1. Oletko tällä hetkellä ihastunut keneenkään?
2. Jos olet, niin näetkö itselläsi ja tällä ihastuksellasi minkäänasteista yhteistä tulevaisuutta?
3. Millaisiin miehiin/naisiin ihastut?
4. Käyttäydytkö ihastuksesi seurassa jotenkin eri tavalla kuin normaalisti?
5. Onko sinun vaikea pitää yhteyttä ihmiseen, johon olet ihastunut?
6. Voitko olla ihastunut useampaan kuin yhteen ihmiseen samanaikaisesti?
7. Kun mietit niitä ihmisiä, joihin olet elämäsi aikana ollut oikein todella ihastunut, niin missä mestoissa tai millaisissa yhteyksissä olet tavannut nämä ihastuksesi?
Ihastumis-gallup
23
1393
Vastaukset
1) oon kai en oo ihan varma. Mie annan nyt itteni ihastua ihan vapaasti jos siltä vaan tuntuu. :D välillä taitaa olla pariki kertaa päivässä.
2) :D No en tasan. Mie ihastun huomenna sit uudelleen johonki.
3) Sellasiin jotka on oma ittensä.
4) Joo mie flirttailen enimmäkseen vaan sille.
5) Ei oo sen vaikeampaa ku muillekaan.
6) En oo ajatellu, Ehkä tällä hetkellä se on mahdollista. NYt kun toi pariutumisvietti ei oo niin vahvoilla
7) Lähestulkoon kaikki sellaset ihmiset oon tavannu baarissa tai sit jollaintreffipalstalla. Mut ne jutut on alkanu sit aivan jossain muualla.
Ehkä nyt ei oo oikee aika ajatella pariutumista ettei vaan tuu virhearviointeja. Mie tykkään siitä ihastumisen tunteesta varmaan niin paljon että haalaan noita ihastumisia. Varmaan pitäis raahata ittesä myös niitten juttusille.- Nainen27_
1. Olen hyvin vakavasti ihastunut itseäni 3,5 nuorempaan mieheen.
2. Näen ja en näe. Enimmäkseen näen, mutta suhde on niin tuore, että isommat vastoinkäymiset saattavat vielä murtaa tulevaisuudenodotuksia.
3. Älykkään oloisiin, jotka ottavat toisia ihmisiä luonnollisesti huomioon. Miehiin, jotka ovat kiinnostuneet merkityksistä pintojen takana.
4. En luultavasti kovin eri tavalla. Pidän ihmisistä yleensäkin ja olen avoin muutenkin. Ihastuksen seurassa, no saatan kai katsoa häntä tiedostamattani enemmän. Ihastuksen tunteeni ovat kuitenkin aika vapaat ja saatan ihastella ihmisiä, joita en ajattele "sillä tavoin".
5. Ihan ensimmäisinä viikkoina mietin, että pitäisikö laittaa viestiä vai ei, mutta tunteet kuitenkin määräsivät tahdin. Mies oli myös aktiivinen, joten ei ollut sen puoleen ongelmaa.
6. Kyllä ja olenkin. Mutta tunteet syvenevät sen kanssa, jonka kanssa lähtee elämää rakentelemaan. Lisäksi uskon, että sen kanssa päätyy yhteen, jonka kanssa yhteenmeneminen luontevimmin tapahtuu (ei kaksimielisesti).
7. Molemmat vakavammat suhteeni ovat alkaneet ensimmäisissä opiskelijajuhlissa, joissa olen ko. opiskeluiden alussa ollut. Alkamistapa on ollut myös sama, tunteja kestänyt keskustelu, johon olemme jääneet "jumiin".- jukkakoskinen
älä ikinä anna periksi rakkaudelle joka on sinua paljon nuorempi! Ole aina joko saman ikäinen tain sitten nuorepI!
siis...jos olet naine...gndihäps0
dfthå' w
x - "ei"__
jukkakoskinen kirjoitti:
älä ikinä anna periksi rakkaudelle joka on sinua paljon nuorempi! Ole aina joko saman ikäinen tain sitten nuorepI!
siis...jos olet naine...gndihäps0
dfthå' w
xJos on itse 27 ja mies 23,5, mielestäni ikäero ei ole mahdoton.
Olen itse sellainen hyväsydäminen ja vähän sinisilmäinenkin nainen, luulen, että minun kaltaiselleni sopii hyvin, että mies on muutaman vuoden nuorempi. Vanhemmat miehet tuntuvat liian laskelmoivilta ja taitavilta laskelmoinnissaan. Nuorempi on viattomampi ja siten enemmän samalla vilpittömyyden tasolla kuin itsekin olen.
- Asiasta.huvittunut
Kerrankin ihan ok kysely, niin voi vastatakin.
- En.
- Kauniisiin naisiin. Kauneus lienee ainoa yhdistävä tekijä.
- Luultavasti. Olo on ainakin vaivaantuneempi.
- Mun on vaikea pitää yhteyttä ihan kehen tahansa ihmiseen.
- En ainakaan ole ollut.
7. Kun mietit niitä ihmisiä, joihin olet elämäsi aikana ollut oikein todella ihastunut, niin missä mestoissa tai millaisissa yhteyksissä olet tavannut nämä ihastuksesi?
- Baarissa ja koulussa. 1. Oletko tällä hetkellä ihastunut keneenkään? Jep!
2. Jos olet, niin näetkö itselläsi ja tällä ihastuksellasi minkäänasteista yhteistä tulevaisuutta? Ilman muuta.
3. Millaisiin miehiin/naisiin ihastut? Feminiinisiin
4. Käyttäydytkö ihastuksesi seurassa jotenkin eri tavalla kuin normaalisti? Kyllä. Ihmisellä on usein eri rooleja eri tilanteissa.
5. Onko sinun vaikea pitää yhteyttä ihmiseen, johon olet ihastunut? Ei todellakaan
6. Voitko olla ihastunut useampaan kuin yhteen ihmiseen samanaikaisesti? Kyllä, valitettavasti. Onneksi sitä ei ole tapahtunut aikoihin.
7. Kun mietit niitä ihmisiä, joihin olet elämäsi aikana ollut oikein todella ihastunut, niin missä mestoissa tai millaisissa yhteyksissä olet tavannut nämä ihastuksesi? Koulussa, töissä, baarissa, netissä, ystävien välityksellä, sokkotreffeillä, junassa, laivalla, etelän lomalla jne. Ihastuminen ei katso aikaa eikä paikkaa, kunhan on tarpeeksi pokkaa tehdä asialle jotain.- Demolition Girl
- En mä kyllä tällä hetkellä ole. Itse asiassa viime kerrasta on jo aika kauan. En hirveän helposti ihastu.
2. Jos olet, niin näetkö itselläsi ja tällä ihastuksellasi minkäänasteista yhteistä tulevaisuutta?
-
- No tietysti se perusmantra eli Tumma, Pitkä ja Komea. Ihastuttavia asioita miehessä ovat myös mm. sopiva tulisuus/intohimoisuus, sanavalmius ja huumorintaju, pilke silmäkulmassa, pieni ilkikurisuus, päättäväisyys, voimakastahtoisuus jne.
- En meinaa millään keksiä keskusteltavaa vaikka normaalisti olenkin aika puhelias! Eli ihastuksen seurassa jäädyn yleensä aika pahasti.
- On. En ikinä tiedä että miten se yhteydenpito pitäisi hoitaa niin että se menisi "oikein". Sitten siinä yleensä käy niin että kukaan ei pidä yhteyttä mihinkään suuntaa ja mä vaan istun yksin kotona miettimässä, että tykkääköhän se jätkä nyt musta vai ei.
- No mä voin sillai pikkasen tykätä vaikka kuinka monesta miehestä samanaikaisesti. Mutta totaalisen lätkässä en voi olla kuin yhteen kerrallaan.
- Olen tasan kaksi kertaa elämäni aikana ollut todella ihastunut. Ekan poikkiksen tapasin yläasteella koulun käytävillä. Sitten tämän elämäni toistaiseksi suurimman rakkauden löysin aikoinaan erään kaverini kotibileistä, jossa tämä kyseinen kundi oli vierailevan tähtenä. Hän oli juuri päässyt lomille armeijasta ja näytti uskomattoman hyvältä niissä armeijan vaatteissa. Loppu onkin sitten historiaa. - ~nainen~
-
Uskon tai ainakin toivon, ettei nyt ihan kokonaan kadota toistemme elämästä. Mun mielestä sekin on jo paljon.
Mieheen, jolla on ihana katse ja hymy, ottaa mut huomioon, ajattelee asioita vähän pintaa syvemmältäkin, on huumorintajuinen, ei tarvii olla kovin ulospäinsuuntautunut, ei siis tarvi olla mikään naistennaurattaja vaan riittää kun saa mut nauramaan, empaattinen, toiset huomioonottava, rento mies, joka osaa pitää hauskaa ja tietää miten se tehdään.
Mun mielestä nuo ei ole kovin isoja kriteerejä ainakaan, uskon et täytän nuo kohdat itsekin.
En tiedä, en kai...
Riippuu vähän tilanteesta.
en
yksi oli koulussa, kaksi mun kavereita,
eipä niitä enempää sit olekaan - Danskuu
-olen, tietenkin
-tietysti
-mä ihastun ihan kaikenlaisiin miehiin/naisiin/eläimiin/luontoon/tavaroihin. Tänäänkin ihastuin kaupassa ihan älyttömästi semmoiseen soivaan autojenkuljetus autoon (meniköhän oikein?) siin neljä autoo, senhän mä sit pojalleni ostin ja poika ihastu siihen ihan täysil, kunnes päästiin kotia ja se näki rumpusettinsä ja se siitä autosta (se oli vaa yks esimerkki tän päivän ihastumisestani vaik niit oli monta muutakin)
-no, joo
-ehkä semmoiseen ihastumiskohteeseen joka on mies ja johon ehkä saattais voida rakastuakin
-tietysti, koska kaikki keiden kanssa olen tekemisissä oon ihastunut
7. Kun mietit niitä ihmisiä, joihin olet elämäsi aikana ollut oikein todella ihastunut, niin missä mestoissa tai millaisissa yhteyksissä olet tavannut nämä ihastuksesi
-siellä missä olen kuljeksinut - bebs
-Yep.
-Kyllä vaan.
-Sopivan itsevarmoihin,hymyileviin,miehekkäisiin, huumorintajuisiin, jne.
-Alkuihastuksen aikoihinhan se on sitä pulssin kohoamista, arasti silmiin katsomista, somasti hymyilyä ja koko muun maailman unohtamista.
-Eeh.. ei kai.
-En muistaakseni sitten ala-asteen.
-Ööh..Koulussa,uimarannalla,kapakassa ja kerran chatissakin (mutta ei pelkän virtuaalisen kanssakäymisen johdosta)..jne.. - Icerose
En ole.
Hyvät käytöstavat omaava, hauska osaa nauraa myös itselleen, sporttisuus on aina ja, että osaa pitää itsestään huolta. Itsenäinen, iloinen ihminen...
En varmaankaan, aikalail oma itseni olen.
En nyt sanois, että mitenkään erityisen vaikeaa.
En voi.
Koulussa ainakin.- carrieh
*Olen ja ehkä vähän liiankin ihastunut.
*Mahdollisuuteni ovat siinä fifty fifty, joten mahdollisuus on.
*Tämä on vasta ensimmäisiä kunnon ihastuksiani, mutta hän on vaaleahiuksinen,hymyilee paljon,itsevarma,komea,sinisilmäinen..kaikkea.
*No en oikeastaan, mutta tietenkin vältän tekemästä mitään erityisen typerää. Ihan omana itsenäni yritän olla.
*Katseilla ei ole, mutta en ole vielä saanut kunnon puheyhteyttä häneen:(
*en
*Ensimmäisen ulkomailla, toisen koulussa kun tiesin hänen olleen pitkään ulkomailla. Eli ulkomaat kiehtovat minua. - aagg
carrieh kirjoitti:
*Olen ja ehkä vähän liiankin ihastunut.
*Mahdollisuuteni ovat siinä fifty fifty, joten mahdollisuus on.
*Tämä on vasta ensimmäisiä kunnon ihastuksiani, mutta hän on vaaleahiuksinen,hymyilee paljon,itsevarma,komea,sinisilmäinen..kaikkea.
*No en oikeastaan, mutta tietenkin vältän tekemästä mitään erityisen typerää. Ihan omana itsenäni yritän olla.
*Katseilla ei ole, mutta en ole vielä saanut kunnon puheyhteyttä häneen:(
*en
*Ensimmäisen ulkomailla, toisen koulussa kun tiesin hänen olleen pitkään ulkomailla. Eli ulkomaat kiehtovat minua.1. Oletko tällä hetkellä ihastunut keneenkään?
*Olen todella ihastunut.
*Näen, eli ainakin toivon niin. Selkeästi toisistamme pidämme, mutten tiedä onko hän vakavissaan.
*Olen yleensä ihastunut melko "tavallisenoloisiin" miehiin, joilla jollain tapaa mielenkiintoiset kasvot tai eleet, urheilullisia, mukavia, rentoja.
