Kun lukee tämän palstan miesten kirjoituksia (jotka eivät toki varmastikaan edusta kaikkien Suomen miesten kokemuksia), niin tulee mielikuva, että nämä miehet istuvat mieluiten kotona netin ääressä tai käyvät baareissa etsimässä Sitä Oikeaa. Harrastuksia ei ole tai ne ovat "yksilölajeja", missään he eivät kerro käyvänsä tai mihinkään osallistuvansa. Ystäviä ei ole, on vain ilmoitus netissä ja ihmetys kun kukaan ei vastaa. Sellainen mies ei herätä ainakaan minun mielenkiintoani.
Itse taas en luultavasti herätä monenkaan miehen mielenkiintoa siksi, että elämässäni on niin paljon muuta, että en halua kiehnätä kylki kyljessä joka ilta. Olen jäsenenä kuudessa yhdistyksessä, niistä kolmen hallituksessa ja siten myös piirien toiminnassa, lisäksi teen vapaaehtoistyötä ja opiskelen koko ajan työn ohella. Käyn elokuvissa, teatterissa, valokuvanäyttelyissä ja matkustan aina kun on rahaa ja aikaa. Vietän mieluummin yksin viikonlopun Lontoossa kuin kotona netin ääressä, jollen saa ketään kaveria mukaan. Aion osallistua seuraaviin kunnallisvaaleihin, ja se tulee täyttämään ensi vuoden uusilla kiireillä, mutta politiikka vie jo nykyiselläänkin paljon aikaa ja sisältää monenlaisia kissanristiäisiä, joissa pitää ainakin näyttäytyä.
Näissä menoissa tapaan jatkuvasti uusia ihmisiä, tutustun viikoittain uusiin ihmisiin, mutta jostain syystä kaikki "menevät" miehet ovat varattuja.
Miksi vapaat miehet ovat niin vaikeasti tavoitettavissa tai nyhjöttävät kotona koneen äärellä, kun taas perheelliset miehet viettävät aikaa järjestötoiminnassa sen sijaan että olisivat perheensä luona?
Kun tarpeet eivät kohtaa
2
486
Vastaukset
- ja voin ainakin
rehellisesti myöntää olevani jossain määrin näitä kotona nyhjöttäjiä. Puolustuksekseni kuitenkin sanottakoon että olen juuri vaihtanut paikkakuntaa minkä yhteydessä välit kavereihin venähtivät reippaasti ja olen vasta luomassa uusia ympyröitä täällä päin. Tiedän kyllä että tarttis tehdä jotain mutta sitten on niitäkin jotka eivät edes suunnittele tekevänsä mitään tilanteensa paranemisen eteen. Valittaminen on niin paljon helpompaa kun ei haluta ottaa vastuuta omasta onnestaan.
"Itse taas en luultavasti herätä monenkaan miehen mielenkiintoa siksi, että elämässäni on niin paljon muuta, että en halua kiehnätä kylki kyljessä joka ilta."
Syy ja seuraus samassa lauseessa? Onko sinulla edes aikaa parisuhteelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775872- 353231
- 442848
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402112Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272095- 1041913
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771857
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241518Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171288