Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bushmanni
profiilit
bushmanni
bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
8309
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
>>>++Minä+en+halua,+enkä+myöskään+testamenttaa+elimiäni+lääketieteelle,+vaikka+bushmanni+tuleekin+nyt+varmaan+louskuttamaan,+miten+itsekäs+ihminen+minä+olen...+>>>
No+oikeassa+olet,+eli+kirjoituksesihan+kyllä+osoittaa,+että+ajattelussasi+on+sairaita+piirteitä+ja+itsekästähän+tuo+on+jos+mikä,+mutta+sellainen+kannattaja,+millainen+jumala.
07.09.2017 13:33
>>>+Eli+väite+oli,+että+uskonnottomuus/ateismi+antaisi+jotakin+"todellisempaa+lohdutusta",+joka+perustuu+faktoille,+mutta+tuohan+on+ihan+paskaa...tai+ainakin+osittain+ihan+paskaa...+>>>
No+antavatko+sitten+uskonnon+sadut+jotain+oikeaa+lohdutusta?
Jos+vastaus+on+että+antaa,+niin+ei+siihen+minkään+uskonnon+satua+tarvita,+vaan+silloin+ihan+mikä+tahansa+satu+käy.
>>>+Se+toteutuu+niiden+kohdalla,+jotka+pärjäävät+itse+aivan+hyvin+tai+joilla+on+tarpeeksi+hyvä+suhde-+ja+suojaverkosto,+mutta+sen+ulkopuolelle+jääville+tuo+on+ihan+täyttä+roskaa.+>>>
Autaako+heitä+sitten+jokin+jumala,+vai+miten+se+uskonto+heille+apua+tuo?
Se+on+kuule+yksi+ja+sama,+että+jos+elämässä+menee+kaikki+päin+helvettiä,+että+rukoiletko+apuun+jotain+uskonnon+taikaukkoa+vai+oletko+rukoilematta.
>>>+Fakta+on,+että+jotkut+eivät+selviä+"aivan+mainiosti",+vaan+saattavat+joutua+jopa+aivan+hirveisiin+olosuhteisiin+tai+jopa+kuolla+itsekin,+kun+se+heistä+huolehtiva+kuolee.+>>>
Heillähän+on+se+uskontonsa+jumala+apuna!+Se+mahtavan+taikavoimainen+taikaukko!Mitä+helvetin+hätää+heillä+voisi+olla?
Niillähän+pitäisi+mennä+huonosti,+jotka+eivät+jumaliin+usko,+kun+heillä+ei+ole+voimakasta+taikatemppuja+osaavaa+kaveria+apuna.
>>>+Joten+tuo+"vaikka+surisi+kuolemaansa+saakka"+ikään+kuin+se+johtuisi+vaan+siitä,+ettei+se+sureva+voi+hyväksyä+faktoja,+on+ihan+ylimielistä+paskaa+ja+kyvyttömyyttä+asettua+huono-osaisten+asemaan.++>>>
Eli+oikeasti+näistä+jumalista,+taikatontuista+ja+taikamaahisista+ei+ole+mitään+apua,+vai+mitä+yritit+sanoa?
07.09.2017 13:32
Kaille+lienee+kova+pala+purtavaksi,+että+lähes+ainoa+asia,+jolla+adventistit+ovat+voineet+kehuskella,+eli+terveempi+elämä+Ellen+Whiten+humpuukiohjeilla,+on+sekin+roskakoritavaraa.
Ymmärrän+sinua+kyllä,+eli+onhan+se+tiukka+paikka.
Mutta+mormonit+elävät+pidempään+kuin+adventistit+ja+senhän+useat+tutkimukset+osoittavat+selkeästi,+joita+toki+voi+sitten+yrittää+saivarrella+jokisikin+muuksi+kuin+mitä+ne+tutkimukset+osoittavat.
Tietenkin+Kailta+olisi+hauska+saada+nyt+suora+vastaus,+että+onko+adventistien+terveyttä+tutkittu+missään+muualla+systemaattisesti+kuin+Kalifornian+lämmössä+elävien+parempiosaisten+adventistien+keskuudessa,+eli+että+mikä+arvo+on+oikeasti+näilläkään+tutkimuksilla,+kun+niitä+ei+yksikään+uskonyhteisö+koskaan+halua+tehdä+missään+muualla+kuin+parempiosaisten+keskuudessa,+jotka+elävät+suotuisissa+olosuhteissa+vaurasta+elämää+ja+heillä+on+maailman+korkealuokkaisin+terveydenhoito+käytössään?
