Häiritseekö jos muuten kauniilla ihmisellä on hammasraudat? Olen päälle parikymppinen neitokainen, ja mulla ollu jo vuoden raudat suussa (kohta saan pois). Miehiä on kyllä löytynyt siitäkin huolimatta, ja on mulle sanottukin ettei ne haittaa mitään.Silti sitä miettii..Onneks nää ei enää pitkään ole, ja sit hymy onkin kauniimpi kun monella muulla =)
Hammasraudat?
13
906
Vastaukset
Ei haittaa lainkaan.
Ihminen on (onneks) paljon muutaki ku hampaat. En oo ees kuullu et joku poika ettis tyttökaveria hampaiden perusteella :D- ap..
Kai se niin on juu =) Pakko kyllä myöntää, että jos miehellä on kauheen rumat hampaat ja huono suuhygienia niin yök.. Itse halusin raudat näinkin myöhällä iällä, että haluan kauniin hymyn..Huolehdin itsestäni muutenkin hyvin, joten haluan olla kaikin puolin nätti =) Ei nää hampaat pahat ollu, mut täydellisyyteen kannattaa pyrkiä jos vaan pystyy =))
- ...
ap.. kirjoitti:
Kai se niin on juu =) Pakko kyllä myöntää, että jos miehellä on kauheen rumat hampaat ja huono suuhygienia niin yök.. Itse halusin raudat näinkin myöhällä iällä, että haluan kauniin hymyn..Huolehdin itsestäni muutenkin hyvin, joten haluan olla kaikin puolin nätti =) Ei nää hampaat pahat ollu, mut täydellisyyteen kannattaa pyrkiä jos vaan pystyy =))
siitä kuinka v-tun helppoa naisilla on parisuhde-elämässä. Mitä luulet, mitä kävisi parikymppiselle miehelle, joka yrittäisi iskeä naisia raudat suussa?
ap.. kirjoitti:
Luulen että pisin miinus kohdallasi on tuskin se, onko sinulla raudat vaiko ei. Toivotaan sinun löytävän kaltaisiasi ihmisiä.
ap.. kirjoitti:
KYllähän ne puhtaat hampaat on hyvä olla puhtaat Etenki jos meinaa katella lähempää ku metrin sisällä.
Mut se kertoo jo paljon muustaki jos ei välitä purukalustostaan.. .- ap...
Pinnallisia_menohaluja kirjoitti:
Luulen että pisin miinus kohdallasi on tuskin se, onko sinulla raudat vaiko ei. Toivotaan sinun löytävän kaltaisiasi ihmisiä.
Ahaa..eli olen viallinen ja huono ihminen, kun haluan pitää itsestäni ja ulkonäöstäni huolta? Ihan miten vaan. Toivon todella, että löydänkin kaltaiseni ihmisen, joka välittää itsestään tarpeeksi että ei halua näyttää siltä ettei koskaan ole jaksanut peiliin vilkaista.Kyllä tämä yhteiskunta on nykyään niin ulkonäkökeskeinen, ettei paljon jakoja ole ihmisellä joka ei edes yritä huolehtia itsestään.Ajattelen muutakin kuin ulkonäköä..
- tarkoitus..
ap... kirjoitti:
Ahaa..eli olen viallinen ja huono ihminen, kun haluan pitää itsestäni ja ulkonäöstäni huolta? Ihan miten vaan. Toivon todella, että löydänkin kaltaiseni ihmisen, joka välittää itsestään tarpeeksi että ei halua näyttää siltä ettei koskaan ole jaksanut peiliin vilkaista.Kyllä tämä yhteiskunta on nykyään niin ulkonäkökeskeinen, ettei paljon jakoja ole ihmisellä joka ei edes yritä huolehtia itsestään.Ajattelen muutakin kuin ulkonäköä..
kaikilla siihen pyrkivillä on juuri tuo. Menestyä elämässään materialistisilla mittareilla. Siihen ne kaikki muutkin pinnalliset ihmiset pyrkivät, eivät suinkaan pelkästään näyttämään hyvältä.
