Minulla on tänään aivan sanoin kuvaamattoman onnellinen olo!! =) Eikä siihen ole edes varsinaista syytä?!
...Periaatteessa mulla olis syytä olla onneton, mutta nyt ei tunnu siltä!! Haluaisin jakaa hyvää oloani vaan kaikille! Voi kunpa se tarttuisi näin netin välityksellä. ;)
Olkaa ihmiset iloisia!! Tänään mullakin on hyvä päivä!! =DDDDD
*suukottaa kaikki kaffekeskustelijat* :)))
Olen tänään niin ONNELLINEN!! =))
10
577
Vastaukset
- Puhurix
Tulipa märäks poski. No, hauskaa, että ihminen kokee "hailaitteja".
- tipuliinukka
Nii aattele. kun tää on mulle tosi harvinaista, koska mun elämä on iha täys onkelmii! Nytko mää ole onnelline nii mää halua jakaa se kaikkie kans! x)))))))
- Puhurix
tipuliinukka kirjoitti:
Nii aattele. kun tää on mulle tosi harvinaista, koska mun elämä on iha täys onkelmii! Nytko mää ole onnelline nii mää halua jakaa se kaikkie kans! x)))))))
niin, että onkelmat sumenee, ku mieli paranee.
- turhaNtärkee
Ootsää raskaana? ;)
- tipuliinukka
Toivon sydämeni pohjasta, että en ole! Minulla kun ei ole mahdollisuuksia odottaa sitä kakaraa! Raskaaksi kyllä voisin tulla, mutta olen aina vihannut kakaroita enkä sellaisia itselleni halua!!
- Onni on pienestä kii
Nooo...ainaski tällepäivälle onnet muillekkin!: http://kotisivu.mtv3.fi/luex/helmikulta.htm
- tipuliinukka
Kivan runon olit laittanut! Kiitos siis siitä. :)
Sinähän olet vallaton tänään :). Sain heti tartunnan tuosta onnellista olostasi.
Ihanaa Naistenpäivää sinullekin.- t.u.h.m.a.M
Hienoa että on onnellisiakin eikä pelkää surkeutta, mua kiusaa flunssa ja töissä kiire että ei jouda sairastaan muuten ihan jees olo :)
- bag_gie
sinnu tännekin, omin luvin olen itseni sekä huuhaaksi että kaffettelijaksi ylentänyt =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62941
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111851Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla277824- 58758
- 55673
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554