Sitä+paitsi+UCLA:n+tutkimus+mormoneista+on+osin+kattavampi+kuin+adventisteista+tehty+tutkimus,+joten+se+kyllä+kertoo+selkeää+kieltä+siitä,+että+valitsemalla+mormonikirkon+ja+seuraamalla+sen+antamia+ohjeita,+elää+kauemmin+kuin+valitsemalla+adventtikirkon+ja+elämällä+sen+antamilla+ohjeilla.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17920112
Näiden+Kalifornian+lämmössä+tehtyjen+tutkimusten+tuloshan+oli+seuraava:
Adventistinainen,+asuu+kaliforniassa,+eliniän+ennuste+85.7++vuotta.
Mormoninainen+,+asuu+kaliforniassa,+eliniän+ennuste++86.1
Adventistimies,+asuu+kaliforniassa,+eliniän+ennuste++83.3
Mormonimies,+asuu+kaliforniassa,+eliniän+ennuste++84.1
Arvaatteko+että+miksi+näin+naurettava+ero+on+adventistille,+kuten+Kaille,+tiukka+paikka?
KÄytännössä+tuo+ero+on+mitätön,+mutta+kun+adventisteilla+tuo+paras+ennuste+koskee+vegetaristeja+ja+nuo+mormonien+ennusteet+koskevat+sekasyöjiä,+niin+siksihän+mm.+Kai+koettaa+mormoneista+tehtyä+tutkimusta+lytätä,+koska+se+nakertaa+adventtikirkon+kasvissyönnin+vaatimuksen+perusteita.
>>>+Näkemissäni+mormonien+terveyttä+koskevissa+tutkimuksissa+(enkä+ole+niitä+erityisesti+etsinyt)+kohderyhmänä+ovat+olleet+ylipappi+tasoisten+mormonien+perheet.++>>>
Ei+pidä+paikkaansa,+mutta+siinä+mielessä+olet+oikeassa,+että+tutkimuksissa+on+eritelty+nämä+tavalliset+mormonit+näistä+paremmalla+palkkaluokalla+olevista+ja+parempi+palkkaluokka+"jostain+syystä"+tekee+paremman+terveyden,+mutta+sehän+ei+ole+mikään+yllätys+kenellekään.
ELi+kun+Suomessa+tutkitaan+ihmisten+terveyttä+kaupungissa+X+ja+sen+kaupunginosassa+Y,+niin+he,+joilla+on+tilinauhassa+isompi+luku,+ovat+terveempia+kuin+he,+joilla+on+pienempi+luku+tilinauhassa.
Eli+mormonien+ylipapeilla+yms+on+parempi+prosentti+saavuttaa+nämä+mormonien+laskennalliset+eliniänodotteet+kuin+muilla.
07.09.2017 13:26
<<<Usein+käy+niin,+että+kaikkein+läheisimmät+voivat+surra+poisnukkunutta+pitkään,+jopa+koko+loppu+ikänsä.+Heitä+lohduttaa+se,+että+he+näkevät+vielä+toisensa,+kun+Jeesus+tulee+takaisin+>>>
Juu,+voihan+jokin+tarina+tai+satu+hetken+lämmittää+kuten+kusi+housussa+pakkasella,+mutta+ei+se+tosiasioita+muuta.
On+yksi+elämä+ja+se+on+ennen+kuolemaa,+ei+sen+jälkeen.
Jeesus+ei+tule+koskaan+takaisin,+koska+kyseessä+on+taikauskoisten+ihmisten+keksimä+satu.
07.09.2017 10:20
Miksi+minä+lukisin+beduiinien+kansansatuja,+jotka+itse+olet+todistanut+väkevällä+tavalla+beduiinien+kansansaduiksi,+jotka+eivät+voi+olla+totta+millään+tasolla?
07.09.2017 10:17
Jaahas.+Jokin+jumala+siunasi+minua+taikavoimillaan+niin,+että+viesti+tuli+kahteen+kertaan+palstalle.
Olikohan+tämä+nyt+oikea+ihme+ja+osoitus+siitä,+että+jokin+jumala+on+minun+viestieni+kanssa+samaa+mieltä,+kun+hänenkään+mielestä+yksi+viesti+tästä+asiasta+ei+teille+riitä!
