Vapaa kuvaus

Aloituksia

28

Kommenttia

1220

  1. Osa-aikaisella toimii nuo 2vk irtisanomiset, määräaikaisella ei. Tosin neuvottelemalla työnantajat aika usein suostuvat irtisanomiseen esim 1kk päästä. Vaikkakin pakko työnantajan ei ole suostua. Eli kannattaa ihan kysyä.

    Lähtökohtana on että et voi irtisanoa itseäsi.
    Työehtosopimuksen mukainen on tässä tapauksessa tuo määräaikainen, olet kuitenkin jo sitoutunut olemaan töissä siihen asti.