Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuinkahan onnistuin tuon nimimerkin tuossa muodossa rekisteröimään? Kirjotin nimimerkin rekisteröimättä, kun oli lemppastu ulos. Laitoin vaan pisteen perään.
Tää tietotekniiklka on aina ollu mulle hieman vierasta.
19.09.2005 15:30
tuo korkeanpaikankammo. Mulle neljännen kerroksen parvekkeelta alaskatsominen jo huimaa ja tulee tunne putoamisesta. Liittyskö tuo tunne jotenkin tasapainoaistiin siellä korvassa. En tiedä.
Kun talvella laskettelen täytyy hetki koota itseään ennekuin lähtee mäkeen. Jyrkkiä rinteitä lähelle en menekään.
19.09.2005 15:03
Sanotte asianne suoraan muttei liian ilkeästi. Ihan mukava lukea viestejänne.
Kylläpäs tökkii nää viestien lähetykset tänään. Mitenkähän muilla? Jotkut saa kuitenkin viestinsä läpi.
19.09.2005 14:45
vastaisuuden varalle. Hmmm... tuo hyvän purkin laputon vuosi on kyllä aika pitkä ;).
19.09.2005 14:00
Nuoruudesta muistan muutamia pelkoja. Pimeää en muuten pelännyt mutta kulkiessani pimeää tietä kuutamolla varjon siirtymiset eteen ja viereen aina pelästytti, tuntui aina että joku tuli takanani ja saavutti minut. Kävelinkin aina vähän kierossa että näin eteen ja taakse.
Lapsena pelon aihe oli vanhempien kuolema. Vanhempani oli yli neljäkymppisiä kun minä synnyin. Pelkäsin miten selviän ja mihin joudun jos he kuolevat. Minusta he olivat niin vanhoja että voivat kuolla minä hetkenä hyvänsä.
Korkean paikan pelko on juurtunut sisuksiini. Olin bussiretkellä Madeiran vuoristossa, tie luikerteli jyrkänteiden reunoilla. Istuin ensimmäisessä penkissä. Eräässä mutkassa bussi ajoi kolarin vastaantulevan auton kanssa, yritti sitä väistää ja pysähtyi just nippanappa ennen rotkon reunaa. Paljon ei olis tarvittu kun auto olis vyöryny jyrkänteeltä alas.
Kaikenlaisia painajaisunia korkeista paikoista olen tuon reissun jälkeen nähny.
Onhan niitä sellaisiakin pelkoja ollut joita olen voittanut jollain ihmeellisellä tahdon voimalla.
19.09.2005 13:33
Kannattaa tulla tutustumaan. Jonkinlainen hullujenhuone tämä kuulema, heh.
Ja sitten täällä lentelee kaikennäköisiä lepakoita, kottaraisia, Räksiä jne. - ettet ihmettele :).
19.09.2005 12:55
Viikko alkoi flunssalla, äänikin on mennyt, kuuluu vaan pelkkää kähinää. Päätä särkee ja kurkku on kipee. Nenä on tukossa ja yskittää. Vaan ei voi yskiä kun yskiminen sattuu rintaan, kurkkuun, päähän ja korviin.
Tälleen alkoi mun viikko.
Mutta ei tässä hätää, flunssa on aina menny ohi muutamassa päivässä.
Hyvää alkavaa viikkoa sinulle. Pysyhän terveenä.
19.09.2005 12:44
vapaalipusta mökötysmökkiin :). Saa nähdä koska sitä tarvitaan. Pitäis kyllä saada toinenkin lippu varalle. Meinaatko sinä itse ollenkaan tarvita mökötysmökkiä?
Voiskos toisen salaputken seikkailumökkiin rakentaa vähän niinkuin mäkeen, siis alamäkeen. Ois kivampi laskea pyllymäkeä sinne.
18.09.2005 14:32
Eipä siinä paljon enää tuossa vaiheessa pullikoida vastaan, vaikka jonkun vähemmän mukavan työkaverin tai esimiehen lahjaan ei haluaisikaan osallistua :)).
On kuitenkin onni että meillä on hyvä yhteishenki työpaikalla.
18.09.2005 14:09
Mulle riittäisi tuo mökötysmökki ja kutumökki. Mutta ei oo kivaa yksin kutustella kutumökissä.