*Käyttäydyn, vaikkakin tiedostamattani. Porukassa juttelen enemmän muille kuin hänelle, mutta hymy korvissa vain sen takia, että ollaan lähekkäin. Kahdestaan pitää sitten tulla juttuakin. Välillä kiinnitän huomiota jopa kävelytyyliini ym. jos ollaan samassa tilassa. :o
*On ja ei. Voisin periaatteessa mennä juttelemaan kelle vain ja pyytää häntä ulos. Se, mikä minua estää on, etten halua liiallisuudella aktiivisuudella karkottaa toista pois. Toisekseen haluan myös hänen näkevän vaivaa 'suhteemme' eteen.
*En kai. :s
*Yleensä opiskelun tai harrastuksen yhteydestä.
- En
- En siis näe
- Vaihtelee, tiettyä tyyppiä ei ole olemassa. Toisissa vain on jotain enemmän kiehtovaa kuin toisissa
- En ole mitenkään helppo ihastumaan, melkeinpä päinvastoin. Joten laajoja kokemuksia ei ole. Käytökseni vaihtelee paljonkin, voi olla että hermoilen, takistelen sanomisissani, sisälläni on aika voimakas tunne. Saatan myös olla yllättävän rento, jopa normaalia rennompi. Kuvaamani kaltaiset tilanteet eroavat toisistaan ehkä siinä, että hermoilen niiden kanssa joita kohtaan on vähän syvällisempiä tunteita.
- On ja ei, riippuu minkä verran tunnemme, olemmeko ventovieraita vai tunnemmeko jotain luontevaa kautta. Tai ollaanko edes päästy yhteydenpitotilanteeseen.
- Ihastumiseni eivät ole koskaan kehittyneet niin pitkälle että tähän voisi vastata rehellisesti. Mielenkiintoisia ihmisiä voi olla ja sitä kautta tuntea houkutusta useampaan ihmiseen.
- Todella ihastunut olen ollut vain pari kertaa. Eka koulussa ja toinen kaveripiirissä. Pari lievempää kaukokiinnostustani olen tavannut heidän työnsä kautta, toiseen heistä törmäsin sattumalta baaritiskillä (viihteellä oltiin molemmat) ja hän aloitti jutustelun. Pari ystävieni kautta. Kahdesta nettitutusta olen ollut kiinnostunut, toisesta siihen saakka kunnes totuus tuli ilmi. Toisesta pidin aidosti. Vaikka jälkimmäisestä ei olisikaan kehittynyt suhdetta, niin luulen että todella hyviä ystäviä ainakin. Mutta ei tullut kumpaakaan.- ~nainen~
nuo lasten suusta-jutut =)
sivukommenttina vain..
- Mangusti.
1. Oletko tällä hetkellä ihastunut keneenkään? Enpä erityisemmin. Onhan tuota kyllä jotakin sutinaa mun ja muutaman miehen välillä.
2. Jos olet, niin näetkö itselläsi ja tällä ihastuksellasi minkäänasteista yhteistä tulevaisuutta? Vaikea sanoa vielä.
3. Millaisiin miehiin/naisiin ihastut? Itsevarmoihin, rauhallisiin ja huumorintajuisiin.
4. Käyttäydytkö ihastuksesi seurassa jotenkin eri tavalla kuin normaalisti? Varmaankin käyttäydyn. Tällä hetkellä käyttäydyn niiden muutaman miehen seurassa ihan niin kuin muidenkin ihmisten, mutta enhän olekaan mitenkään erityisen ihastunut heihin. Paitsi no, eräs mies saa kieltämättä hymyn hyvin herkästi huulilleni.
5. Onko sinun vaikea pitää yhteyttä ihmiseen, johon olet ihastunut? Ehkä vähän jännitystä ilmassa, ei sen kummempaa.
6. Voitko olla ihastunut useampaan kuin yhteen ihmiseen samanaikaisesti? Vakavasti ihastunut voin olla vain yhteen kerrallaan. Kevyemmin sitten moniin.
7. Kun mietit niitä ihmisiä, joihin olet elämäsi aikana ollut oikein todella ihastunut, niin missä mestoissa tai millaisissa yhteyksissä olet tavannut nämä ihastuksesi? Harrastusten ja ystävien kautta, muutama myös ravintolasta. - -eräsmies-
- En
- kts. edellinen vastaus
- Vääränlaisiin, traumaattisiin
- Kyllä
- Kyllä
- En
- Oikeasti olen ollut aikuisiällä ihastunut yhden ainoan kerran. Opiskelupaikassa tavattiin. - Papeete1
Koskee irliä
-En
-Vaikka olisin, en näkisi mitään mahdollisuuksia
-Miehekkäisiin ja yleensä niihin jotka eivät pidä musta :)
-En tod. Joko olen ihan jäässä enkä puhu mitään tai sitten sekoilen kuin mikäkin ampiaisenpistämä mangusti. Hyvin noloa..:)
-Joo, ainakin alussa.
