Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

19

1. "Mitä sitten, jos se nainen löytyy? Muuttuuko se sinun maailmasi heti
    mielenkiintoiseksi ja ihanaksi? Aiotko roikkua naisessa 24/7 ja odottaa
    että hän tekee elämästäsi täydellistä? Mitä sitten jos suhde menee
    poikki? Palaat taas siihen kurjaan ja surkeaan elämääsi?"

Liioiteltuja esimerkkejä. Parisuhde ja sitä kautta toinen ihminen tuo sisältöä elämään. Luulen tästä olevan kyse aloittajan kohdalla.

"Eikö niitä ihmiskontakteja kannattaisi pyrkiä etsimään ihan
    oman elämänlaadun parantamiseksi, eikä vain naista metsästäessä?"

Sosiaalinen elämä parantaa elämänlaatua, siksi mahdollinen parisuhde ei saisi olla ensimmäinen kriteeri tutustuttaessa uuteen ihmiseen.
  2. Miksi ei olisi totta?
  3. 1. Oletko tällä hetkellä ihastunut keneenkään?

- En

2. Jos olet, niin näetkö itselläsi ja tällä ihastuksellasi minkäänasteista yhteistä tulevaisuutta?

- En siis näe

3. Millaisiin miehiin/naisiin ihastut?

- Vaihtelee, tiettyä tyyppiä ei ole olemassa. Toisissa vain on jotain enemmän kiehtovaa kuin toisissa

4. Käyttäydytkö ihastuksesi seurassa jotenkin eri tavalla kuin normaalisti?

- En ole mitenkään helppo ihastumaan, melkeinpä päinvastoin. Joten laajoja kokemuksia ei ole. Käytökseni vaihtelee paljonkin, voi olla että hermoilen, takistelen sanomisissani, sisälläni on aika voimakas tunne. Saatan myös olla yllättävän rento, jopa normaalia rennompi. Kuvaamani kaltaiset tilanteet eroavat toisistaan ehkä siinä, että hermoilen niiden kanssa joita kohtaan on vähän syvällisempiä tunteita.

5. Onko sinun vaikea pitää yhteyttä ihmiseen, johon olet ihastunut?

- On ja ei, riippuu minkä verran tunnemme, olemmeko ventovieraita vai tunnemmeko jotain luontevaa kautta. Tai ollaanko edes päästy yhteydenpitotilanteeseen.

6. Voitko olla ihastunut useampaan kuin yhteen ihmiseen samanaikaisesti?

- Ihastumiseni eivät ole koskaan kehittyneet niin pitkälle että tähän voisi vastata rehellisesti. Mielenkiintoisia ihmisiä voi olla ja sitä kautta tuntea houkutusta useampaan ihmiseen.

7. Kun mietit niitä ihmisiä, joihin olet elämäsi aikana ollut oikein todella ihastunut, niin missä mestoissa tai millaisissa yhteyksissä olet tavannut nämä ihastuksesi?

- Todella ihastunut olen ollut vain pari kertaa. Eka koulussa ja toinen kaveripiirissä. Pari lievempää kaukokiinnostustani olen tavannut heidän työnsä kautta, toiseen heistä törmäsin sattumalta baaritiskillä (viihteellä oltiin molemmat) ja hän aloitti jutustelun. Pari ystävieni kautta. Kahdesta nettitutusta olen ollut kiinnostunut, toisesta siihen saakka kunnes totuus tuli ilmi. Toisesta pidin aidosti. Vaikka jälkimmäisestä ei olisikaan kehittynyt suhdetta, niin luulen että todella hyviä ystäviä ainakin. Mutta ei tullut kumpaakaan.