stu75
![]()
Aloituksia
42
Kommenttia
312
vielä hiukan antidopingista
Kopioitu dobberifoorumilta, jossa asiasta käydään keskustelua myös... Ei se eläinlääkäreidenkään mielestä ole ihan loppu54525lisää testattavaa
http://www.2on.com/ Minä olen karhu, lapseni ovat jänis, lisko ja tiikeri, mies on apina =)....ulkoilutan sammakkoa ja31961testiä pukkaa...
http://www.omatsivut.fi/kisasivu/index.php?kisasivu=1b1800884e907f905dfa85060d61009f&article_id=365 Minä olen sitten ku19918Pentukuumetta :)
Täällä siis podetaan pentukuumetta ja aina vähän väliä, ihan kuin varkain huomaan selaavani pentuilmoituksia ja -suunnit26897Lääkäreiden kielikukkasia :)
Potilaan lopetettua tupakoinnin on hänen hajunsa palannut. Tulee vastaanotolle, koska on lyönyt vasemman isovarpaansa7798mitenkäs juhlitte
Uuttavuotta? Itse kävin ostamassa aikamoisen kassin tulituksia, en kyllä paukkuja varsinaisesti vaan kaikkia kivoja sähi14719"murrevitsei", ei happamil :)
Renkmies olj lämmittämäs saunoo, ko kaks piikoo kävelj ohj. Sillo hää huus, jotta 'Halluuko ne tytöt kylpee?', joho tytö10634Varsin passeli
rotumääritelmä :) Dobermannin rotumääritelmä siis... (ystävällisesti postiin saapunutta materiaalia, johtuen vissiin pen12592lukihärö, vai mikä lie... :)
ILMOITUKSIA, JOITA NÄHTY KAUPASSA: - Gogacolaa, 1,5l pullo - Mämmiä saatana! (saatavana) mainos kaupan ikkunassa - Mans5515Sekoileeko muilla...
tämä palsta? Viestien lukumäärä aloituksissa ei vissiin oikein päivity ja ketjuissakin roikkuu otsikoita, mutta itse vie17509testiä vaihteeksi :)
http://www.testimaa.com/testi.php?t=age Siitä sitten vaan tulosta kehiin...meikä on henkisesti 19 vuotias! Ei hullumpaa10445mukavaa
joulun odotusta hienon kappaleen kera :) http://www.youtube.com/watch?v=JJN69nhBchw8420Koirienne "fetissit" ja "inhokit"?
Onko sellaisia mihin himo kohdistuu? Omat koirani ovat tässäkin suhteessa ihan erilaisia. Vanhempi piehtaroi kaikissa ma5411juoksusta kysymys....
elikkä eka sellanen nuorella nartulla menossa ja kummallisesti tuntui vuoto loppuvan alkuunsa. Kauankohan se nyt sitten7372Lisää lisää
Rakennusalan ammattilaisia vaikea saada enää "pikkuhommiin", kysyntä kun ylittää tarjonnan, mutta mistä näille kaikille7364Tuli mieleeni
tosta majorican jutusta alempaa, että monellako on kokemuksia kateudesta? kohdalleni on osunut muutama tyyppi, joille ei5363laitan nyt tänne
vaikka kuuluis kai terveys-osioon eli... Onkohan kyseessä ksvukipu tai joku venähdys, kun dobberi kulkee "jäykin jaloin"4349Käytöstavoista!
Tätä palstaa lukiessa tulee välillä jostain kumman syystä semmonen olo, että ihan arkipäiväisetkin käytöstavat tuntuvat2348Linkkivinkkejä
mielestäsi kiinnostaville sivuille. Oma voisi olla vaikka: http://www.elainsairaalanystavat.com/index/index.asp5330Uusi MM
oho!!! En olis moista uskonu, mutta kun omin silmin näin, niin pakko tuulettaa!!!! HYVÄ KIMI!!!!ONNEA ONNEA ONNEA!5327