-En
-Kaveriporukassa, töissä/koulussa tai baarissa. - Marie-Cecile
Olen.
Tottakai. Mutta toisaalta onko oikeasti ihastunut, jos ei näe?
Sellaisiin kiltteihin, joilla on viheliäinen huumorintaju.
Kyllä.
Öh. Ei.
Voin, mutta ne ei kyllä kovin vakavia silloin ole.
Vähän kaikkialla.- Papeete1
"Mutta toisaalta onko oikeasti ihastunut, jos ei näe?"
-Kyllä todellakin voi olla. Tunne-ihminen ei välttämättä näe/tajua selviä ongelmia mutta realisti näkee. Realisti tajuaa heti ettei ole mitään tulevaisuutta, jos ihastuksen kohde vaikkapa haluaa ehdottomasti omia lapsia mahdollisimman monta, ja itse ei aio tehdä yhtään. - Marie-Cecile
Papeete1 kirjoitti:
"Mutta toisaalta onko oikeasti ihastunut, jos ei näe?"
-Kyllä todellakin voi olla. Tunne-ihminen ei välttämättä näe/tajua selviä ongelmia mutta realisti näkee. Realisti tajuaa heti ettei ole mitään tulevaisuutta, jos ihastuksen kohde vaikkapa haluaa ehdottomasti omia lapsia mahdollisimman monta, ja itse ei aio tehdä yhtään.En ajatellut ihan tuosta näkökulmasta.
En ole koskaan ihastunut ihmiseen, jonka kanssa en voisi elää hyvää elämää, koska ongelmat nähdessäni se tappaa sitä ihastusta niin paljon. Ja voin olla ihastunut oikein hyvään tyyppiin, jonka kanssa en tule tekemään mitään, koska se ei sovi minun elämääni sillä hetkellä, mutta silti voin nähdä mahdollisena yhteisen tulevaisuuden, mutta vain toisessa elämässä.
Mutta juu, onhan niitä ihmisiä, jotka haluavat uskoa, että se ihastus ja ihastuksen, sanotaan vaikka, elämänkatsomus, muuttuu, kun tarpeeksi haluaa.
- m/hki
- Jossain määrin joo. Jos tulee tilaisuus yhteiseen kahvihetkeen ja nähdä hänen hymynsä niin se päivän ehdoton kohokohta.
- Tuskinpa. Hän on pian muuttamassa kauas pois ja kuulemma joku suhdekin on siellä olemassa.
- Sympaattisiin, kainaloon sopiviin naisiin, lämpö, rohkeus, älykkyys vetoavat.
- Tulee epäilemättä skarpattua käytöstä ja leuka pystyyn, vatsa sisään jne...
- No se tasapainoilu ettei ole turn-off yli-innokas eikä liian passiivinen... ja toisaalta oikeiden sanojen löytämisen vaikeus
- Kieltämättä silloin kun saa ihanan naisen huomiota se nostaa kovasti omaa itsetuntoa joka varmaan näkyy ulos ja lisää naisten kiinnostusta itseen. Jos naisten ihailun kohteena olo ei ole mitään rutiinia niin kyllähän se pistää miehen pään pyörälle ja miettimään mitkä ovat todellisia mahdollisuuksia.
- tuttujen tai harrastusten kautta, töissä - jennssku
1. oletko tällä hetkellä ihastunut kehenkään? olen mä vähä joo yhteen tai no oikeastaan kahteenkin ;)
2.Jos olet,niin näetkö itselläsi ja tällä ihastuksellasi minkäänasteista yhteistä tulevaisuutta?
joo ehkäpä joo sen toisen kanssa ;)
3.Millaisiin miehiin /naisiin ihastut? mukaviin tietysti..mukavannäköisiin yms =)
4.Käyttäydytkö ihastuksesi seurassa jotenkin eri tavalla kuin normaalisti. hmm enpä tiedä? ehkä vähän:)
5. onko sinun vaikea pitää yhteyttä ihmiseen,johon olet ihastunut. yleensä kyllä joo .
6. Voitko olla ihastunut useampaan kuin yhteen ihmiseen samanaikaisesti? joo näköjään ;) siihen toiseen olen kyllä enemmän ihastunut.=)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775922- 353251
- 442898
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402142Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272105- 1061929
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771867
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241538Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171298