Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
marika.10
profiilit
marika.10
marika.10
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
heippa...kiitos joku joka ties asian ilman hienoja sanoja. samoin tää mun romu tekee samaa oletko huomannu lämpötilojen heittelyssä eroja auton toimivuuden suhteen..esim jos yöllä paljon pakkasta ja päivällä lämpöä silloin tuo mun auto tekee noin ja juu on tankattu tankkia täyteen ja hörpätty joukkoon useaan otteeseen sinoliniakin mut ????sulla ilmeisesti ollut auto jonkin aikaa katsastuksista päätellen ,,mitä muuta on ilmenny :-(
30.03.2009 20:41
jännä juttu ettei pystyny luvata leikkauspv itselleni se kävi ja sanoikin silloin että on sille päivälle luvattu että aikoja saa antaa..suosittelen kyll ainakin 3-4 viikkoa sillä 6 viikkoon ei saisi käyttää "vatsalihaksia"itselläni ei paino tippunut mutta vaatekoko väljeni sen verran "mahtava"röllypala lähti noiden 3 jäljiltä ja itse tiputin vielä kevään aikana "ihanne"painooni painoni jotta tulos olisi sitten mieluinen ja kyllä se on ollu sen arvoinen ajattelin tässä että olen kyllä kuullu että jotkut palaavat 1 viikonkin jälkeen töihin jos ei raskas mutta se omasta kehosta kiinni..mielellään vastaan kysymyksiin silloinkun itse hain vastauksia asioihin en oikein niitä saannu mutta nyt töihin =))
09.07.2008 06:48
haluan ottaa ihan varman päälle et varmana paranen sillä töissä joudun nostelemaan päivittäin painavia lavoja ja vauhdilla.minkä ikänen olet...itse kohta 29
13.03.2008 19:26
kiitos vastauksista muurari löydetty kyseessä oli ultimatemarketin erkkeri takka nähtiin tuttavien luona semmoinen ja oli ollut hyvä valinta.
23.02.2007 19:58
kannettu on sisään tänään ja soitettu joka hemmetin muurari+ läpi ja tuntuu et kiirettä pitää..kiitos tuosta ammatillisen kurssikeskuksen tiedosta soitan sinne heti huomenna aamulla .
21.02.2007 19:33
riippuu mikä on välimatkan pituus.itse asun loviisan seudulla....
20.10.2005 19:11
taisi juu kokeilla koska useaan otteeseen itsekkin kauppias soitteli ja kertoi milloin mukamas maksaneensa...no se hyvä auto olisi kiva =) katsotaan sitä sitten joskus..juu voisin tarjotakkin ne kahvit...=)t:marika
19.10.2005 19:51
hei reijo.
viimeviikon to 13.10.05 maksoi kyseinen liike autovelkani korkoineen fordille.nostin ensin petos syytteen mistä ilmoituksen saatuaan kyseinen autokauppias pelästyi.soitin myös kuluttaja asiamiehelle josta he olivat yhteydessä.rahoitus firman kanssa sain sovittua että velka jäädytetään korkoineen 2 kk ja sen jälkeen joudun itse maksamaan autoa vaikkei se minun käytössä olisikaan ..onneksi niin pitkälle ei jouduttu menemään.t:marika
18.10.2005 20:26
hei..ei mulla kirjallista lupaa auton edelleen myyntiin.tää liike sijaitsee porvoossa sinänsä tekisi mieli kaikkialle kailottaa älkää menkö sinne muttakun ei nimeä saa tahrata.kyseiseen liikkeeseen on oltu yhteydessä sekä poliisilaitokselta ja itse olen soittanut lukemattomia kertoja.joka kerta sama vastaus.maksettu silloin ja silloin mut ei vaan näy rahotusyhtiön tilillä.ensiviikon loppupuolella saan nostaa petos syytteeen(tietyn ajan kuluessa umpeen poliisi sanoi)täytyy vain mennä porvoon poliisilaitokselle kun itse asun eri kunnassa...
31.08.2005 19:45
hei tinka oon sitten tuo nimetön vain löysin tunnukseni ja oon omalla nimimerkillä...kyl noi lannistaa mut kiitos sulle kun piristit kummasti mun mieltä.mulla parin päivän päästä 2 vk täynnä ja nyt ei enään pyöri ruoka mielessä itseasiassa saa välillä jopa miettiä et koskahan viimeeksi söin.karkkia ei tee mieli ollenkaan ja se on se paras asia tässä koko jutussa koska ennen olin hirveä karkkihiiri joka päivä jotain oli pakko saada.ens viikolla alan lisäilemään ruokavaliooni jotain pientä esim vihanneksia ja hedelmiä niitä missä on vähiten hiilaria eli entinen herkku banaani jää kauppaan ilmoittelen sit torstaina jos en muuten kuulu mikä oli mun 2 vk saavutus no ainakin olo on nyt jo todella kevyt ei oo sitä ähkyä olotilaa eikä väsytä ruuan jälkeen,niinkuin ennen...tsemppiä kaikille..
23.05.2005 21:22
1 / 1