Mökötysmökkiin riittää varmasti tunkua. Ainakin me taikiksen kanssa pidetään sitä ahkerasti pystyssä :).
18.09.2005 13:53
Meillä kysytään aina lupa 50-v ja 60-v täyttäviltä voidaanko merkkipäiviä juhlia. Ja kun lupa saadaan, ostetaan lahja ja kukat. Työnantaja muistaa omalta taholtaan myös.
Sitten on näitä läksiäisiä, naimisiin meneviä, vauvan saaneita ym. joita muistetaan.
Onhan se suoraan sanoen aika rumba, mutta tuo helpottaa kun on tili, ei tarvii aina kiertää keräämässä rahaa.
18.09.2005 13:40
Olemme avanneet tilin johon jokainen on tehnyt verkkopankissaan automaattisen tilisiirron kerran kuukaudessa 3 euroa. Sieltä sitten maksetaan kukat, syntymäpäivälahjat, läksiäislahjat ym... Ihan hyvin on toiminut.
18.09.2005 12:56
Täällä on oikein mukavaa olla kaltaistensa seurassa :). Tuu vaan sinäkin mukaan.
Hulluna on hyvä ja hauska olla.
17.09.2005 14:30
Nyt en taas vaihteeksi ymmärtänyt. Ja ymmärsinkö väärin avauksesi?
*Uh.. häippäsee nyt ettei ymmärtämättömyyttään nolaa itseään enempää*
16.09.2005 22:17
Hautausmaalla käydessäni mietin jo omaakin hautapaikkaa. Omaisiltani olen pyytänyt tuhkaamista. Tuohon hautamonttuun joutuminen ei pelota. Toisaalta on vielä niin paljon asioita kesken etten nyt välttämättä ihan pian sinne haluaisi :).
Haudoilla käydessäni tulee surullinen olo. Se herkistää ja sitä alkaa miettiä kuinka paljon surua kenenkin omaisilla on ollut. Ja millälailla tuo läheisen poismeno on tapahtunut.
16.09.2005 21:51
Vai että pitäis äänestää kuka saa jatkossa kirjoittaa ja elää täällä. Tuostahan voi loukkaantua pahemman kerran ja häippäsee kokonaan palstalta. Minä en ainakaan äänestä. Täällä saa mun puolesta elää ja kirjoittaa ihan ken haluaa.
Tai oikeestaan... annankin ääneni puskiksille.
Saavat elää ja kirjoitella täällä muiden joukossa :).
16.09.2005 21:38
Olen jämti samaa mieltä kanssasi mii-su. Turhaan ihmiset kituuttelee avioliitossa joka tuntuu tyhjältä, onnettomalta ja rakkaudettomalta.
Yksinkin on ihan hyvä olla.
Ja jos uusi rakkaus tulee kohdalle, niin rohkeasti vaan ottamaan se vastaan.
Hyvin sanoit että meillä on tämä yksi lyhyt elämä joka pitää ehtiä elääkin.
Aikuiset lapset elää omaa elämäänsä. Ei heidän elämänsä siihen kaadu jos vanhemmat eroaa.
Heillä on edelleen äiti ja isä, asuvat vain eri osoitteissa.
11.09.2005 23:03
Huom. ei ollu yhtään hymiömerkkiä.
Mut ei tuu avausta, sori.
Huh kun hikeä pukkaa. Pakko mennä keittää kahvit ja ottaa konjakkipaukku.
11.09.2005 17:49
Täh, onkos säännöt taas muuttuneet? Eikös ollutkin vaan kysymys hymiömerkkien käytöstä?
*pinköö äkkiä karkuun, varmuuden vuoksi*
11.09.2005 17:34
Olen sulttaanin palatsissa ja palatsissa on monta prinsessaa. Yllättäen saan kutsun sulttaanin luokse. Tanssin sulttaanille kauniissa haaremiasussa. Sulttaani istuu isossa tuolissa ja vieressä on mahtava verhoiltu sänky. Sulttaanilla on lempeä katse ja hymy. Tanssin viekoittelevasti...
Tähän asti olen päässyt fantasiassani, en vielä tiedä koska fantasiaani jatkan ja miten.
Hei, tää pitää lukea sitten pilke silmäkulmassa. Pelkkää satua.
11.09.2005 17:21
72 / 93