Kerreepä seihtemä er heinee tyyny alle
ja jos uamulla o nivustaipeis ihottummoo
tai piäs kippeenä, ni allerkine oot!
Hyvvee Juhannusta kaikille! :)
Hauskaa Juhannusta palstalaisille
14
3937
Vastaukset
- Kaino
Sulleki!
- n52
ja sulle myös juhannusiloja....=)
Hitsi kun en huomannut tuota sun toivotusta aikaisemmin,en olisi erikseen laittanut,mutta haitanneeko mitään eli
Tuplajutut nyt sitten kaikille......=) - kun ilima teki
teki tempun.Vettä tullo niin maan perkeleesti,ei viiti nokkoo pukata ulos ovv aukosta.Suattaapi kastuva,ja rajettuu. Pysytellään sisällä ja ollaan terveinä juhannuksen jälkeenkin.Mutta kaekesta huolimata:OEKEEN HYVVÄÄ JUHANNUSTA SINULLEN JA KAEKILLEN MUILLENKIN!
- muttaku
tämä taevaan anti estää sen.Vettä tulloo ku Esterinahterista!Voe sissus sentään,akkunat helisöö ja kato romisoo.Ollaan sisätiloisa ja meititään millenkä aletaan.Naatitaan aenaki enneku laakasaan.HYVVEE JUHANNUSTA SINULLENKI ja kuin myös kaikillen muillenki.
- tähtitoimittaja ejk
huomenna voi olla jonkinlainen allergia, luulen.
- hannana.
nyt keräilemään niitä kukkasia tulevaa yötä varten, no ennen nukkumaan menoa kuiteskin kirmaisen tuolla naapurin pellossa, niin ja täytyyhän sitä mennä neljäntien risteykseen lakaisemaan luudalla. Kuulostaako epätoivoiselta.
Kaikesta huolimatta ♣ Hyvää Juhannusta ♠ ;)- hannana.
näin sitten unta Matti Esko Hytösestä :(
Mä niin toivoin että unessa olis ollut Veeti Kallio.
Ikuna en enää keräile rehuja tyynyni alle
humpuukia koko taika. :(
Mukavata juhannusta MillaNille ja kaikille kaffeekööriläisille!
Täällä etelässä paistaa aurinko ja tuulee leppoisasti. Hieno keskikesän aika. Tää pitää ottaa rauhallisen rennosti. Jaksaa sitten taas pakertaa lomaan asti, alkaa vasta heinäkuun viimeisellä viikolla.- Marion.T
yrteistä ihan tarpeekseni tälle kesälle :DDDD
Taidan jättää keräämisen ensi juhannukseen:))
HYVÄÄ JUSSIA SULLEKIN :DDDDDD - leonardia
Hyvää Juissia!
- Jermu
Jos puskaan haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt. Näät ukonputket levällään ja puskat myllätyt...
Niin, kaikesta nekatiivisuudesta ja riidankylvämisestäni huolimatta..hau..perskeles..no sellaista juhannusta. - merliNelli
on mennyt ilta:D
Kipasin kuotaseen tupollisen heinää ja heti alako poltteleen:D
Aivan säikähin, johan mää oonki allerkine.Vaan enpä ollukkaan...oli ryökäle nokkonen tarttunu mukkaan:DD
Hauskaa juhannusta:D - MillaN
...kesää kaikille, kohtuudella jätskiä ja janojuomia!
Palataan elokuussa hyvin levänneinä takaisin.:D- hurlumHei
mites kaikki lähtevät nyt jonnekin (muka) loman, reaalin, seksin yms. viettoon, vaikka minä en edes ehtinyt tullakaan?
Paras janojuoma on vesi, paras seurustelujuoma sidukka. Ja paras humaltumisjuoma valkkis. Päivällä kahvia (kohtuullisesti) ja illalla Irish Coffeeta. Ennen seksuaalisia aktiviteetteja Baileysia. Tosin tähtis voi ottaa pernoota pikkupullon; juoman sanotaan vapauttavan estoista. No ok; litran pullon sitten.
Ai niin; paras jäde on ehdottomasti Irish Cream. Siis hänen kanssaan. Yksin voi nuoleskella vaikkapa Twixiä...se keksijätski, tiedäthän. Mehujäätelön makuun en vieläkään ole päässyt. Enkä vaniljan.
Ja paras mies on se, joka jaksaa väsymättä höpötellä kanssani aamunkoittoon kirjallisuudesta (jos nyt jonkinlaisestakin kulttuurista), elämästä ja sen ihmeellisistä ilmiöistä. Ja joka jaksaa puuhastella ja hassutella kanssani, kun maailma tuntuu liian kavalalta, kukat luopuvat toivosta ja linnutkin vaikertavat. Vaan eihän nyt ihmistä joka kesä miehellä siunata.
Hyvää kesää sinullekin...
Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306282Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144744Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623141Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601760Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111578- 721408
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411318- 831229