Halveksin tuollaisia ihmisiä. Heidän takiaan materialismi, itsekkyys ja pyrkyryys on vallalla. Heidän takiaan maapallo matkaa kohti ekokatastrofia kiihtyvää vauhtia. - ap..
tarkoitus.. kirjoitti:
kaikilla siihen pyrkivillä on juuri tuo. Menestyä elämässään materialistisilla mittareilla. Siihen ne kaikki muutkin pinnalliset ihmiset pyrkivät, eivät suinkaan pelkästään näyttämään hyvältä.
Halveksin tuollaisia ihmisiä. Heidän takiaan materialismi, itsekkyys ja pyrkyryys on vallalla. Heidän takiaan maapallo matkaa kohti ekokatastrofia kiihtyvää vauhtia.Tavoitteena siis kaunis hymy.. Ei liene väärin haluta sitä? Ja mitä näitä ketjuja olen lukenut, miehet usein asettavat ensimmäiseksi kriteeriksi, että naisella pitää olla kaunis hymy, se siis herättää kiinnostuksen. Miksi nainen ei siis saisi haluta, että miehellä myös olisi hammas-asiat kunnossa? Nyt mennään koko hommassa ihan aiheen ohi ja ympäri..
tarkoitus.. kirjoitti:
Halveksin tuollaisia ihmisiä. Heidän takiaan materialismi, itsekkyys ja pyrkyryys on vallalla. Heidän takiaan maapallo matkaa kohti ekokatastrofia kiihtyvää vauhtia.Aivan. Miten erottaa pinnallisuus ja itsestään huolehtiminen vai onko ne aina synonyymejä?
Ap, annat itsestäsi hieman pinnallisen kuvan vaikka haluaisitkin vain huolehtia ulkonäöstäsi. Ulkonäkökeskeisyydestä tulisi muutoinkin pyrkiä eroon. Normaali itsestään huolehtimen on OK, mutta liika on aina liikaa.- ap..
Pinnallisia_menohaluja kirjoitti:
Aivan. Miten erottaa pinnallisuus ja itsestään huolehtiminen vai onko ne aina synonyymejä?
Ap, annat itsestäsi hieman pinnallisen kuvan vaikka haluaisitkin vain huolehtia ulkonäöstäsi. Ulkonäkökeskeisyydestä tulisi muutoinkin pyrkiä eroon. Normaali itsestään huolehtimen on OK, mutta liika on aina liikaa.Mielestäni ei ole väärin haluta nätit ja toimivat hampaat/hyvä purenta..Oikomista ei kenellekkään lähdetä ihan vaan pinnallisten halujen takia tekemään..varsinkaan kunnallisella puolella missä itse olen hoidettavana. Purentavika ei aina näy ulospäin, mullakin siis hampaat ihan hyvin järjestyksessä. Kiva vaan, että ulkonäkö kohenee samalla kun tästä rauta-ajasta on ihan "oikeetakin" hyötyä..Kykenen menemään kauppaan ilman meikkiä, enkä tarvitse merkkivaatteita ym..
ap.. kirjoitti:
Mielestäni ei ole väärin haluta nätit ja toimivat hampaat/hyvä purenta..Oikomista ei kenellekkään lähdetä ihan vaan pinnallisten halujen takia tekemään..varsinkaan kunnallisella puolella missä itse olen hoidettavana. Purentavika ei aina näy ulospäin, mullakin siis hampaat ihan hyvin järjestyksessä. Kiva vaan, että ulkonäkö kohenee samalla kun tästä rauta-ajasta on ihan "oikeetakin" hyötyä..Kykenen menemään kauppaan ilman meikkiä, enkä tarvitse merkkivaatteita ym..
Kyllä, purentaviat ja oikomishoito tehdään yleensä tarpeeseen, terveydellisten seikkojen johdosta. Suuhygienia kannattaa muutoinkin pitää kunnossa.
- PunainenParoni
ei muuta moi
- grääh
No eiköhän se vähän riipu siitä, millainen henkilö niitä rautoja kantaa suussaan. Tuskinpa kukaan haluaisi esim. liimatukkaista huonoryhtistä keskustelutaidotonta äitinsä luona asuvaa insinöörinalkua juttuseurakseen, oli rautoja tai ei.
Ja sama pätee tietenkin jos Maailman Ihanin Nainen (tm) nyt vaan sattuu omaamaan raudat- ei luulisi haittaavan ketään jos vaan kemiat kohtaa muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775872- 353231
- 442848
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402112Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272095- 1041913
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771857
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241518Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171288