Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen ex-helluntailainen, en tänään helluntailainen.
En usko ikuiseen helvettiin
21.08.2013 00:43
Yksi uusi mahdollisuus on, että suomalaisten EU-tyytymättömyys kanavoituu Suomen Laillisuuspuolueen (SLP) kautta, joka ajaa Suomen itsenäisyyden palauttamista, Suomen eroa eurosta ja EU:sta, Suomen irtautumista kansainvälisten yksityispankkien velkaorjuudesta, laillisuuden ja oikeudenmukaisuuden korostamista korruptiota ja hyvä veli -järjestelmiä vastaan, suomalaisten työpaikkojen turvaamista sekä perinteisten arvojen kunnioittamista. Lue lisää SLP:n sivuilta http://www.suomen-laillisuuspuolue kohdasta Yleisohjelma.
Tervetuloa mukaan! Ota yhteyttä puheenjohtaja Jouko Pihoon (
[email protected]
).
03.03.2013 20:43
Olen profeetta-poliitikko.
Mutta en maailman ainoa, kuten aloittaja väittää väärin.
18.02.2013 02:30
Tässä on Herran sana sinulle.
"Hän virvoittaa väsyneen ja antaa heikolle voimaa. Nuoretkin väsyvät ja nääntyvät, nuorukaiset kompastelevat ja kaatuvat, mutta kaikki, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat. He juoksevat eivätkä uuvu, he vaeltavat eivätkä väsy." Jes.40:29-31.
18.10.2012 05:27
Kuka lie profetoinut, että Obama olisi tuleva Antikristus? En ainakaan minä.
Minä olen kirjoittanut kaiken aikaa käsityksenäni, että Barack Obama ei ole Antikristus, mutta toimii kylläkin antikristillisessä hengessä ja on tulevan Antikristuksen edeltäjiä.
11.10.2012 23:35
Toistan mitä kirjoitin 18.9.2012:
"En ole profetoinut, että Israel hyökkää Iraniin kuukauden sisällä, kuten aloittaja väittää. Olen kirjoittanut, että on monia ihmisiä, jotka ovat tuota mieltä ja toin varsinkin esiin yhden eli Mike Evansin, joka pitää melko todennäköisenä, mutta ei täysin varmana, sitä, että Israelin isku Iranin ydinlaitoksia vastaan tapahtuisi seuraavan kuukauden sisällä."
Tämän ketjun otsikko on väärä. Minä en ole ennustanut, että Israel hyökkää Iraniin kuukauden sisällä. Kyse on ollut aikaikkunasta, mikä olisi optimaalinen, mikäli hyökkäys tehtäisiin. Jos hyökkäystä ei tule 15.10.2012 mennessä, niin silloin monet eri tekijät ovat vaikuttaneet siihen, että iskusta on päätetty luopua. Ei varmaankaan lopullisesti, mutta tämän syksyn osalta.
11.10.2012 23:31
Tuhat ja yksi
Sellainen korjaus, että Tukholman profetiassa ei puhuta Neuvostoliiton miehityksestä, vaan tulevasta Venäjän miehityksestä.
Profetia saatiin v. 1984 ennen Neuvostoliiton hajoamista.
11.10.2012 01:43
Huomaan nyt, että aloitukseni ei ollut tarkka.
Koen nimittäin asian niin, että sain kysymyksenkin Jumalalta ja sen jälkeen vastauksen. Jumala toi siis mieleeni ajatuksen kysyä Jumalalta sanaa Benjamin Netanyahulle ja Israelille, ja sitten Jumala antoi sananpaikan hyvin selvästi.
10.10.2012 19:44
Miksi minun pitäisi pysyä vain kahdessa aiheessa?
Israel on ollut minulle jo pitkään tärkeä aihe. Minulla on kotisivuillanikin Israel-aiheinen osio.
Mitä tulee miehitykseen ja Karjalan palautukseen, niin ei voi sanoa, että ne eivät käy toteen, kun on kyse siitä, että ne eivät ole vielä käyneet toteen, mutta niiden toteutuminen on varma - aikanaan.
Mitä tulee Lontoon olympialaisiin, niin kukaan ei ennustanut varmaksi yhtään mitään, en varsinkaan minä. Minä toin vain esille, että netissä on tällaista keskustelua olemassa, joka liittyi niihin tiettyihin kortteihin. Kyse oli spekulaatioista ja arveluista, ei suoranaisesta profetiasta ollenkaan.
10.10.2012 19:43
Minä en ole tehnyt aloitusta. En tiedä, kuka on aloituksen tekijä "18+18".
En tiedä, kuka on Suomen tuleva profeetta.
06.10.2012 23:56
Strippi julkaistiin Hesarissa maanantaina 1.10.2012. Odotin, että joku laittaisi siitä infoa tälle palstalle, koska kyse on profetoiduista tulvista, joista on muutenkin täällä keskusteltu. Kun kukaan ei laittanut aloitusta tänne, tein sen itse tiistaina 2.10.2012.
Se että julkaisin asian Suomi 24:n Profetioita-palstalla, on minusta luonnollista. En katso toimineeni kunniallisuuden ja arvokkuuden vastaisesti, kuten Jochanan Buchanan vihjaili. Jos Suomi 24 on niin kunniaton ja arvoton paikka, niin miksi Jochanan Buchanan itse kirjoittaa tällaisessa paikassa?
Julkaisin tietoa sarjakuvastripistä muuallakin kuin täällä informaation takia. Laitoin asiasta juttua omille kotisivuilleni ja Uuden Suomen Puheenvuoroon sekä Facebookiin. Netmissioniin ja Iltalehteen minun ei tarvinnut laittaa tietoa, koska niihin oli jo joku muu laittanut asiasta tietoa.
En halua korostaa itseäni, vaan toin esille sitä, että on hyvä, että valtakunnan päälehdessä oleva piirtäjäkin tuo esille sitä tosiasiaa, että me elämme lopunaikoja, joihin kuuluu erilaisia luonnonkatastrofeja.
05.10.2012 18:38
Juupa juupa
Jos Israel oikeasti hyökkäisi Iranin ydinlaitoksia vastaan, minä EN olisi suu vaahdossa julistamassa, kuinka ihmeellisesti minä ennaltatiesin asian. Väitteesei on täysin väärä.
Kuinka voisinkaan? Enhän minä voi mahdollisen Israelin iskun toteuduttua esiintyä suurena profeettana, joka tiesi asian ennalta, koska minä EN ole profetoinut mitään Israelin iskusta Iranin ydinlaitoksia vastaan.
Jos isku tapahtuu ennen 15.10.2012, niin minä kirjoitan, että Mike Evans ja muut olivat profetioissaan oikeassa.
19.09.2012 14:49
Nimimerkki C
Minä en ole pessyt käsiäni kaikista puheistani. Minä vain korjasin täällä esiintulleita vääriä väitteitä, että minä olisin muka ennustanut, että Israel hyökkää Iraniin.
Minä en ole ennustanut sellaista.
Minä olen tuonut esiin, että muut, kuten Mike Evans, onvat ennustaneet sellaista.
Miksi tätä yksinkertaista eroa on joidenkin mahdotonta käsittää?
19.09.2012 14:45
Nimimerkki Rättipäää kirjoitti: "Niin, tuolla kommenteissa sinä nimität iranilaisia rättipäiksi. Laitat sanaan vain lainausmerkit.
Haluatko, että Iranilla on ydinpommi, että "rättipäilläkin" tulee olla ihmisarvon takia pommi, vaikka he uhkailisivatkin naapurimaita tuholla?
Ei nuo lainausmerkit muuta sitä miksikään. Vai oletko "natsi"? "
Tämä kommentti osoittaa, että nimimerkki "Rättipäää" ei ymmärrä oikein lukemaansa tekstiä ja että hän ei ole lukenut asiayhteyttä, missä olen käyttänyt sanaa "rättipää".
Minä en itse käytä koskaan kenestäkään sanaa "rättipää". Kun käytin tuota sanaa Uuden Suomen keskustelussa, se johtui siitä, että minä lainasin edellisen kirjoittajan eli Richard Järnefeltin käyttämää sanaa "rättipää". Järnefelt viittasi iranilaisiin, ei halveksien, vaan siinä mielessä, että muut voivat pitää iranilaisia "rättipäinä", joille ydinase ei kuulu. Minä lainasin Järnefeltin kirjoitustapaa ja viittasin Pakistanin (en Iraniin, kuten nimimerkki "Rättipäää väärin kirjoittaa) "rättipäihin", joilla on ydinase. Kumpikaan, ei Järnefelt enkä minä, ei käyttänyt sanontaa "rättipää" halventavassa mielessä eikä kumpikaan itse käytä sellaista sanaa. Siksi sanassa oli lainausmerkit. Nimimerkki "Rättipäää" kirjoittaa, että ei lainausmerkit muuta asiaa miksikään, mutta hän on väärässä. Lainausmerkit nimenomaan muuttavat tekstin sisältöä suuresti. Siksi lainausmerkkejä käytetään.
Laitan tähän alle vielä käydyn keskustelunpätkän Uudesta Suomesta.
Richard Järnefelt kirjoitti:
"Miksiköhän Israelilla sopii olla ydinase, mutta Iranilla ei?
Ai niin, ensimmäisethän ovat Pyhiä ja Yleviä Juutalaisia, ja toiset jotain arvottomia rättipäitä...
Ihmisarvo ei näemmä kuulukaan kaikille."
Jouko Piho kirjoitti:
"Richard Järnefelt
Onko ydinaseen omistaminen ihmisarvo?
Pakistanin "rättipäilläkin" on ydinase."
Oikein ymmärrettynä tekstissäni ei ole mitään väärää eikä tuomittavaa. Asia vaatii kuitenkin luetun tekstin oikein ymmärtämistä. Jotkut lukevat täällä minun kirjoituksiani kuin Piru Raamattua ottaen yksittäisiä sanoja irti asiayhteydestään ja käsittämättä lainkaan, mitä minä olen tekstilläni halunnut sanoa ja syyttäen sen jälkeen minua aiheettomasti sellaisesta mihin minä en ole syyllistynyt.
19.09.2012 14:41
Lisäisin vielä sen, että kirjoitukseni otsikko oli "Iskeekö Israel Iraniin kuukauden sisällä?" Siis kysymyslauseena, ei varmana väitteenä.
Tästä huolimatta aloittaja laittaa otsikoksi "Jouko Piho ennustaa että Israel hyökkää Iraniin".
Minä en siis ennusta mitään, vaan tuon toisten ihmisten käsityksiä esiin, jotka nekin ovat asian suhteen epävarmoja, ei varmoja. Eikä kyse ole edes Iraniin hyökkäämisestä ikään kuin koko maan kimppuun käytäisiin vaan iskusta Iranin ydinlaitoksia vastaan.
Ihmettelen tällaista kirjoitusteni vääristelyä. Onko kyse vaikeudesta ymmärtää luettua tekstiä oikein vai onko kyse tahallisesta kirjoitusteni kieroon vääntämisestä? Epäilen suuresti, että kyse on jälkimmäisestä vaihtoehdosta.
18.09.2012 23:02
En ole profetoinut, että Israel hyökkää Iraniin kuukauden sisällä, kuten aloittaja väittää. Olen kirjoittanut, että on monia ihmisiä, jotka ovat tuota mieltä ja toin varsinkin esiin yhden eli Mike Evansin, joka pitää melko todennäköisenä, mutta ei täysin varmana, sitä, että Israelin isku Iranin ydinlaitoksia vastaan tapahtuisi seuraavan kuukauden sisällä.
KTS lainaa minua väärin siteeraamalla seuraavasti: Piho: "Rukoilen, että Iran voitaisiin pysäyttää ilman sotaa, koska sota vaatisi myös Israelilta suuria uhreja. "
Tuosta saa sen kuvan, että minä olisin rukoillut noin. Rukous ei ole kuitenkaan minun vaan Mike Evansin.
Sitten "Ähläm sähläm" väittää minun toteavan, että "nehän ovat vain rättipäitä". En ole todennut mitään tuollaista. Minulla ei ole koskaan tapana kirjoittaa tuollaiseen halveksivaan tyyliin.
Tämän ketjun aloittaja, KTS ja Ähläm sähläm ovat kaikki esittäneet minusta vääriä ja paikkansapitämättömiä väitteitä. Jokainen voi todeta sen, kun käy lukemassa alkuperäisen blogialoitukseni osoitteessa: http://joukopiho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/117205-iskeeko-israel-iraniin-kuukauden-sisalla
18.09.2012 22:53
En voi tehdä parannusta, koska en ole tehnyt tietoisesti mitään väärin tällä profetiasaralla.
Toimintani on toki vajavaista, kuten meidän kaikkien, mutta en ole omatekoinen valheprofeetta. Jumala ottaa sinut vielä tilille noista julkisesti sanomistasi panettelevista sanoistasi.
13.09.2012 21:09
Jochanan Buchanan
Kun olen kirjoittanut ja kirjoitan, että olen samaa mieltä, että näin tapahtuu, niin silloin olen samaa mieltä. Kyseessä on kuitenkin sellaiset sanomat, joiden aika ei ole vielä tullut, mutta se tulee.
Olen esim. samaa mieltä 83 Venäjä-profetian kanssa. Se että Venäjä ei ole vielä miehittänyt Suomea, ei tarkoita sitä, ettei niin tapahtuisi eikä se tarkoita sitä, että minä olen pelle ja väärä profeetta. Ensinhän täytyy katsoa, käykö niin kuin on profetoitu, ennen kuin minut tuomitaan julkisesti latvalahoksi pelleksi.
Minä en ole katkera, kuten väität. Minä olen varoittanut pilkkaajia. Jumalan Sana varoittaa, että Jumalan profeettoihin ei saa koskea. Varoitan sinuakin. Minulla ei ole mitään anteeksiannettavaa, koska en ole toiminut väärin minua pilkkaavia ihmisiä kohtaan.
13.09.2012 21:06
Koko vastuuvapaus on ymmärretty väärin.
Minä otan vastuun OMISTA unistani ja näkyilmoituksistani.
Mutta minä en voi taata muiden ihmisten viestien sataprosenttista oikeellisuutta enkä voi mennä vastuuseen niiden toteutumisesta tai toteutumattomuudesta, koska olen vain niiden satojen ja satojen viestien välittäjä.
13.09.2012 17:21
Westsider
Tilasit minulta kirjan. Lähetin sinulle sähköpostia vahvistaakseni tilauksesi, mutta sähköposti ei mennyt perille, vaan tuli minulle takaisin molemmista osoitteista. Nyt en tiedä, oletko vielä Suomessa vai ulkomailla. Kun minulla ei ole sinun puhelinnumeroasi, en voi soittaakaan. Joten kysyn näin tämän palstan välityksellä, lähetänkö kirjani sinulle Klaukkalan osoitteeseen.
11.09.2012 17:37
14 / 42