Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
veilofmist
profiilit
veilofmist
veilofmist
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
19
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Miksi joku nainen kiinnostuisi ketjun aloittajasta? Mikä hänestä tekee kiinnostavan? Mitä yhteistä heillä voisi olla, mitä keskustelunaiheita..."
Miksi joku nainen ei voisi kiinnostua ketjun aloittajasta? Ei me tiedetä aloittajasta muuta kuin mitä hän on kirjoittanut sisimmistä tunnoistaan.
08.12.2007 16:45
"Mitä sitten, jos se nainen löytyy? Muuttuuko se sinun maailmasi heti
mielenkiintoiseksi ja ihanaksi? Aiotko roikkua naisessa 24/7 ja odottaa
että hän tekee elämästäsi täydellistä? Mitä sitten jos suhde menee
poikki? Palaat taas siihen kurjaan ja surkeaan elämääsi?"
Liioiteltuja esimerkkejä. Parisuhde ja sitä kautta toinen ihminen tuo sisältöä elämään. Luulen tästä olevan kyse aloittajan kohdalla.
"Eikö niitä ihmiskontakteja kannattaisi pyrkiä etsimään ihan
oman elämänlaadun parantamiseksi, eikä vain naista metsästäessä?"
Sosiaalinen elämä parantaa elämänlaatua, siksi mahdollinen parisuhde ei saisi olla ensimmäinen kriteeri tutustuttaessa uuteen ihmiseen.
08.12.2007 16:42
"Itse taas en luultavasti herätä monenkaan miehen mielenkiintoa siksi, että elämässäni on niin paljon muuta, että en halua kiehnätä kylki kyljessä joka ilta."
Syy ja seuraus samassa lauseessa? Onko sinulla edes aikaa parisuhteelle?
08.12.2007 13:24
Kyllä, purentaviat ja oikomishoito tehdään yleensä tarpeeseen, terveydellisten seikkojen johdosta. Suuhygienia kannattaa muutoinkin pitää kunnossa.
19.11.2007 09:47
Aivan. Miten erottaa pinnallisuus ja itsestään huolehtiminen vai onko ne aina synonyymejä?
Ap, annat itsestäsi hieman pinnallisen kuvan vaikka haluaisitkin vain huolehtia ulkonäöstäsi. Ulkonäkökeskeisyydestä tulisi muutoinkin pyrkiä eroon. Normaali itsestään huolehtimen on OK, mutta liika on aina liikaa.
18.11.2007 19:47
Olet oikeassa. Epätoivoisuus paistaa kauas.
18.11.2007 19:39
Pointti oli se että miksi tuollaisia ihmisiä äänestetään eduskuntaan.
18.11.2007 19:36
Tuntuu kuin sinkut ottaisivat baarissa käymisestä paineita itselleen. Miksi? Ei lähdetä baariin sillä asenteella että nyt täytyy löytää parisuhde. Lähdetään viihtymään sinne, ehkä jutellaan tuntemattomien miesten ja naisten kanssa. Katsotaan mitä tuleman pitää. Siellä tapaa muitakin kuin tyhjäpäitä.
18.11.2007 15:24
Alle 25-vuotiaat miehenalut ovat keskenkasvuisia kakaroita. Teinitytötkin haaveilee ajokortti-ikäisistä, miksei sama toimisi vähän vanhempanakin?
18.11.2007 15:08
Luulen että pisin miinus kohdallasi on tuskin se, onko sinulla raudat vaiko ei. Toivotaan sinun löytävän kaltaisiasi ihmisiä.
17.11.2007 12:57
Mistä se on sitten kiinni jos ei sinusta?
17.11.2007 12:52
Miksi ei olisi totta?
17.11.2007 12:46
Oikeita ihmisiä tapaa kaikkialla. Baarit ovat otollisia paikkoja tavata ihmisiä mutta onnea ei niin helposti löydä. Kun tiedät hyvännäköisten iskevän kiinni, puhuvan ja valehtelevan, niin mikä tässä on ongelmana? Ei sinun silti tarvitse antaa, etkö voi katsella tilannetta rauhassa?
13.11.2007 19:15
Pettynyt olo tulee silloin jos asetat odotukset liian korkealla. Näyttävä kampaus herättää huomiota, loppu on sinusta kiinni. Otsatukka käy harvoille, paksu otsatukka vielä harvemmille. Makeover on ideana hyvä, uudistuminen ja vaihtelu on hyväksi.
13.11.2007 19:08
Ulkonäöstä keskustelu on ajanhukkaa sillä yhden mielestä komea voi olla toisen mielestä ruma. Yhden yön jutuissa panon ulkonäkö korostuu, halutaan herkemmin tasokkaampaa seuraa kuin mitä itse on. Ei haluta vajota tietyn kipupisteen alle, ei huolita aivan ketä tahansa. Olen huomannut tämän kipupisteen alle vajoamisen tapahtuvan herkemmin miehillä kuin naisilla. Syy voi olla humalassa tai halussa panna.
Naisilla tämän kipupisteen alle vajoamisia ei tapahdu niin usein. Viimeiseen asti halutaan se itseä tasokkaampi, komea mies. Jos sitä ei saada, ei huolita muitakaan.
Pidemmissä suhteissa luonteen merkitys korostuu eikä ulkonäkökeskeisyys ole niin suuressa roolissa kuin yhden yön jutuissa. Kaunis nainen saa aina miesseuraa mutta liika nirsous jättää hänet auttamatta yksin. Komealla miehellä on varaa valita, metsästetään kaikenlaisia naisia ja valitaan joukosta se helmi.
11.11.2007 17:47
Kaikki kuvaa. A ja D sopivat parhaiten, liika tieto ei ole hyväksi. Liiasta tiedosta seuraa D, moraalinen krapula.
11.11.2007 15:16
Tuo on hyvä alku. Mutta lapsen kehityksen kannalta on tärkeää että hän tietää myös sen jokapäiväisestä elämästä uupuvan vanhemman olevan jollakin tavalla läsnä. Muutenkin kuin puheissa.
11.11.2007 15:06
Lapselle on varmasti tärkeintä että se tietää vanhempiensa välittävän. Myös sen joka ei ole mukana jokapäiväisessä elämässä.
10.11.2007 23:15
1. Oletko tällä hetkellä ihastunut keneenkään?
- En
2. Jos olet, niin näetkö itselläsi ja tällä ihastuksellasi minkäänasteista yhteistä tulevaisuutta?
- En siis näe
3. Millaisiin miehiin/naisiin ihastut?
- Vaihtelee, tiettyä tyyppiä ei ole olemassa. Toisissa vain on jotain enemmän kiehtovaa kuin toisissa
4. Käyttäydytkö ihastuksesi seurassa jotenkin eri tavalla kuin normaalisti?
- En ole mitenkään helppo ihastumaan, melkeinpä päinvastoin. Joten laajoja kokemuksia ei ole. Käytökseni vaihtelee paljonkin, voi olla että hermoilen, takistelen sanomisissani, sisälläni on aika voimakas tunne. Saatan myös olla yllättävän rento, jopa normaalia rennompi. Kuvaamani kaltaiset tilanteet eroavat toisistaan ehkä siinä, että hermoilen niiden kanssa joita kohtaan on vähän syvällisempiä tunteita.
5. Onko sinun vaikea pitää yhteyttä ihmiseen, johon olet ihastunut?
- On ja ei, riippuu minkä verran tunnemme, olemmeko ventovieraita vai tunnemmeko jotain luontevaa kautta. Tai ollaanko edes päästy yhteydenpitotilanteeseen.
6. Voitko olla ihastunut useampaan kuin yhteen ihmiseen samanaikaisesti?
- Ihastumiseni eivät ole koskaan kehittyneet niin pitkälle että tähän voisi vastata rehellisesti. Mielenkiintoisia ihmisiä voi olla ja sitä kautta tuntea houkutusta useampaan ihmiseen.
7. Kun mietit niitä ihmisiä, joihin olet elämäsi aikana ollut oikein todella ihastunut, niin missä mestoissa tai millaisissa yhteyksissä olet tavannut nämä ihastuksesi?
- Todella ihastunut olen ollut vain pari kertaa. Eka koulussa ja toinen kaveripiirissä. Pari lievempää kaukokiinnostustani olen tavannut heidän työnsä kautta, toiseen heistä törmäsin sattumalta baaritiskillä (viihteellä oltiin molemmat) ja hän aloitti jutustelun. Pari ystävieni kautta. Kahdesta nettitutusta olen ollut kiinnostunut, toisesta siihen saakka kunnes totuus tuli ilmi. Toisesta pidin aidosti. Vaikka jälkimmäisestä ei olisikaan kehittynyt suhdetta, niin luulen että todella hyviä ystäviä ainakin. Mutta ei tullut kumpaakaan.
10.11.2007 21:10
1 / 1