Saattaa olla, että aihetta on käsitelty aiemminkin, mutta haitanneeko?
Mikä on hauskin repliikki, millä sinua on yritetty iskeä? Toimiko?
Itseä on joskus naurattanut "Käynkö mä usein täällä?" ja "Haluaisiko neiti tulla haudatuksi meidän sukuhautaan?"
Hauskin iskurepliikki ?
22
4665
Vastaukset
...tuli joskus, ja selvältä naiselta:
Mua pelottaa kulkea yksin kotiin. Voitaisko mennä yhtä matkaa, näytät siltä että kanssasi en olisi turvassa?- Silja
Olen odottanut, että joku olisi yksin istuessani baarin tai ravintolan pöydässä lähestynyt minua "Pelkäätkö kummituksia?". Olisin päässyt lohkaisemaan: "En pelkää, istu alas vain".
- Jermu
käyttämällä ikävuosiasi ja lisäämällä" Näin monta vuotta menikin ilman mokomia ilmestyksiä, mutta nyt se taitaa olla päivät paketissa ja kyselet kynää ja paperia kirjoittaaksesi testementin...Sen verran kauhee kummitus kun siihen viereen kiilasi...Kjäh!
- Don-Duck
... Duckki kysyi vienosti alaovella saatin päätteeksi: "keittäisikö hän kahvit"? No, nais-inehmo hymyili viekkaasti ja totesi: "juot sitte kans jos keitän" ;P Tosi juttu on! Nii! Juu, join kahvit :)
Ai niin? Miten minua on yritetty :O Tulipas moka. Hmm? Paras taitaa olla: "no, tuletko vai et?". Toimi aivan hävettävän hyvin ;P Ei kyl yleensä noin helpolla irtoa ... mutta hällä oli vihreät ja täysin vastustamattomat pedonsilmät :)))
Hauskin oli ehdottomasti umpikänninen tapaus joka tarjosi kahtakymppiä rahaa. Viinaakin olisi ollut kotonansa. En lähtenyt ;D
Duckki - äijäkäs
En tiedä hauskinta, mutta määrätietoisimman muistan. Daami tuli pöytään ja räpläsi puhelinta kysyen mikä se sun osoite on vai mennäänkö meille ja mihin aikaan tää taksi tilataan vai aiotko koko illan juoda?
- veit sydämein
noin nätti tyttönen istuu iltaa yksin????
- tuffe
Kun viimeinen jonka muistan on "saaks tulla sun soffalle, mutsi hakkaa mut jos näin kännisenä meen kotiin".
Tämän luin jostain "onko teidän vanhemmat tähtitieteilijät, kun neidin silmät tuikkii niin". koskaan..nainen yrittänyt iskeä......aina saanut sen isku jutun ite tehdä " murisee "...
- Sara41
Tuota alempaa en ole ennen kuullutkaan, aika huvittavahan tuo on :))
- Tuhiwai
Tämä seuraava ei ollut oikeastaan iskurepliikki, mutta se tuli muuten suoraan sydämestä. Eletään kahdeksankymmentälukua, olen päälle kolmekymppinen juuri kuopukseni synnyttänyt, hieman pyöreässä kunnossa ja tuoretta äitiyttä hehkuva. Istumme iltaa erään yksityiskodin terassilla kaukana Suomesta. Kaikki ovat selvinpäin. Yhtäkkiä talon isäntä, keski-ikäinen mies, tokaisee erittäin kovalla äänellä (myös hänen vaimonsa on paikalla) minulle: Sinä se sitten olet helvetin hyvännäköinen nainen! Olimme kaikki vähän aikaa hiljaa, sillä hänen tokaisunsa ei liittynyt mitenkään siihen, mistä juuri oli puhuttu. Tunnelma säilyi kuitenkin hyväntahtoisena, sillä kaikille oli selvää, että mies sanoi vahingossa ääneen sen, mitä hän juuri sillä hetkellä ajatteli.
- Loistava.polku
Minut on kerran "isketty" perinteisellä suoralla repliikillä: Teille vai meille???
Mentiin meille ja seurustelu kestikin sitten pitkälle toista vuotta.- lyly
Tämä tapahtui 7 vuotta sitten; menin baariin, heti tiskille juomista tilaamaan ja siinä samassa eräs mies tokaisi;"tiedän, että mulla ei ole mitään mahdollisuuksia suhteesi mutta oltasko kavereita tämä ilta?" No, oltiin kavereita ja nyt on oltu yhdessä siis jo seitsemän vuotta.