07.09.2017 08:36
>>>+Yhdessä+asiassa+ainakin+olen+viisaampi.+Siinä,+että+ymmärrän+kunnioittaa+Luojaani.++>>>
No+jumalaasi+ei+voi+olla+olemassa,+jonka+olet+itse+täällä+väkevästi+todistanut,+mutta+leikitäään+nyt+hetki+ajatuksella,+että+jumalasi+olisi+olemassa.
Heti+alkuun+tulee+sellainen+ongelma,+että+kunnioitus+pitää+ansaita.+Olet+omalla+väkevällä+todistuksellasi+todistanut,+että+jumalasi+vaatii+sinua+harrastamaan+valehtelua+ja+itsepetosta,+eli+ainakaan+itse+en+voisi+sellaisia+otusta+kunnioittaa,+vaikka+aseella+uhkaisi,+niin+mitä+jää+käteen?
Toisaalta+herää+kysymys,+että+aikuinen+ihminen+kunnioittaa+ja+palvoo+mielikuvitukseen+ja+satuihin+perustuvaa+satuhahmoa,+niin+mitä+ihmettä+sellaista+ihmisestä+pitäisi+ajatella.
Sinun+mielestä+sellainen+ihminen+on+viisas,+jolla+on+satuihin+perustuva+mielikuvituskaveri,+mutta+monet+selväpäiset+ovat+kanssasi+eri+mieltä.
>>>+Tuomiopäivä+tulee+varmasti+>>>
Ei+tule,+koska+se+perustuu+taikauskoisten+pölvästien+kansansatuihin.
Olet+itse+väkevästi+todistanut,+että+ne+ovat+kansansatuja,+joiden+kuvailemat+tapahtumat+eivät+ole+koskaan+tapahtuneet,+niin+miten+sinä+kehtaat+pelotella+ihmisiä+asioilla,+jotka+eivät+ole+totta?
Johtunee+siitä,+että+olet+harhainen+valehtelija.
07.09.2017 08:16
<<<se+on+varmaa>>>
Eihän+ole,+ei+edes+mahdollista+ja+olet+itse+tehnyt+hartiavoimin+töitä+sen+todistamiseksi.
Olet+todistanut,+että+jos+jumalasi+on+olemassa,+niin+se+tarkoittaa+sitä,+että+maailma+on+vain+n.+6000+vuotta+vanha+ja+että+kaiken+pitäisi+todistaa,+että+jumalasi+on+taikonut+kaiken+elämän+samaisen+ajanjakson+alussa,+eli+n+6000+vuotta+sitten.
Koska+näin+ei+ole,+jonka+todistaa+murskaavat+todisteet,+niin+sehän+tarkoittaa+sitä+että+jumalaasi+ei+ole+ja+uskontosi+sisältö+on+hevonpaskaa.+Tämä+on+oma+väkevä+todistuksesi,+jota+olet+tänne+takonut+jo+pitkään.
Olet+itse+todistanut+sen,+että+jumalaasi+ei+ole,+eikä+olematon+tänne+kykene+palaamaankaan.
07.09.2017 07:36
No+itsekin+uskonnottomana+koin+etenkin+tämän+kohdan+hyvin+lohduttavana:
<<<maailmankaikkeus+tulee+aivan+hyvin+toimeen+ilman+teitä+ja+läheisetkin+teitä+surevat+vain+lyhyen+aikaa,+sitten+juhlat+jatkuvat.+Ilman+teitä.>>>>
Yksikään+uskonto+ei+tarjoa+tällaista+vastausta,+saatikka+tällaista+lohdutusta+eli+että+ne+sinulle+rakkaat+ihmiset+tulevat+selviämään+ilman+sinua+aivan+mainiosti+ja+sehän+se+tärkeintä+on,+eikä+että+mitä+lahjuksia+jokin+tonttu,+maahinen+tai+jumala+on+juuri+SINULLE+luvannut+kuolemasi+jälkeen.
07.09.2017 07:30
Hyvin+kauniisti+kirjoitettu!
Itse+sen+on+huomannut+jo+monta+kertaa,+että+jos+joku+läheinen+on+kuollut,+niin+hetken+se+kirpaisee,+mutta+aika+auttaa+ja+elämä+jatkuu,+juhlat+jatkuvat,+eikä+kuolleiden+perään+hetken+päästä+enää+kukaan+haikaile.
Tosiaankin+uskovaisuus+tarvitsee+hirvittävän+itsekästä+ajattelua,+että+kun+MINÄ+kuolen,+niin+joku+jumala,+tonttu+tai+maahinen+on+kiinnostunut+juuri+MINUSTA+ja+antaa+MINULLE+toisen+mahdollisuuden.
07.09.2017 06:49
Typerä,+taikauskoinen+satu,+jonka+keksivät+taikauskoiset,+tietämättömät+ihmiset,+kun+eivät+parempaa+tietoa+asioista+omanneet.
Taikovat+jumalat+kuuluvat+lasten+satuihin,+eivät+selväpäisten+aikuisten+todellisuuteen.
Että+jokin+jumala+on+taikonut+eläimet,+ihmiset+ja+kaiken.+Onko+typerämpää+ja+lapsellisempaa+kuultu!
06.09.2017 22:53
Sinä+ja+sinun+tuomiopäiväsi.
Naurettavaa+uhkailla+toisia+taikauskoisten++beduiinien+kansansatujen+sisällöillä.
Minäkin+kokeilen!
Noinhan+ne+kristityt+huutavat+kun+eivät+voi+uskoaan+muuten+puolustaa.+Lempimaahiseni+vihanpäivänä+tulet+itkemään+ja+huutamaan+lohduttomasti+kun+sinua+kidutetaan+koska+valitsit+väärän+mielikuvituskaverin.
06.09.2017 17:17
Hyvä+idea!
Olet+saanut+jo+niin+paljon+tuhoa+ja+häpeää+aikaiseksi+edustamallesi+uskonnolle+ja+jumalalle,+että+noita+sinun+järjettömiä+aivopierujasi+onkin+mitä+mainiointa+käyttää+vahvoina+todisteina+uskontosi+järjettömyydestä+ja+jumalasi+olemattomuudesta.
Sinä+olet+kyllä+niin+mainio+pakkaus+että+eimpahemmasta+väliä.
Syöpä,+joka+tuhoaa+uskonnon+ja+jumalan+uskottavuuden+sisältä+käsin+ja+olet+vielä+niin+saatanan+tyhmä+että+et+itse+edes+käsitä+sitä,+että+millaista+tuhoa+teet+uskonnollesi.
Minusta+parhainta+on+se,+kun+uskovainen+itse+osoittaa+uskontonsa+täydellisen+epäuskottavuuden+ja+naurettavuuden+ja+siinä+olet+kympin+oppilas!
06.09.2017 16:43
<<Kyllä+se+evoluutiovalhe+on+absurdiuden+huippu;+siinähän+ei+ole+juuri+mitään+järkeä,+että+sokeat+luonnonvoimat+tuottaisivat+nerokkaan+luomakunnan+ja+ihmisen!+>>>
Höpsis.+Evoluutioteoria+selittää+evoluution+mekanismin+nerokkaan+yksinkertaisesti+ja+evoluutio+on+nerokkaan+yksinkertainen+selitys+elämän+monimuotoisuudelle.
<<<On+aivan+mahdollista,+että+maailma+on+hyvin+nuori.>>>
Ei+ole,+koska+jokainen+todiste+koko+maailmankaikkeudessa+puhuu+tuota+lapsellista+ja+typerää+väitettä+vastaan.
<<<Miten+ihminen+muka+mielessään+edes+käsittää+"vuosimiljardit",,?>>>
Vaikka+joku+on+niin+tyhmä+että+ei+ymmärrä,+niin+se+ei+kuitenkaan+poista+tosiasioita,+että+jotkut+eivät+ymmärrä.
Toki+jos+ei+ymmärrä+juuri+mitään,+eikä+edes+halua+ottaa+selvää+tai+oppia,+niin+joku+amerikkalainen+lahko+on+mitä+oivallisin+loppusijoituspaikka+sellaiselle+idiootille.
06.09.2017 16:39
Voi+voi.+Etkö+ymmärrä+että+typerien+satujesi+jumalalla+uhkailu+on+yhtä+vaikuttavaa+kuin+uhkailisit+aikuista+joulupukin+tulemattomuudella.
Sinähän+itse+väkevästi+todistat+noilla+umpityperillä+horinoillasi+mm.+nuoren+maan+kreationismilla+että+sinun+jumalaasi+ei+voi+olla+olemassa.
Olet+paljon+tyhmempi+kuin+voisi+edes+kuvitella+ja+suureksi+häpeäksi+koko+ihmislajille.
