Vapaa kuvaus

Aloituksia

489

Kommenttia

8309

1. Vai kuvotus?

No amerikkalaisen lahkon jäseneltä moista typeryyttä voi odottaakin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Bertrand_Russell

"Bertrand Arthur William Russell, Russellin 3. jaarli (18. toukokuuta 1872 – 2. helmikuuta 1970) oli brittiläinen matemaatikko, filosofi ja loogikko ja koko loogisen empirismin filosofisen perinteen aloittaja. Hän vei suuresti eteenpäin logiikan ja matematiikan perustan tutkimustyötä.

Russell tunnettiin yhtenä aikansa suurimmista intellektuelleista. Hän popularisoi filosofiaa useilla teoksillaan ja oli suosittu kommentaattori erilaisissa kysymyksissä. Russell oli myös yhteiskunnallinen ajattelija, joka kirjoitti monia poliittisia teoksia ja toimi esimerkiksi ydinsotaa ja imperialismia vastaan."
  2. >> Ajattelin ihan itse tutustua Ellenin itsensä kertomana hänen elämäänsä >>>

Olet aivan oikeassa. Kun luemme esimerkiksi Amerikan kuuluisimman sarjamurhaajan Charles Mansonin itsensä kertomana tapahtumien kulun, niin se eroaa huomattavasti siitä, mitä esimerkiksi poliisit ovat asioista mieltä.

Joten todellakin asioista saa eri käsityksen, kun selittäjä vaihtuu, mutta saako totuuden, onkin sitten täysin toinen tarina.

Eiköhän Ellen kerro asiat niin, että hän itse näyttäytyy eri tilanteissa hyvässä valossa, oli se sitten totta tahi ei, aivan kuten Charles Manson on puolustelut omia tekojaan, kun pääsee itse ääneen.

>>> Ei sairaudet ole itse aiheutettuja, vaan Jumala voi antaa lapsen joskus vain hetken lainaan tänne maan päälle. Ei lapsen kuolemasta voi ketään syyttää. >>>

Etkös sinä juuri tuossa kertonut, että Jumala päättää antaa lapsen olla hetken täällä, joten...