinen tervehtii tuttavallisesti, eikä muista missä nähnyt, onkin tosi kinkkisiä. Pakko tervehtiä iloisesti, vaikka otsa pyrkii kurttuun ja muistilokerot jauhaa täysillä menneitä että sais jonkun langan pään kiinni.
Ja kysymykseen "muistatko minua" pakko vastata reippaasti "muistanhan toki", vaikkei hajuakaan mistä toinen on tuttu. No joskus on ihan pakko sanoa että olet niin tutun näköinen, mutta kun muisti toimii nykyään pätkittäin en ihan muista missä ollaan viimeksi nähty. Onneksi noita tilanteita tulee äärimmäisen harvoin.
Viime vuoden lopulla minua tervehti henkilö jonka olen nähnyt viimeksi melkein parikymmentä vuotta sitten. Häntä en tuntenut, mutta hän tunnisti minut kuulema heti.
23.03.2006 18:29
on tainneet olla muutkin. Osa saattaa viettää talvilomaa. Kevätväsymyskin pukkaa päälle.
Ehkäpä noista syistä johtuu vähäinen osallistuminen kisaan ja äänestykseen.
Hyviä kirjoituksia oli taasen kaikki.
Taikiksen kirje isälle sai itselleni aikaan melkoisen tunnevyöryn. Voin kuvitella millaisin pelonsekaisin tuntein lapset elivät. Mutta mikä hienoa, ymmärrys ja anteeksianto on mahdollista.
Taikiksen pitäisi laittaa tuo kirje uskontopalstalle, mistä vastaavan kokeneet saattaisivat sen löytää, niin isät kuin lapsetkin.
23.03.2006 18:12
Kirje isälle : Taikis
Viesti: Waffen
23.03.2006 16:22
Onnea teille oikein rutkasti.
Olen seurannut kirjoituksianne. Olette harmooninen pari.
Uskon että netin kautta syntyy yhtä paljon pareja kuin missä tahansa muuallakin. Jopa paljon helpommin.
22.03.2006 18:43
Tottakai minä rapsutan korvankin takaa, turrukka :).
Jo on ollut aikamoinen takatasku.
Pakkaset on ohi, tuu vaan sieltä pois.
22.03.2006 12:56
Taikis kirjoitti just niinkuin se asia on. Itse en vaan rohjennut noin suoraan kirjoittaa ;).
Nauti sinäkin vaan rohkeasti naiseudestasi :).
21.03.2006 22:28
*rapsuttaa leuan alta*
Kiva nähä sinuakin pitkästä aikaa.
Missäs olet juosta jolkotellut?
21.03.2006 20:48
Jokos vaimo on kotona?
Taisi iskeä se jännetupentulehdus, kun ei kirjoituksia näy ;).
21.03.2006 20:46
Joo, ajattelin katsoa tuon ohjelman.
Ettäkö mitä näen miehen silmissä. Silmät on puoliavoimet, hieman sameat. Niissä näkyy kiihkoa ja malttamattomuutta. Saa oman hengityksen salpautumaan.
21.03.2006 20:38
tuffe palautteestasi.
20.03.2006 19:25
Lapselle saa lahjoittaa lahjaverovapaasti enintään 3.399/3vuotta/lahjoittaja.
Siis esim. molemmat vanhemmat voi lahjoittaa erikseen tuon mainitun summan, lisäksi esim. kaikki isovanhemmat erikseen.
On hyvä tehdä lahjakirja tuon kokoisista lahjoituksista, missä on maininta "Lahjoittamaani omaisuutta ei oteta huomioon ennakkoperintönä..." ja "Lahjansaajan puolisolla ei ole avio-oikeutta...".
Lahjaveroilmoitusta ei tarvitse tehdä jos lahjoituksen arvo on alle 3.400 eur.
20.03.2006 19:21
Hmmm...mikäs nyt neuvoksi, on näköjään tulossa ikävä kevät kun miehet tuollasta lakkoa suunnittelee :(.
Ollaanks tytöt nyt ihan kiltisti ja nätisti, yritetään lepytellä miehiä, jos vaikka koko lakko päättyisi ennenkuin ehtii alkamaankaan.
Mitään korvaavia ulkomaisia apuja hätiin en hae.
Kestän tämän lakon kuin mies, niinhän tekin kestätte ;).
19.03.2006 17:23
ex-tähtitoimittajalle. Kiitos mittavasta työstäsi paahtimossa/lataamossa, että saatiin päivänpolttavat aiheet luettavaksi, ja lisäksi vielä uutiset tapahtumista muilla palstoilla.
Uskomattoman mahtavaa työtä meidän palstalaisten riemuksi.
*ojentaa konkkapullon*
Jaa, kun kerran tarjoiluakin on järjestetty, juodaanpa sitten samalla päiväkahvit. Kenenkäs pöytään saan istuutua?
Kiitos tarjoilusta. Nyt tekee mieli tuonne lumipyryyn. Mukavaa päivän jatkoa.
19.03.2006 14:40
Tää ei koske mitenkään tänne kirjoittavia vaan yleensä naisten ja miesten ominaisuuteen liittyvää.
Monella ihmisellä on helpompaa ja luontevampaa flirttailla ja saada aikaan säpinää reaalissa kuin jos saman asian yrittää tekstinä ruudulle tuottaa.
Ja myös päinvastoin. Joillekin on helpompaa kommunikoida tekstinä ruudulle kuin tehdä sama laiffissa.
18.03.2006 22:16
Kaikenlaista jekkua ja roolileikkiä olet harrastanut :). Hitsi miten taitavasti olet meitä nenästä vetänytkin.
Ei ole epäilystäkään etteikö sulla olis helppo luoda suhteita ja pitää yllä säpinää.
Hmmm... siellä sättimessäkö sun aika menee kun ei täällä paljon näy ;)?
18.03.2006 22:01
Jos toinen sitä todella haluaa. Mieluummin olisin tietämättä koko pettämisestä. Se tieto sattuu.
En myöskään itse paljastaisi tuota asiaa.
Kriisi voi olla uusi mahdollisuus ja entistä parempi.
18.03.2006 20:05
Tuosta alapuolelta luin tähtiksen viestin. Niin on näköjään asia, ei ilmesty enää sumppareita.
17.03.2006 20:14
54 / 93