Toivoisin,

temppeliherra

että tällä palstalla keskusteltaisiin ainoastaan kahvista ja sen mukanaan tuomista lieveilmiöistä! Kaikki jotenkin kahviin liittymätön materiaali pitäisi siirtää niille kuuluville palstoille! Väärinkäsitysten välttämiseksi, pitäisi palstan otsikosta poistaa teksti täällä voit puhua elämästä, ystävistä tai mistä vaan! Minua henkilökohtaisesti häiritsee esim. euroviisujen käsittely täällä, koska se selvästi kuuuluu musiikkipalstalle! Minun elämäni on nyt pilalla ja harkitsen oikeustoimia!

32

1730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaNtärkee

henkilökohtaisesti häiritsee tuo kitinäsi tällä palstalla. Mimmosta kahvia juot? Mä tykkään ihan perinteisestä. Eli mustaa kahvia ja vähän maitoa joukkoon. Mä kyllä tykkään kahvijäätelöstäkin ja sitte PepsiMaxin cappucinosta, vai mikä se nyt olikaan. Tosi hyviä.

• temppeliherra

siis korvat tukkoon! Itse tykkään pohjaanpalaneesta ja painuneesta kahvista! Olet nimesi veroinen, toisin kuin minä:D

• turhaNtärkee
        temppeliherra kirjoitti:

siis korvat tukkoon! Itse tykkään pohjaanpalaneesta ja painuneesta kahvista! Olet nimesi veroinen, toisin kuin minä:D

on täydellinen ja tarkkaan harkittu. :)

• Februari

Cappucinoa, lattea, Frezzaa ... mulle
        Mokkapusuja, mokkapaloja, mokkaa meilkein missä muodossa vaan ;D

• Februari
        turhaNtärkee kirjoitti:

on täydellinen ja tarkkaan harkittu. :)

et ole käynyt paljastamassa itseäsi kyselyssäni?
        *katsoo anovasti*

-Hekla- :o)

• temppeliherra
        Februari kirjoitti:

Cappucinoa, lattea, Frezzaa ... mulle
        Mokkapusuja, mokkapaloja, mokkaa meilkein missä muodossa vaan ;D

kiehuvaa kahvia ja teen havaintoja ihoni uudistumisesta! Mitähän sieltä oikein paljastuu! Olen lisäksi niin loukkantunut, että ryhdyn selibaattiin ja ajan itseni kaljuksi vastalauseena kokemalleni vääryydelle:D

• temppeliherra
        Februari kirjoitti:

et ole käynyt paljastamassa itseäsi kyselyssäni?
        *katsoo anovasti*

-Hekla- :o)

itseni sinulle, koska olet ihku:)

• Taikis

pienen ihanan kahvipaketin,suklaalla ja vadelmalla maustettua kahvia. Yllättävän hyvää oli. Tavallisesti juon Saludoa tai Juhlamokkaa, kaikki kahvimakuiset karkit ovat hyviä. Ongmanilla on kahvijugurttia ja yllättäen sekin oli ihan tutustumisen arvoinen maku-elämys.

• temppeliherra
        Taikis kirjoitti:

pienen ihanan kahvipaketin,suklaalla ja vadelmalla maustettua kahvia. Yllättävän hyvää oli. Tavallisesti juon Saludoa tai Juhlamokkaa, kaikki kahvimakuiset karkit ovat hyviä. Ongmanilla on kahvijugurttia ja yllättäen sekin oli ihan tutustumisen arvoinen maku-elämys.

pidän suuresti kahvikonjakista ja jalokahvista!

• Taikis
        temppeliherra kirjoitti:

pidän suuresti kahvikonjakista ja jalokahvista!

jalokahvi....lienee eräänlainen sekoitus? Kahvilikööri se vasta hyvää on.

• Hekla
        temppeliherra kirjoitti:

itseni sinulle, koska olet ihku:)

mä olen ihqu *keimailee mielissään* ;o)

• Kainokauko
        temppeliherra kirjoitti:

kiehuvaa kahvia ja teen havaintoja ihoni uudistumisesta! Mitähän sieltä oikein paljastuu! Olen lisäksi niin loukkantunut, että ryhdyn selibaattiin ja ajan itseni kaljuksi vastalauseena kokemalleni vääryydelle:D

piti puhu kahvistä, sä poikkesit itse heti aiheesta hohoo ja kuinka paljon juttua löytyykään pelkästään kahvista. Kahvikeskustelut on kaiken maailman juttuja, niissä käsitellään kuumimmat juorut, sukulaiset, naapurit, koirat kissat ym.ym. Hei huumoriaaaaa, temppiksellä on oma käsittämätön huumorin kukka, älkääpä menkö sen mukaan, vitsi,, terve temppis, ookkona oulusta, juokkona .....

• Puhurix

siellä roikut? Eikö sulla ollu muuta puuhaa? Ota ne tahmaset tassut pois näppäimiltä.

• temppeliherra

meni fiilis:( Edes Inkallssin Carles ei saanut minua syttymään!!! Olen menettänyt miehuuteni(jos sitä olikaan):D

• Puhurix
        temppeliherra kirjoitti:

meni fiilis:( Edes Inkallssin Carles ei saanut minua syttymään!!! Olen menettänyt miehuuteni(jos sitä olikaan):D

on korvien välissä. Koita työntää se sinne, jos syttyis taas.

• temppeliherra
        Puhurix kirjoitti:

on korvien välissä. Koita työntää se sinne, jos syttyis taas.

niin ei ole, koska menetin toisen korvani suuressa pohjansodassa!

• ex-koltis

Pilalla ole. Sulla on oma pikku harrastus.

• temppeliherra

Olen taas erehtynyt palstasta...Tämän takia just ehdotin ylläpidolle omaa palstaa, koska minulla on ad/hd ja päässäni liikkuu niin paljon tietoa, että en pysty lokeroimaan niitä oikeisiin paikkoihin:D

• Ektoplasma

on diureettinen vaikutus ja jossain määrin myös laksatiivinen. Olen monenkin täälläolijan wc-käyttäytymistä seurannut.

Ikämiehet/naiset 10-60 palstoilla on monia mielenkiintoisia toilettihenkilöitä kateltu. Myös moottoripyörä-sivustoilla ja tempeleissä monta tempoa nähty. Herroilla ja narreilla.

Ei kannata pissiä vastatuleen tietää jokainen kerrankin yrittänyt.

• temppeliherra

nyt on menty asiattomuuksiin ja tämä viesti kuuluu selvästikkin terveyspalstalle, koska siinä käsitellään suolentoimintaa! Sana kahvi oli tarkoitettu ovelaksi hämäykseksi(toivottavasti tuo seksi loppu ei aiheuta viestin siirtymistä)!

• Ektoplasma
        temppeliherra kirjoitti:

nyt on menty asiattomuuksiin ja tämä viesti kuuluu selvästikkin terveyspalstalle, koska siinä käsitellään suolentoimintaa! Sana kahvi oli tarkoitettu ovelaksi hämäykseksi(toivottavasti tuo seksi loppu ei aiheuta viestin siirtymistä)!

kaikilla palstoilla kaasuillessani olet ensimmäinen joka tajuaa todellisen rytityksen (vahingossa reikarnaatioitui väärin sana mutta näytti hyvältä)

Oiskohan tämä hyvä palsta materialisoitua? Ummartaako maa kaasua????

• temppeliherra
        Ektoplasma kirjoitti:

kaikilla palstoilla kaasuillessani olet ensimmäinen joka tajuaa todellisen rytityksen (vahingossa reikarnaatioitui väärin sana mutta näytti hyvältä)

Oiskohan tämä hyvä palsta materialisoitua? Ummartaako maa kaasua????

loistavasta ideasta:D Olen jo aloittanut järjestelyt vastatuuleen pissiöiden yhdistyksen perustamiseksi:D Voithan toki kokeilla, mutta muista, että taskussasi on vähintään kahvinporoja, jos joudut ratsian kohteeksi!

• Ektoplasma
        temppeliherra kirjoitti:

loistavasta ideasta:D Olen jo aloittanut järjestelyt vastatuuleen pissiöiden yhdistyksen perustamiseksi:D Voithan toki kokeilla, mutta muista, että taskussasi on vähintään kahvinporoja, jos joudut ratsian kohteeksi!

poro, poron, porossa, porosta, poroon

Noooo, ehkä hetken.

Ja me materialisoitumattomat annamme vain aiheita, olemme piruja/enkeleitä teidän olkapäillänne. Mitä haluatte, sen saatte.

• SimStim

Jos täällä puhuttaisiin pelkästään kahvista, niin täällä ei lienee paljoa keskustelua olisi.

Onneksi kuitenkin sivuston nimi on kahvikeskustelut, eli ne asiat mitä keskustellaan kupposen ääressä = kaikki maan ja taivaan väliltä, sekä sen ulkopuolelta.

• temppeliherra

vaarallisilla vesillä, mutta onneksi sinulla oli pelastusliivit, missä oli pauligin tarra:D

• bag_gie

viitannee tässä yhteydessä myös vaihtoehtoihin kuten teen nauttimiseen edellä mainituissa yhteyksissä ;D

*hörps*

• bag_gie

mie juon teetä:O

Huomaan nyt suunnattoman erehdykseni, joka johtuu entisestä ymmärtämättömästä elämästäni :"(
      Onneksi Sinä Elämäni Valo ja Suunnan Antaja Sir Herra Temppeliherra (en kai lausunut Nimeäsi turhaan) minua ohjaat tässäkin asiassa.

Poistun nyt pää painuksissa ja Tietoa saaneena syrjemmälle. Voinko saada erheeni koskaan anteeksi, kyselen itseltäni...

Maallista oikeutta et tarvitse, Korkeampi Voimasi kyllä järjestää tämänkin, niin luotan.

Eläkä sano että elämäsi omn pilalla, silloin murtuu ainoa tukipilari joka minua vie eteenpäin tässä matoisessa maailmassa :"(

• temppeliherra

luulen, että suhteemme on aika siirtyä suraavalle tasolle, koska olet osoittanut suurta viisautta:D Saat kutsua minua ihan Temppikseksi vaan:D

• bag_gie
        temppeliherra kirjoitti:

luulen, että suhteemme on aika siirtyä suraavalle tasolle, koska olet osoittanut suurta viisautta:D Saat kutsua minua ihan Temppikseksi vaan:D

Temppis...*pökr*

• temppeliherra
        bag_gie kirjoitti:

Temppis...*pökr*

reaktio tossa tilanteessa:D

• Jokos vaimo on kotona?
      Taisi iskeä se jännetupentulehdus, kun ei kirjoituksia näy ;).

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      505
      1455
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      807
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      746
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe