Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Johan olet vempeleen keksinyt. Kannattaa kyllä varoa ennekuin tuollaisen käsittelyyn lähtee. Huiii...
17.03.2006 14:31
Turhaan vuokrasit opaskoiran ja hankit kepin. Ihan normaalia että miehet masturboi, eikä kukaan ole siitä sokeaksi tullut.
*valistaa asiallisesti ja torjuu vanhat myytit*
Heh, nautinnollista ja kivaa tulevaa viikkoa :)).
Tuffe varoittikin jännetupentulehduksesta, varaa vaikka Voltarenia mahdolliseen tulehdukseen :).
17.03.2006 14:21
Itse olen joskus anallyzzeerannut palstalaisia, ruusuja antaisin edelleen kaikille. Ei voi mitään, olen niin tykästynyt näihin. Eikä haittaa vaikka tulee pusikosta välillä palautetta itsellenikin.
Tähän samaan hengenvetoon sanon, että oikeestaan ihan hyvä juttu että ex-tähtis pitää taukoa sumppareista, saadaan enemmän nauttia hänen sanavalmiudestaan kommenteissa. Tuo lehden toimittaminen vei niin paljon aikaa ettei tainnut paljon ehtiä täällä seurustelemaan.
17.03.2006 14:11
Täällä nyt vaan flirttaillaan leikkimielellä. Onpa sitä joskus flirttailtu samankin sukupuolen kanssa kun ei nikistä ole saanut heti selvää :).
Nauruksi sekin tilanne on kuitattu.
16.03.2006 20:08
Älä ikkusta Tuffe, sulla on vaan ollut niin tyhjentäviä kommentteja ettei niihin ole lisättävää. Joskus tulee vastaan sellainen kirjoitus jonka edessä sitä vaan nostaa kätensä pystyyn vastaamatta mitään. Ei löydy sanoja. Löysin erään semmoisen kommentin tuolta toisaalta, sinun kirjoittama, hyvä ja uskalias kirjoitus. En vaan löydä sanoja vastata siihen vaikka kuinka tekisi mieli.
Niin, kiltti tyttöhän minä, vaikkei ihan heti uskois :)).
16.03.2006 19:50
Eräästä tilaisuudesta lähtiessäni sain yllättäen paperinpalan käteeni jossa oli puhelinnumero ja minulle kuiskattiin: "tekstaa huomenna tähän mun numeroon, että saan siitä sitten sinun numerosi".
Kerran ravintolassa baaritiskille jonottaessani, vieressäni oleva herra kysyi: "mitä saisin tarjota"?
Ja erään kerran ravintolasta poistuessani ja takkia narikasta hakiessa, tuleekin mieshenkilö viereeni ja ottaa takin ja sanoo että hän auttaa takin leidin päälle. Siitä poistuimme yhtäaikaa taksijonoon. Omilla takseillamme siitä sitten erisuuntiin.
14.03.2006 21:17
Olen jo menossa.
12.03.2006 13:33
ollenkaan että olet tosielämässä samanlainen kuin täällä virtuaalielämässä. Enkä usko että Jermukaan on. Siis tarkoitan noita teidän tappeluksia ja uhoamisia.
Olen huomannut että sinusta pilkistää täällä erittäin fiksu ja sympaattinen persoona.
Olette hauskoja veijareita niinkauan kuin ette ole toistenne kurkussa kiinni ;). Vaikka se onkin teille niinsanottua leikkiä.
12.03.2006 13:21
Heh, sullahan on hyviä aiheita :). Noista pitää tehdä avauksia.
Aurinkoista lauantaipäivää sinulle.
11.03.2006 12:20
Näin vaan nämä kuusi finaaliin päässyttä, joista tykkäsin eniten Tomi Metsäkedon ja Annikan kappaleista.
Lordi olis ihan hyvä kilpailemaan jossain kummitushirvitysviisukisoissa :). Voittaisi varmasti.
11.03.2006 10:49
yhden kerran Shanghain Valot-numeroonkin. Tykkäsin kappaleesta ja esittäjästä. Häneen oli saatu vähän eksotiikkaa pukeutumisella ja kampauksella.
Ei vaan auttanut mun äänestykset. Lordi jyräsi ohi.
Nyt hyvät yöt, sukellan peiton alle, alkaa väsyttää. Oli kiire viikko ja pitkiä päiviä töissä. Heippa.
11.03.2006 00:42
pahalla päällä. Noo, vähän kyllä harmittaa kun Tomi Metsäketo ei päässsy viisuihin. Äänestin häntä kolme kertaa.
11.03.2006 00:23
Eikö saa mitään kysellä. Mikäs ärrimörri sinä olet? Perjantai-ilta, ei kai nyt noin pahalla päällä tarviis olla.
11.03.2006 00:14
kun Lordi esiintyy viisuissa..., vähän hävettää. Kaikenlaisia pellejä niitä onkin. Örisevätkin vaan jos niitä yrittää haastatella.
Niin, missä ne viisut tänä vuonna olikaan? Oliko ne Kreikassa?
11.03.2006 00:11
vaikeaa onkin, kun ei tiedä mikä kenenkin mielestä on hyvän maun mukaista. Se raja kun on niin häilyvää.
Jonkun mielestä kirjoitukset ovat mauttomia, toinen taas ei näe niissä mitään loukkaavaa.
10.03.2006 17:48
s*ksiflirttipalstaa tuskin tulee, mutta sellanen palsta jossa jutut saa lipsahtaa vähän sillekin saralle, asiallisesti ja huumorimielellä.
Sellanen aikuisten palsta on varmaan tulossa ehkä mahdollisesti kesällä tai sitten syksyllä, kait. Tai sitten ei.
10.03.2006 09:06
Täällä keskustelut sujuu rauhallisesti ja mukavasti, ei ole riidan lietsojia. Eikä tää ole enää s*ksipalsta. Ollaan siistitty kirjoituksiamme, minäkään en ole muistaakseni maininnu s*ksi sanaa pitkään aikaan. Olen oikein kovasti pinnistellyt ettei vahingossakaan lipsahda siihen suuntaan jutut. Odotan kiltisti sitä uutta palstaa.
Mutta sä ihan selvästi flirttailet sefun kanssa.
09.03.2006 20:07
Sinähän olet vallaton tänään :). Sain heti tartunnan tuosta onnellista olostasi.
Ihanaa Naistenpäivää sinullekin.
08.03.2006 14:38
Ja kiitos muistamisesta ja Naistenpäivän toivotuksesta.
Surullista että on niin paljon vielä naisia näilläkin leveysasteilla jotka ei koe muuta huomionosoitusta kuin alistamista, nujertamista, pahoinpitelyä, turvakotiin hakeutumista lasten kanssa, jopa murhatuksi joutumista :(.
Täytyy kuitenkin lisätä että kyllä suomalaiset miehet arvostavat naista, esimerkiksi työelämässä ja perheessä. Siitä kiitos heille.
08.03.2006 10:03
Tyttöystävälle kukkia ilman muuta.
Työkaverille tarjoat pullakahvit. Tai jos naisia on enemmän voitte sopia miesten kesken että hankitte yhdessä kahvitunnille pullat tai viinerit.
Äidillekin on hyvä soittaa ja kysellä kuulumisia ja samalla toivottaa Hyvää Naistenpäivää.
Jos on muita naisystäviä voi laittaa vaikka sähköpostiin e-kortin.
Tässä muutamia ehdotuksia :).
07.03.2006 18:59
55 / 93