Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä nyt loukkaannu, enhän minä millään pahalla.
01.07.2005 17:40
Ihan höpöä nyt yrität syöttää meille ;). Eihän tuohon usko erkkikään.
Ei ole mahdollista etteikö rakastajatteresi tietäisi että sinulla on vaimo.
Salarakkaitatahan ihmisillä on, se nyt ei ole ihmeellistä. Mutta muuten juttusi ampuu yli.
Kivaa viikonloppua sinulle, pyyhkäsen tästä nyt maaseudulle.
Hauska oli höpöjuttusi lukea.
01.07.2005 17:12
ihan hupsusti kävis jos nainen laidalle istuisi. Tai sitten jonkun pitäisi pitää käsistä kiinni. Onpas hankalan tuntuista. En ole kyllä koskaan kokeillut, mutta voisin kuvitella että pimperoinen ainakin kastuis vaikka vene ei keikahtaisikaan.
Viisainta liruttaa kippoon, kaikkien turvallisuuden takaamiseksi.
24.06.2005 23:38
Kesä tuli sittenkin. Toivottavasti siellä Savossakin on lämmintä.
24.06.2005 23:28
Totta, pakkohan se on täälläkin käväistä moikkaamassa :).
Etkö sinäkään mennyt juhannustansseihin ?
Kippis ja skool, mulla on tässä lasillinen valkoviiniä :)
24.06.2005 23:23
Juhannusrauhaa sinullekin :).
Minä nautin tästä rauhasta ja hiljaisuudesta.
En minäkään jaksa nyt mitään juhannusörinöitä katsella. Niitä ehtii taas nähdä ihan tarpeeksi muina aikoina.
24.06.2005 19:24
Hyvää ja hauskaa juhannusta sinullekin.
Mukavaa lavatanssi-iltaa. Olen minäkin ollut joskus juhannuksena lavatansseissa. Mukavia muistoja ;).
Nukahdin äsken tuonne ulos aurinkotuoliin. Ah tätä ihanaa juhannusrauhaa.
24.06.2005 18:17
ettei ole yks eikä kaks kertaa kun olen kuullut, että muistutan sitä tai muistutan tuota ja onko minulla sisko siellä tai täällä kun on niin samannäköinen. Tai kysytään ollaanko tavattu aikaisemmin kun olen niin tutun näköinen.
Olen ilmeisesti niinsanotun tavallisen näköinen kun meitä samannäköisiä löytyy vaikka kuinka paljon.
24.06.2005 18:10
Jep, reilu olet kun ns. naapurille pippuripihvit tarjoot. Kyllä minäkin sulle pihvit grillaisin jos naapurini olisit, kjäh.
Kai tuon mainitsemasi lausunnon voisi tulkita vaikka lyhyesti *olet puoleensavetävä kaveri*.
Katsos, joissakin on sitä vetovoimaa, ulkonäöllä ei ole silloin merkitystä.
Hyvää juhannusta Jermu!
24.06.2005 18:02
Nautitaan tästä valoisasta keskikesän ajasta. Ollaan ystävällisiä ja hyvällä mielellä.
Lämmintä juhannusta sinulle!
24.06.2005 14:38
Hyvää ja rentoa juhannusta sinulle. Kai sitä tulee täälläkin vähän juhannuksena notkuttua.
24.06.2005 14:34
Mukavia hetkiä tenaviesi kanssa.
Hyvää ja lämmintä juhannusta sinulle!
24.06.2005 14:30
hauskaa ja rentouttavaa keskikesän juhlaa!
24.06.2005 14:28
Kivaa juhannusta extalkkarille tältä tuntemattomalta :).
24.06.2005 14:24
Mun käyp sua ihan katteeks. Ei vaan mua kukaan baaritiskillä vonkaa. Itse en kyllä vonkamaan ala, kjäh. Eikä ne miehet meinaa uskaltaa juttelemaankaan tulla, katselevat vaan.
Sit kun ne on ihan tillitallin, joku kysyy mitä hän saisi tarjota.
No kerran jouduin ihan piilosleikkiä leikkimään erään nuoren miehen kanssa kun ei millään hellittänyt. Vaikka sanoin suoraan ikäni ja että hän voisi olla poikani. Täydet pisteet hänelle kuitenkin sinnikkyydestä.
24.06.2005 14:10
Mukavata juhannusta MillaNille ja kaikille kaffeekööriläisille!
Täällä etelässä paistaa aurinko ja tuulee leppoisasti. Hieno keskikesän aika. Tää pitää ottaa rauhallisen rennosti. Jaksaa sitten taas pakertaa lomaan asti, alkaa vasta heinäkuun viimeisellä viikolla.
24.06.2005 13:47
Elämä on opettanut valtavasti. Jos vielä saisin elää parikymmentä vuotta uudestaan, joitakin asioita tekisin tällä kokemuksella ehdottomasti toisin.
Paljon olen muuttunut. Esimerkiksi ihan liian kiltiksi :).
19.06.2005 19:02
Jaa, että 40+ naisetko vaikeita...hmmm... taidat olla oikeassa ;). Osasyynä hormonit, menkkojen lähestyessä mieliala on herkkä, ärähtelee, ei kestä poikkiteloista sanaa, itku on herkässä jne. Tuo koskee kyllä nuorempiakin ikäluokkia. 40+ nainen alkaa vaatia myös sitä omaa aikaa. Se saattaa hämmentää miehiä jos he on tottuneet siihen että vaimo hoitaa kodin ja lapset.
Toisaalta, 40+ nainen on nainen parhaimmillaan. On elämänkokemusta, ymmärrystä ja sinut itsensä kanssa. Unohtamatta sitä että on parhaimmillaan myös seksuaalisesti.
Entäs miehet, mikäs se teidän vaikein ikä on? Taitaa olla kaikki iät :).
19.06.2005 18:53
Ilman teitä miehiä elämä olisi tosi tylsää. Kyllä jämpti on näin!!
Ihania lutusia ootte.
16.06.2005 20:06
*nauraa*
Minä tumppaan kans aina pytyn pohjalle paperia, ettei loiskahdus kuuluisi eikä jäisi niitä jarrutusjälkiä. Laitan vielä hanan lorisemaan jos sellainen vessakopissa on. Vähän nolottaisi jos kuuluisi kaikenlaiset loiskeet ja suoliston naukaisut ulkopuolelle.
Hitsi kun yleisten vessojen pahviseinät on lisäksi lattian rajasta ainakin 30 senttiä auki.
15.06.2005 15:35
79 / 93