Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
neuvo
profiilit
neuvo
neuvo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
10
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten teillä on kestäneet Primeroiden P11 lämmityslaitteen puhaltimet ? Ite vaihoin vm-99 1.6 malliin ja alkuperäinen puhallin oli ennen kuin vaihdoin ajettu 223 tkm. Ihan kiva ylläri puhallin oli täynna multaa ja hiilipölyä -> edellinen omistaja ei ollut koskaan uusinut raitisilmasuodatinta. No nyt siivosin kavanat ja tais pölypussikin täyttyä aikalailla. Bosch merkkinen lämm.puhallin on muuten aika kallis 119 Eur muistaakseni(tarvikepuhallin merkittävästi halvempi). Oma mielipide tuohon puhaltimen moottorin jäähdytys systeemiin --> Hoopo . Eli jos raitisilmasuodatinta ei vaihdata tai suodattimen asentaa niin, että sen paikallaan pitävän kannen tiiviste ei ole paikallaan niin puhallinmoottoriin pääsee aluksi sen jäähdytysputken kautta suoraan moottoriin kaikki ilmavirran kautta tulleet roskat.
21.06.2014 17:05
Meitä immeisiä ohjataan yhä enempi "marmoritiskille". Autokorjaamothan tästä hyötyy eikövain !!!! . Itse ainakin huollan autoni niin pitkälle itse kun on mahollista. Niin ja sekin on kans vähän niin ja näin et luotatko mittariston antamaan tietoon vähästä määrästä, kun et voi vetää sitä öljytikkua ja nähdä paljaalla silmällä määrät tai tilanne on että pitäis tietää öljymäärä ilman että akku on paikoillaan niin eipä muuten onnaa.
terveiset uusille autoille
25.07.2013 12:50
Heido !
Laitetaanpa uusi näkökanta tälle asialle. Nimittäin on syytä olettaa tienpäällysteiden huonompi kulutuskestävyys nykyisin. Tiedän monta tieosuutta joiden asfalttia ei olla vaihdettu sen jälkeen, kun se on "hyvinä aikoina" tehty laajukkaasta materiaalista. -> Muutos näyttää kulkevan kulutuskestävyydeltään huonompiin tienpintoihin ja tästä kaavasta laskettuna asfaltoijat eivät ainakaan köyhdy.
Mitä tulee sitten niihin nasta- vai kitkarenkaisiin, niin saa ihan vapaasti hesalainen tulla kokeilemaan penkkoja tänne pohjoisempaan Suomeen ja sitten miettiä, miksi niitä nastarenkaita on täällä ? Hesalaisena vain aattelet vähä turhan kapea-alaisesti.
06.02.2013 08:12
Voihan se vika olla, et seokset menee vituralleen niinku mun Audi 80.-93 On tullut näiden pakkasten aikaan semmoosta, jotta ainoastaan kiihdyttäessä lähtee putken pääst toi valkoinen utu ainakin tuolla rampilta lähtiessä. Kokeiltu on tulee 1/2 lämpimällä koneella sekä täysin kuumalla koneella. Heti kun kaasusta irrottaa mm. tuon rampin jälkeen
Ei sitten muuten hävittele öljyjä eikä lämppärinesteitä.Audilla on mitarissa alle 300tkm
05.02.2012 23:30
^ Tuo ois ollut tarpeen tehdä sillä täällä Itä-Suomessa on noita kuorma-autoilijoita, jotka käyttäytyvät tuon alkupuheenvuoron tavoin häpeilemättä kuin oisivat ainoot tienkäyttäjät. Työkavereilta olen kuullut samanlaista kommenttia ja kaikille tiedoksi etten ole kuljetusalalla.
Työaikataulu on tehty niukaksi kuljettajille+urakat kusee, jos ei aikataulussa pysy. Itse olen joutunut MELKEIN VAARATILANTEISIIN kyseiseisten raskaan kaluston kuskien piittaamattomuuden takia. Muuten noi pienemmät liikenneympyrät eivät oo suunniteltu raskaalle kalustolle. Tääkin liikenneympyrä asia pitäis keskustella, kun se tuntuu olevan buumi täällä Pohjantähden alla.
19.01.2012 16:56
Eli auto on Volvo 740 farm vm 86
08.09.2010 14:02
Siis onko mahdollisuutta vaihdattaa noi http://rpmedia.ask.com/ts?u=/wikipedia/commons/thumb/1/1f/Volvo_740_GL.jpg/250px-Volvo_740_GL.jpg tilalle ?
06.09.2010 14:49
Mulla tuossa 740 -86 vuosimallissa on tuota remmin kitinää. Syyksi selvisi ohjaustehostimen pumpun remmi ja tarkemmin tuo hihnapyörien linja. Tuo ohjaustehostimen pumpun hihnapyörä ei ole linjassa tuon voimaa antavan hihnapuörän kanssa. En tiedä millä noi saataisiin taas linjaansa.
Tässä B200F tyypin moottorissa on moottorin oikealla puolella ylhäällä yksinään toi ohjaustehostimen pumppu yhdellä hihnalla ja vasemmalla puolella alhaalta löytyy toi laturi 2 hihnalla. Muuten, jos tuossa laturin puolella on noita samoja oireita, niin laturiin on saatavana pieni kumiholkki, jolla toi laturin linja saadaan kohdilleen.
Edelleen on tuo ohjaustehostimen linjakkuus pielessä ja hihna kitisee. Pitänee koitella ennen talvea saada tuohonkin parannus.
24.08.2010 11:34
Käyppä kahtoomassa sähköpostisi / ostan ton johtosarjan
23.07.2010 07:55
Lähetä tietoja itsestäsi
[email protected]
/ Kalle
käyttäjälle FamF
20.07.2010 14:33
1 / 1