Vapaa kuvaus

Aloituksia

28

Kommenttia

1220

  1. Koti-tv ongelma

    Olen hankkinut soneran koti-tv palvelun mukana tullut modeemi thomson ja motorolan "digiboksi". Toiminut loistavasti kuu
    Digi-tv
    3
    964
  2. kotitv-asennus

    Olin asentamassa Soneran koti-tv:tä kaikki sujui hyvin, laitteiden asennus, salasanojen kirjoittaminen, kunnes alkoi lat
    Sonera
    5
    891
  3. Jouluvalot pahuuden symboli:-D

    Mitä mahtaa kokemäen päättäjät ajatella. Jouluvalot kaikkialla muualla tähtiä, kuusia, joulupalloja jne. Entäs kokemäki
    Kokemäki
    12
    670
  4. Neuvoa hieman :D

    Eli tarkoituksena olisi tehdä vanhasta koneesta palvelin, lähinnä palvelemaan kotisivujen tekoa. Eli palvelinpuolen ohje
    Palvelimet
    3
    627
  5. Kokemuksia Sonera koti-tv:Stä

    Omalta kohdalta alkaa ainakin menemään hermot. Ostin paketin missä 3kk ilmaiseksi mtv paketti ja urho. Nyt on tullut en
    Tv ja radio
    1
    479
  6. Kuuloke vs kaiuttimet

    Eli olen miettinyt näin kerrostalokäytössä, kummasta saa paremman leffanautinnon. Kunnon kuulokkeista kuten Sennheiser h
    Kuulokkeet
    1
    464
  7. Help ruuvi irtosi

    Kysyisin täältä josko joku tietäisi. Itsellä jo useamman vuoden vanhat Salomonin luistimet ja nyt oli matkalla pudonnut
    Rullaluistelu
    2
    430
  8. Tekijänoikeuksista kertokaa:)

    Eli opiskelen alalla verkkomedia, medianomi. Kysymykseni liittyy adoben tuotteisiin ja miksei muidenkin kuten autodesk
    Kuvankäsittely
    3
    421
  9. Apua kaatuu

    Onkohan jollain ollut saomja ongelmia joskus. Windows 7 toiminut ongelmitta, nyt tulee ruutuun sellaisia vihreitä, sinis
    Apua aloittelijalle
    11
    393
  10. Walkman ja lataus

    Kyselisin onko jollakin kokemuksia. Eli ongelmani on Sony walkman soittimessa, ostin yhden verkkovirta usb laturin halp
    MP3
    0
    391
  11. windows tikulle?

    Ongelmani on windows 7 ja xp ohjelmat. Eli kysymykseen, onkohan mahdollista asentaa xp muistitikulle jos vain formato
    Windows XP
    6
    323
  12. Avaimen sarjoitus

    Nyt patittaa. Olin pudottanut avaimen roskis kuiluun, ja nyt meni takuuvuokrasta 180€ uudelleen sarjoituksesta, koska av
    Vuokralaisen muistilista
    3
    245
  13. Kaiuttimien suhina

    Asentelin uusia kaiuttimia. Edessä kaksi heco music color 200. Takana 2 orb audion sateliitti kaiutinta ja subina chorus
    Kaiuttimet
    1
    235
  14. SSD uusiksi

    Minulla on 60gb ssd levy koneessa, jossa windows ja joitakin tarvittavia ohjelmia. Tarkoituksena asentaa uusi SSD joko 1
    Tiede ja teknologia
    4
    178
  15. pelaamisen ja hiiren merkitys

    Pakko kysyä tyhmiä. Itsellä tällä hetkellä logitech performance mx.(Tuntuu että Logitech laatu laskenut paljon viime vuo
    3
    171
  16. image gallery miten?

    Eli tarkoituksena olisi tehdä yksinkertainen kuvagalleria omille sivuilleni tehdyistä töistä. Milläköhän tuo onnistuisi
    Www-sivujen teko
    2
    170
  17. kone tökkii

    Mistäköhän tälläine johtuu olen eheyttänyt levyn ja järjestänyt, käynyt läpi haittaohjelmat jne. Firefox kun on päällä t
    Apua aloittelijalle
    3
    164
  18. Sivun irroittaminen

    Onko ohjelmaa tai keinoa saada internetissä oleva sivu kokonaan kerralla kerättyä esimerkiksi yhteen kansioon. Tarkoitan
    Kotisivujen teko
    2
    142
  19. Neuvoa asennuksesta

    Itsellä koneena intel i7, 6gt ram, ssd kovalevy, ati radeon hd 59xx 2gt rammilla. Eli kone on ihan tuliterä pöytäkone.
    Windows 7
    7
    139
  20. ps3 ja elokuva ongelma

    Mitenköhän onnistuisi ja mistäköhän johtuu. Elokuvien valikot ei toimi yhdessäkään, kun yritän ladata ulkoiselta kovale
    Playstation
    0
    139