Miten pian operaatioon

marketta74

Miten nopeasti olette päässeet operaatioon Laatukirurgian kautta? Varasin tänään ajan neuvontavastaanotolle ja sain ajan vasta elokuulle. Taitaa olla suosittu paikka tai sitten lääkärit ovat lomalla... Haluaisin saada ajan abdominoplastiaan syyskuun aikana, saas nähdä, onnistuuko. Muutenkin haluaisin kuulla kokemuksia abdominoplastiasta; tällä palstalla onkin ollut juttua siitä, mutta toivoisin kumminkin lisää mielipiteitä :)

7

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevätpeikko

      heipparallaa...soitappa miriamille uudestaan ja sovi leikkauspv etukäteen niin minä tein maaliskuussa olin konsultaatiossa ja tiesin tarkalleen milloin lomani alkoi ja samalle päivälle sain leikkausajankin ja tuon leikkauspäivän sovin jo varatessani maaliskuun alussa tuota konsultaatio aikaani ja osasi sanoa leikataanko sinä pv ja onko tilaa.=)itselläni nyt 2kk 3 viikkoa leikkauksesta takana ja en kadu tippaakaan toipuminen ollu pitkää mutta sen arvoista..

      • marketta74

        Enpäs tiennytkään, että leikkauspäivän voi varata ennen neuvontavastaanottoa, mutta kiitos vinkistä:) Pitääkin soittaa huomenna uudestaan. Jaksaisitko kertoa kokemuksista tarkemmin, olen niin utelias kuulemaan... Muistelen lukeneeni sinun viestejä joskus viime keväänä ja jos oikein muistan, taisit jossakin viestissä mainita kotipaikkakuntasi. Meinaan vaan, että taidetaan asua samalla paikkakunnalla...


      • kevätpeikko
        marketta74 kirjoitti:

        Enpäs tiennytkään, että leikkauspäivän voi varata ennen neuvontavastaanottoa, mutta kiitos vinkistä:) Pitääkin soittaa huomenna uudestaan. Jaksaisitko kertoa kokemuksista tarkemmin, olen niin utelias kuulemaan... Muistelen lukeneeni sinun viestejä joskus viime keväänä ja jos oikein muistan, taisit jossakin viestissä mainita kotipaikkakuntasi. Meinaan vaan, että taidetaan asua samalla paikkakunnalla...

        hei.soititko uudestaan...mitä haluaisit tietää kerron nyt jotain no ainakin lähtö oli hyvin aikanen perjantaina ja sunnuntainahan todennäköiseti pääset vasta pois suositus tuo 2 yötä vatsaleikkauksen jälkeen ja tulee kyllä tarpeeseen omasta mielestä hoitohenkilökunta oli ok kaikilla ei hyviä kokemuksia ensinmäinen viikko vaikeaa kannattaa varata kotiin kaikki tarpeellinen etukäteen lääkkeet sidetarpeet ruuat jne ja keskittyä parantumiseen itselläni oli 5 viikkoa aikaa ja se oli aika ok siihen nähen että töissä raskasta.jos tarkoitat porvoota niin en ihan lähikunnassa kumminkin...=)


      • Marketta74
        kevätpeikko kirjoitti:

        hei.soititko uudestaan...mitä haluaisit tietää kerron nyt jotain no ainakin lähtö oli hyvin aikanen perjantaina ja sunnuntainahan todennäköiseti pääset vasta pois suositus tuo 2 yötä vatsaleikkauksen jälkeen ja tulee kyllä tarpeeseen omasta mielestä hoitohenkilökunta oli ok kaikilla ei hyviä kokemuksia ensinmäinen viikko vaikeaa kannattaa varata kotiin kaikki tarpeellinen etukäteen lääkkeet sidetarpeet ruuat jne ja keskittyä parantumiseen itselläni oli 5 viikkoa aikaa ja se oli aika ok siihen nähen että töissä raskasta.jos tarkoitat porvoota niin en ihan lähikunnassa kumminkin...=)

        uudestaan, ei kumminkaan pystynyt 100%:n varmuudella lupaamaan haluamaani ajankohtaa, koska kirurgeilla on syyskuussa koulutuksia. Mä olen lähinnä kiinnostunut, miten kauan joutuu olemaan sairaslomalla, työ ei raskasta, mutta seisomatyö kumminkin... Sitten tietysti kiinnostaa, putoaako paino yhtään. Kiitos sulle, kun olet jaksanut vastailla kysymyksiin :)


      • marika.10
        Marketta74 kirjoitti:

        uudestaan, ei kumminkaan pystynyt 100%:n varmuudella lupaamaan haluamaani ajankohtaa, koska kirurgeilla on syyskuussa koulutuksia. Mä olen lähinnä kiinnostunut, miten kauan joutuu olemaan sairaslomalla, työ ei raskasta, mutta seisomatyö kumminkin... Sitten tietysti kiinnostaa, putoaako paino yhtään. Kiitos sulle, kun olet jaksanut vastailla kysymyksiin :)

        jännä juttu ettei pystyny luvata leikkauspv itselleni se kävi ja sanoikin silloin että on sille päivälle luvattu että aikoja saa antaa..suosittelen kyll ainakin 3-4 viikkoa sillä 6 viikkoon ei saisi käyttää "vatsalihaksia"itselläni ei paino tippunut mutta vaatekoko väljeni sen verran "mahtava"röllypala lähti noiden 3 jäljiltä ja itse tiputin vielä kevään aikana "ihanne"painooni painoni jotta tulos olisi sitten mieluinen ja kyllä se on ollu sen arvoinen ajattelin tässä että olen kyllä kuullu että jotkut palaavat 1 viikonkin jälkeen töihin jos ei raskas mutta se omasta kehosta kiinni..mielellään vastaan kysymyksiin silloinkun itse hain vastauksia asioihin en oikein niitä saannu mutta nyt töihin =))


      • Ei enää pussia!
        marika.10 kirjoitti:

        jännä juttu ettei pystyny luvata leikkauspv itselleni se kävi ja sanoikin silloin että on sille päivälle luvattu että aikoja saa antaa..suosittelen kyll ainakin 3-4 viikkoa sillä 6 viikkoon ei saisi käyttää "vatsalihaksia"itselläni ei paino tippunut mutta vaatekoko väljeni sen verran "mahtava"röllypala lähti noiden 3 jäljiltä ja itse tiputin vielä kevään aikana "ihanne"painooni painoni jotta tulos olisi sitten mieluinen ja kyllä se on ollu sen arvoinen ajattelin tässä että olen kyllä kuullu että jotkut palaavat 1 viikonkin jälkeen töihin jos ei raskas mutta se omasta kehosta kiinni..mielellään vastaan kysymyksiin silloinkun itse hain vastauksia asioihin en oikein niitä saannu mutta nyt töihin =))

        Minulla vatsan alla roikkui kamala pussi, josta todella kärsin.
        Nyt kun sitä ei enää ole, itsetuntokin on kasvanut ja olen onnellinen.


      • marketta74
        Ei enää pussia! kirjoitti:

        Minulla vatsan alla roikkui kamala pussi, josta todella kärsin.
        Nyt kun sitä ei enää ole, itsetuntokin on kasvanut ja olen onnellinen.

        Luin jostakin, että sekä ennen operatiota että sen jälkeen kannattaisi käydä lymfahoidossa. Onko kellään tästä kokemusta, onko tarpeellista vai pääseekö hyviin tuloksiin ilman sitäkin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe