täysin sakeeta jengiä nykyään
Huomenta hullujenhuone
24
1181
Vastaukset
- Maxelle
Huomenta itsellesi sinne suljetulle osastolle. Onko hankalaa olla samassa kropassa koko ajan?
- hyvä ratkaisu
venyttää kroppaa samassa tahdissa kuin ego kasvaa?
- Maxelle
hyvä ratkaisu kirjoitti:
venyttää kroppaa samassa tahdissa kuin ego kasvaa?
Jos sinun pitää valita, elätkö 10 vuotta hyvällä tuulella ja sen kummemmin murehtimatta vaiko saman ajan natisten ja kitisten, niin kummanko valitsisit?
- potilas 0101B
piimää ja hapankaalia?
- JokisenEväs
Onpas täällä 'aurinkoinen' tunnelma tänä aamuna!
Että sitä voikin tipauttamalla palan p....aa kahvipannuun, pilata monen aamun...
...tai ainakin yrittää;)
*venyttelee ja hörppii kahviaan, nautiskellen*- nautiskellessasi
voit lukea ja todeta kuinka harhaista sakkia täältä löytyy. Vai onko kaikki kuitenkin vaan sieniajan problematiikkaa?
- JokisenEväs
nautiskellessasi kirjoitti:
voit lukea ja todeta kuinka harhaista sakkia täältä löytyy. Vai onko kaikki kuitenkin vaan sieniajan problematiikkaa?
totuus on tarua ihmeellisempää ja paranoiaan löytyy loogiset perusteet. Koitan välttää sitä, että kuvittelisin automaattisesti itse olevani se joka näistä palstoista tietää totuuden.
Täällä voimme jakaa vain kokemaamme ja kokemuksiamme.
Parasta lienee, että kirjaat minut analyysissäsi siihen seinähullujen sarakkeeseen ;))
- ja sen jälkeen annat minun juoda kahvini rauhassa ja nautiskella niistä asioista ja keskusteluista... joista tällä palstalla pidän.
- Kissanhännänvetoihin en lähde mukaan provosoimallakaan. Ennemmin hyppään monttuun, eikä se suinkaan olisi edes eka kerta :))))
*naureskelee itselleen* - tahtosi
JokisenEväs kirjoitti:
totuus on tarua ihmeellisempää ja paranoiaan löytyy loogiset perusteet. Koitan välttää sitä, että kuvittelisin automaattisesti itse olevani se joka näistä palstoista tietää totuuden.
Täällä voimme jakaa vain kokemaamme ja kokemuksiamme.
Parasta lienee, että kirjaat minut analyysissäsi siihen seinähullujen sarakkeeseen ;))
- ja sen jälkeen annat minun juoda kahvini rauhassa ja nautiskella niistä asioista ja keskusteluista... joista tällä palstalla pidän.
- Kissanhännänvetoihin en lähde mukaan provosoimallakaan. Ennemmin hyppään monttuun, eikä se suinkaan olisi edes eka kerta :))))
*naureskelee itselleen*arvostan pohjimmiltani kuitenkin tällaista kolmannen sektorin tarjoamaa avohoitoa näinä ankeina määrärahasupistusten aikoina. Take care
- JokisenEväs
tahtosi kirjoitti:
arvostan pohjimmiltani kuitenkin tällaista kolmannen sektorin tarjoamaa avohoitoa näinä ankeina määrärahasupistusten aikoina. Take care
lämpimästi hoitotarjouksestasi..
...joskus hulluna on pirun hyvä olla;)))
- hertta47
kovin näyttää himmeältä sielläkin päin?
- koltis
Masokisti, että pakko tääkin avaus tsiigata.
- Marion.T
oliko tuo ihan oikein niinkun kehumista :)))))
Etkös sinä tiedä että hulluilla on aina hauskaa - siis niin jossakin on sanottu, mulla on ainakin hyvin hauskaa :))) Täällä on oikein mukavaa olla kaltaistensa seurassa :). Tuu vaan sinäkin mukaan.
Hulluna on hyvä ja hauska olla.- tähtitoimittaja ejk
huomenta vaan. Oletko kuullut hajatelman että jos on koko ajan onnellinen, niin on varmasti hullu?
- Ellenix
Millaista oli ENNEN WanhaaN ?=)
- LonesomeMan
Enpä ole ennen täällä ollutkaan. Kaikesta huolimatta varmaan tutustumisen arvoinen paikka, palataan asiaan =)
- Marion.T
hauskaa porukkaahan täällä on, siitä vain mukaan joukkoon julmaan - TERVETULOA :))
Kannattaa tulla tutustumaan. Jonkinlainen hullujenhuone tämä kuulema, heh.
Ja sitten täällä lentelee kaikennäköisiä lepakoita, kottaraisia, Räksiä jne. - ettet ihmettele :).- taikanainen
minultakin ja tervetuloa vaan toistekin,eikä panna pahaksemme vaikka tulet asumaankin :)
Muillekin uusille kirjoittajille tässä mainittakoon samalla että itse käytän myös rekisteröimätöntä nikkiä taikis.
Iloista maanantaipäivää sinulle. - JokisenEväs
törönmökkiin niin tonttipaikkoja löytyy sitten tuolta montulta... Sellaisia viiden neliön plänttejä joihin jokainen voi tarpeensa mukaan mökin rakentaa. Täällä Kafeessa kun on sellainen reservaattimeiniki ja pyrkimys kaikenkattavaan tarpeidenhuomiointiin.
Kafeella ei mikään mikä ei ole elämälle vierasta ole vierasta..
tervetuloa siis minunkin puolestani! - LonesomeMan
Marion.T kirjoitti:
hauskaa porukkaahan täällä on, siitä vain mukaan joukkoon julmaan - TERVETULOA :))
Minä en heti löytänykkään tänne uudestaan, täyty oikein haku pistää päälle :)
- LonesomeMan
Mariet kirjoitti:
Kannattaa tulla tutustumaan. Jonkinlainen hullujenhuone tämä kuulema, heh.
Ja sitten täällä lentelee kaikennäköisiä lepakoita, kottaraisia, Räksiä jne. - ettet ihmettele :).Juu Huuhaalla on kanssa lepakoita ja Kyöpelinvuorelta päin tuulee välillä, korvien vierestä vaan suhina kuuluu.
- LonesomeMan
taikanainen kirjoitti:
minultakin ja tervetuloa vaan toistekin,eikä panna pahaksemme vaikka tulet asumaankin :)
Muillekin uusille kirjoittajille tässä mainittakoon samalla että itse käytän myös rekisteröimätöntä nikkiä taikis.
Iloista maanantaipäivää sinulle.Ei sentään Taikakukka =o) tulee mieleen se takavuosien suuriseikkailu vaan oli sen verran mieleenpainuva nimi. Minä se rekatulla kirjottelen kanssa kaikenlaista tarinaa.
- LonesomeMan
JokisenEväs kirjoitti:
törönmökkiin niin tonttipaikkoja löytyy sitten tuolta montulta... Sellaisia viiden neliön plänttejä joihin jokainen voi tarpeensa mukaan mökin rakentaa. Täällä Kafeessa kun on sellainen reservaattimeiniki ja pyrkimys kaikenkattavaan tarpeidenhuomiointiin.
Kafeella ei mikään mikä ei ole elämälle vierasta ole vierasta..
tervetuloa siis minunkin puolestani!ja kiitos!! Mietiskelen että löydätteköhän enää vastauksianikaan kun pikkasen hapuilin tuolla kun tämä on ajanvietteen takana vähän piilossa tää teidän tontti. Ei muutakun juodaan kaffeet sitten vaan =)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594