- jpntar
aikaa sitten kuskina yhdessä baarissa...Olen huono iskettävä, ja siksipä meninkin istuskelemaan sivummalle..Siinä kävikin sitten vaikka minkälaista ...yrittäjää, mutta Se tapahtui, kun menin hakemaan tiskiltä vesilasia..Yksi ainoa silmäpari seurasi tekemisiäni yhdestä pienestä nurkasta, ja sain nauravimmista silmistä, mitä olen koskaan nähnyt silmäniskun, joka keikautti minua pahemman kerran.....ja Se oli menoa sitten..10v sainkin sitten nauttia noista silmistä...:)))))
- korttihai*
miten se jatkui????????? Sen silmän iskun jälkeen siis!!!!! Noh????? Ei saa jättää noin kesken! kräääks!
- jpntar
korttihai* kirjoitti:
miten se jatkui????????? Sen silmän iskun jälkeen siis!!!!! Noh????? Ei saa jättää noin kesken! kräääks!
olikin vain iskutavasta..:)..Joka tehosi minuun..ja oli tavallaan hauskakin.
- oi niitä aikoja
ainakin oli tämä: "Sä oot aika vihasen näköinen gimma." Nauratti kyllä, mutta ei toiminut.
Toinen tapaus, joka ei myöskään toiminut:"Et rupeis mulle muijaksi?"
Tässä yksi joka aikoinaan toimi, koska olin jo valmiiksi kiinnostunut ko. kaverista: "Sä et oo vain hyvin kaunis, vaan myös hyvin seksikäs." Eräästä tilaisuudesta lähtiessäni sain yllättäen paperinpalan käteeni jossa oli puhelinnumero ja minulle kuiskattiin: "tekstaa huomenna tähän mun numeroon, että saan siitä sitten sinun numerosi".
Kerran ravintolassa baaritiskille jonottaessani, vieressäni oleva herra kysyi: "mitä saisin tarjota"?
Ja erään kerran ravintolasta poistuessani ja takkia narikasta hakiessa, tuleekin mieshenkilö viereeni ja ottaa takin ja sanoo että hän auttaa takin leidin päälle. Siitä poistuimme yhtäaikaa taksijonoon. Omilla takseillamme siitä sitten erisuuntiin.Hamaisina aikoina Pohjanhovin pyhillä baari-alttareilla kohdalleni sattui kerran näin.
-huomasin baaritiskillä puolitutun tyllerön ja eikun tuoppi kourassa ihmispaljouden läpi kohti tiskiin nojailevaa naista.
Ja piru just kun pääsin siihen tytön vierelle ja laskin tuopin baaritiskille,niin joku tönäisi sivusta/takaa ja tuoppi kaatui lähes kokonaan rinnuksille/housuille,,,
No...koska homma meni pilalle heti kättelyssä,,niin tokaisin pettyneenä vaan että "siellä on aika märkä keli ulkona"...
Meni hetki... -ja vieressä alkoi jumalaton räkätys ja nauru...
Sellasta..
sikakoo- mattotuomari
oltiin miesporukalla viihteellä, niin eräs meidän sankareista ehdotteli kauniimmalle osapuolelle hyvin aktiivisesti,että harrastaako neiti sänkypainia?
Kaveri sai silmän mustaksi ihan kerrasta, tuumasi jälkeenpäin; että paini on tapaturma altis laji.... - Jermu
Kun kerran kaikki tuntuu roikkuvan vaan noissa meseissä ja sättimässä toisia, niin sen kerran, kun tuo porukkaa lähtee ihan oikeesti pihalle heilumaan, niin tottahan asiaa tiedustellaan...
1."Jos sulla on ongelmia tietsikan kanssa, niin mä voin tulla kattoon..
2.Mä voisin tulla tutustuun sun laajakaistaan..
3.Mut on pannattu, voiks mä käyttää sun konetta.
4.Mehän voitais sättiä samalta näppikseltä...
5.Perustetaanko yhteinen nikki?" - AnneTre
...eräs mies tuli pöytäni viereen ja sanoi "oot tän pöntön komein kottarainen"
Naurusta ei meinannu tulla loppua...;) - hautaus
juttu oli aikoinaan aika hauska, kunnes joskus vuosia sitten baarissa iskeyty iholle ihan sen näköinen tyyppi, et sinne sukuhautaan olis varmaan päässyt suhteellisen nopeastikkin.. Vieläkin menee kylmät väreet, kun sitä miettii..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla295869- 60780
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96603- 57590
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 24579
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,13529