06.09.2017 13:52
On+tämä+yksi-usko+kyllä+herkullinen+tapaus.
On+vaikeaa+kuvitella+muuta+paikkaa+kuin+uskonnollinen+yhteisö,+josta+löytyy+henkilöitä,+jotka+koettavat+kovalla+työllä+ja+hartiavoimin+tehdä+itsestään,+yhteisöstään+ja+uskostaan+naurettavan,+epäuskottavan+ja+typerän.
Olisi+hauska+olla+kärpäsenä+katossa+kun+yksi-usko+saarnaa+suu+vaahdossa+ystävilleen+Pekka+Reinikaisesta,+Doug+Batchelorista,+Ben+Carsonista+ja+muista+netin+idioottimuseon+löydöksistään,+sillä+mikä+onkaan+parempaa+kuin+se,+että+uskonyhteisön+sisällä+on+syöpäkasvain,+joka+koettaa+karkottaa+ja+nitistää+sieltä+kaikki+selväpäiset+pois.
06.09.2017 07:52
>>>>+Minua+viehättävät+nimen+omaan+pastori+Doug+Bachelorin+saarnat.++>>>
Miten+ne+voivat+sinua+viehättää,+kun+sinä+et+ymmärrä+niitä.
Tännekin+olet+"suomentanut"+jotain+aivotonta+roskaa+käyttäen+Google+kääntäjän+puujalkasuomea,+joka+ei+yleensä+ole+ymmärrettävää,+saatikka+selkeää,+niin+miten+sinä+kehtaat+valehdella,+että+sinä+viehätyt+jonkin+huijarin+höpösaarnoista,+jonka+puhumaa+kieltä+sinä+et+edes+kykene+ymmärtämään,+että+mitä+se+sekopää+höpisee.
Jos+sinä+et+kykene+suomentamaan+yksinkertaisia+kirjallisia+lauseita+englannista+suomeen+ilman+google+kääntäjää,+niin+et+sinä+silloin+kyllä+ymmärrä+tuntien+jaarittelusta+englanniksi+hölkäsen+pöläystä,+eli+olet+täysin+sekopää+päästä+varpaisiin,+jos+sinä+täällä+kehuskelet+asioilla,+jotka+eivät+voi+olla+edes+totta.
05.09.2017 18:50
Mutta+onhan+Doug+Batchelor+tosiaan+yhdellä+alueella+kunnostautunut.
Hänestä+on+ansiokas+juttu+Amerikan+kahjoimpien+tollojen+ensyklopediassa:
http://americanloons.blogspot.com/2015/05/1358-doug-batchelor.html
Sellainen+satusetä+ja+huijari,+sekä+tollojen+kusettaja+on+kyseessä,+että+onnea+vaan+hänen+opetuslapsilleen.
05.09.2017 18:39
>>>+Adventistit+ovat+noudattaneet+Raamatun+terveysohjeita,+ja+tästä+on+ollut+se+seuraus,+että+adventistit+elävät+pidempään+ja+pysyvät+terveempinä+kuin+muut.++>>>
Ei+pidä+paikkaansa,+vaan+mormonit+elävät+vielä+pidempään+ja+terveellisemmin+kuin+adventistit.
http://www.belnapfamily.org/brentjbelnap/institute/Preventive_Medicine_2008_Lifestyle_and_Mormon_Mortality_Enstrom.pdf
Sorry+nyt+vaan,+mutta+mormonien+jumala+tuntunee+siunanneen+mormoneja+hieman+paremmilla+ohjeilla+kuin+adventtikirkon+jumala+adventisteja,+että+kannattaakohon+siihen+hevoseen+suurempia+rahoja+edes+tuhlata,+jos+toiset+menee+jo+takakaarteessa+ohi.
05.09.2017 18:33
No+tokihan+kiinnostaa.
Tuon+puku+päällä+ihmisiä+huijaavan+typeryksen+aivopieruilu+on+ollut+satojen+miljoonien+ihmisten+katselun+ulottuvilla+jo+toista+kuukautta+ja+kokonaista+819+ihmistä+on+sitä+katsonut+edes+ensimmäisen+sekunnin,+niin+ottaen+huomioon+että+kyseessä+on+aivotonta+uskonnollista+roskaa,+niin+melko+hyvinhän+se+on.
05.09.2017 18:29
23 / 416