Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

8309

  1. No+se+selviää+vuoden+2017+lopussa+ja+vuoden+2018+lopussa.Koska+Jeesus+ei+ole+palannut+kummankaan+vuoden+lopussa,+niin+se+tulee+todistamaan+että+väitteeni+eivät+ole+valhetta.Voin+luvata+sen+jo+nyt,+koska+tässä+asiassa+osaan+nähdä+tulevaisuuteen+100+prosentin+varmuudella.Kerro+päivämäärä,+niin+minä+kerron+että+onko+Jeesus+tullut+takaisin+siihen+päivään+mennessä.Sitten+sinä+päivänä+tulemme+huomaamaan,+että+minä+olin+oikeassa,+et+sinä.Ja+tähän+asiaan+adventtikirkko+tulee+kaatumaan,+koska+jokaisesta+sukupolvesta+on+yhä+vaikeampi+löytää+hölmöjä+jotka+suostuvat+uskomaan+typeryyden,+että+Jeesus+on+tulossa+pian+takaisin.
  2. Höpsis.+Evoluutio+on+kiistaton+fakta+ja+tuo+adventtikultin+oma+juttu+todisti,+että+miksi+raamatun+jumalaa+ei+voi+olla+olemassa.Minä+en+mene+helvettiin,+kuten+sinäkään+et+mene+taivaaseen,+vaan+kuoleman+jälkeen+maadumme+molemmat+samoin+ja+atomimme+jatkavat+elämää+ikuisesti+maailmankaikkeudessa.+Mutta+sinä+et+jatka,+enkä+minä.Kuolema+on+hyvin+tasa-arvoinen+tapahtuma,+eikä+yhdenkään+uskonnon+typerät+höpinät+sitä+tilannetta+muuta.