Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
luuraaja
profiilit
luuraaja
luuraaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Te ootte pölvästejä! ON SAATANA OLEMASSA KAKSI AIKAA KUTEN OLEN 10.000 KERTAA SANONUT. Luonnon aika ja ihmisen aika. Luonnon aika menee koko ajan eteenpäin, siis helvetti koko ajan eteenpäin! Vaikka esitettäs kaikki patsasta, nii aika menis silti eteenpäin! Ihmisen aika on se aika johon tapahtumamme sovittautuvat.
04.11.2010 19:54
Kuten olen joskus aiemmin sanonut... On olemassa kaksi aikaa, luonnonaika ja ihmisen aika. Luonnonaika on se aika joka vie meitä koko ajan eteenpäin, eikä sitä aika käsitystä voi muuttaa, aika menee koko ajan vain eteen päin. Ihmisen aika on sitten se aika joka tikittää joka kellossa ja kalenterissa eteenpäin, se on se aika johon meidän elämän juhlat, tapahtumat. jne. sovittautuvat.
04.11.2010 19:49
Huomasikko, taisit juuri filosifoida itsekkin! Katsotaanpas mitä puhuit!
Ah ollako vai eikö olla!
Kuunnelkaa MINÄ sain tässä hienossa debatissa viimeisen sanan ja käytin eniten sivistyssanoja!
MINÄ olen silkkihuivineni eniten rahvaan yläpuolella!
---
Totuus: jokainen ojaa kaivava työmieskin on tälle yhteiskunnalle tuottavampi ja tärkeämpi yksilö kuin yksikään itsestäänselvyyksistä tietoisen vaikeasti keskusteleva, egotrippaava filosofi.
P.S
Matti Nykänenkin on filosofi
:)
Mutta tiesitkö, että se ojaa kaivava työmies siinä kaivaessaan voi filosifoida.
04.11.2010 19:37
Käskyttäjä käskee, sotilas tottelee. Sotilas on vastuussa työn valmistumisesta. Käskyttäjä sotilaan tekemisestä. Vastaus on molemmat.
04.11.2010 19:07
Eihän ihminen ole verrattavissa petoeläimiin, tietyllä tavalla. Ihmisen aivot kehittävät tunteita ja kaikkea psykologista, ERI TAVALLA kuin muut eliöt tässä planeetassa.
04.11.2010 19:00
Takaikkuna... Muutenkin Hitchock on vitun Einstein!
21.08.2010 20:49
Kato 9 vuotiailla ei tuu vielä semmosta valkosta... Sitä rupeaa valumaan 12-14 vuotiailla. Kalle on kuivarunkkaaja kuten meillä päin sanotaan.
29.07.2010 12:44
Ja kyllähän pitää lakia anarkiassa olla sen verran että toisia ei saa tappaa ja näin pois päin. Mutta eduskunta salit sais posauttaa taivaan vittuun.
27.07.2010 16:44
Jos ihmiset olisivat rautaa, sulattaisin kaikki yhteen massaan.
27.07.2010 16:31
Olen anarkisti, en ymmärrä miksi anarkisteja käsitellään hulluina. Mitä hullua on siinä kun haluaa olla vapaa?
27.07.2010 16:26
Tytöt oli nättejä...
27.07.2010 16:22
1 / 1