Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

197

  1. Minulla oli lauantaina, niin kiristävä olo, tuntu että pää halkeaa. En käynyt lenkillä vain sohvalla makailin, sitten huomasin olotila paranikin. Tänään meni töissä aivan hienosti, kyllä sitä vissiin 40-luvulla syntynyt ukko alkaa väsyä. Olin vain tänään 6 tuntia töissä, tuli edellisellä viikolla tehtyä vähän liikaa noita hommia. Pitää lähtee käymään pieni lenkki noin 20km, sen jälkeen saunaan. Raitista alkavaa viikkoa kaikille.