Antaisitko pettämisen anteeksi?

Joskus petettyN

Onko pettäminen anteeksiannettavissa? Kummanko syy se on vai molempien? Onko kriisi uusi mahdollisuus vai yritys pelkkää ajanhukkaa?

17

1591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Don-Duck

Semmoisen yhdennillan kertamokan. Mut se pitäisi kyllä puhua kerralla ja pohjamutia myöten selväksi. Ettei sitten tulevaisuudessa joka kinan ryydiksi tai aseeksi nostettaisi. Toka tai kolmas tyrä olisi jo katkon paikka. Kyllä pitää ihmiselle se yksi mahdollisuus aina antaa. Jos toimii, niin voipi jopa lujittaa suhdetta entisestään?

Duckki

• lornalane

en ikinä antaisi pettämistä anteeksi.
      Mikäli olet tullut petetyksi,niin missään nimessä se ei ole sinun vikasi.
      Jokainen meistä valitsee tien missä ja miten kulkee.
      Yleensä kun kerran pettää,niin sen tekee uudelleen ja uudelleen.
      Anna lähtöpassit moiselle luuserille ja jatka pääpystyssä omaa elämääsi uusin eväin!

• Valheita

Kuulee parisuhteessa niin paljon. Ja niitä pitää ymmärtää. Jos toista pettää konkreettisesti sitä ei pidä ymmärtää. Se on mielestäni koko liiton kantava pilari. Jos se kaadetaan.Kaatuu koko "rakennus".

• lassiiihhh

Minun vaimo kertoo nuorelle sielunpaimenelleen,
      henkilökohtaiselle papille, kaikki minun sairauteni ja käytökseni. Hän toisin sanoen tunnustaa minun
      syntini synnintunnustuksessa, vaikka pitäisi tunnustaa omat.

• hakunen

onpas vaikea kysymys minulle, ei ole tarvinnut pohtia tämmöistä aiemmin.

mutta en todennäköisesti antaisi. pieni varaus tässä sen takia etten voi tietää nyt miltä silloin tuntuisi, periaatteessa suhtaudun melko jyrkästi.

karkeasti ajateltuna syitä uskottomuuteen voisi olla pettäjän kyvyttömyys elää parisuhteessa uskollisesti, mikä kai on yleensä oletuksena, tai jonkinlainen holtittomuus. tietysti pettäminen voisi olla vaikutuskeino, aika äärimmäinen sellainen, ilmaisten tietysti kyvyttömyyttä kommunikointiin.
      kuinka se voisi olla petetyn syytä, edes osittain?

joka tapauksessa pettäjälle uskottomuus olisi näin ollen hyväksyttävää käytöstä ja minulle ei, joten kriisi olisi todennäköisesti viimeinen...

• kaulassa

Hän hieno nainen tuli kotiin tyttöjen illasta.aamulla kahvi pöydässä kysyin että missä oot kaatunut.hän ihmeissään että mitä,pyysin että katsoisi peiliin.Ja siittä se tarina alkoi,ja loppui.

• petit-modele

Millä tässä elämässä on merkitystä?Silläkö että rakkaimpasi makaa toisen kanssa.Entä jos et tietäisi sitä?Haluaisitko edes tietää?Millaista on sinun arkesi hänen kanssaan?Kannattaako siitä luopua jonkun yhden illan jutun vuoksi?Kerran päätin lopettaa siihen, toisella kertaa olin kuin en olis tiennyt koko asiasta.Joskus kaivertaa,toisinaan nautin jokaisesta päivästä.Kuinka monta kertaa olenkaan ollut tilanteesa jossa houkutus on ollut niin suuri..

• ehkäpä mahdollisesti

Jos jotenkin vakuuttuisin, että se ei tule toistumaan. Kyllä suhteesta on silloin jotain lopullisesti pilalla.

• EllæN

Jos minulta Anteeksi Antoa pyydettäisiin.

Ja jos pettäminen johtaisi eroon,
      itseni vuoksi antaisin Hänelle anteeksi,
      enkä riippuisi mahdollisessa katkeruudessa.

Uudet kriisit ovat aina mahdollisia.

Yritys ei koskaan ole ajanhukkaa, jos kumpainenkin sitä haluaa.

• Jellona46

Luottamuksen takaisin saaminen on hirveän kovan työn takana eikä se ihan kokonaan taitaisi palautua koskaan...joten joudun vastaamaan, että voisin yrittää antaa anteeksi - olosuhteista riippuen - mutta unohtamaan en pystyisi milloinkaan.

• niisku-myy46

Mieluummin itkisin aikani hänen peräänsä ja lopettaisin joskus, kuin jatkuvasti ja siinä pelossa, että hän tekee sen taas ;(

• entinen ex

antaa anteeksi mutta kun mies ei halunnut puaha koko asiasta niin oli todella vaikea luottaa siihen että vastaavaa ei tapahdu uudelleen. Jotenkin meni pohja koko suhteelta varsinkin kun toinen nainen oli kuvioissa pidemmän aikaa ja mies sitten kuitenkin valitsi perheen kun asia tuli minun tietooni. Tiesin että en riitä miehelleni ja asiasta olisi pitänyt puhua aiemmin ennen kun hän haki muualta ymmärrystä. josku vaan parisuhde on niin vaikea kun asioista pitäisi puhau mutta molempien pitäisi olla valmiita panostamaan suhteeseen. mieheni sattui vaan oleen sitä sorttia että puhuminen ei ole niin tärkeää.

• Jos toinen sitä todella haluaa. Mieluummin olisin tietämättä koko pettämisestä. Se tieto sattuu.
      En myöskään itse paljastaisi tuota asiaa.

Kriisi voi olla uusi mahdollisuus ja entistä parempi.

• tuffe

lyhyesti ja ytimekkäästi. Olen ihan täysin samaa mieltä.

• tuffe kirjoitti:

lyhyesti ja ytimekkäästi. Olen ihan täysin samaa mieltä.

tuffe palautteestasi.

• mcc

jep
      olen antunu anteeksi kolme kertaa
      ja kaksi kertaa on tullu takkiin

• Metusalem

tyytyväinen, sekä mies tai nainen, että muillekin kaveri kelpaa. Tietää sitten että hyvä on tullut otettua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      517
      1580
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1176
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      861
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      837
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      766
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe