Vapaa kuvaus

Aloituksia

1519

Kommenttia

2000

1. ALOKAS

Ei halunnut armeijaan ja päätti esittää sokeaa. Katsokaa tuohon seinätauluun, lääkäri kehotti. Millä seinällä? Alokas ky
    Vitsit
    2
    840
  2. 0
    834
  3. ASINAJAJA KUOLI

Ja meni taivaan portille. Pieterilla oli pitkä lista asianajajan synneistä: Houkutteli kerran juopon valehetelemaan oike
    Asianajajavitsit
    3
    830
  4. MITEN ALOITTAA?

Pitäisi jotekin ilmaista tunteeni, mutten toistaiseksi keksi mitään muuta kuin sen vahan kunnon perinteisen tykkään sust
    Suhteen aloittaminen
    5
    827
  5. 2
    822
  6. MITÄ TAMPERELAISEN

Ei kannata tehdä? Uida Tammerkoskessa, sillä sen vesi on varmasti saastunutta, kun se joskus silloin ennen oli ihan vihr
    Tamperelaisvitsit
    0
    821
  7. LIIAN VOIMAKAS MINULLE?

En tiedä, mikä tässä janottaa. Mutta ilmeisesti hän on sittekin liian voimakas minulle. En voi sopeutua enää muihin. TUU
    Vanha suola janottaa
    0
    819
  8. MITÄ TUNTEMATON SOTILAS

Sanoi Itsenäisyyspäivänä? Perkeleen puskaryssä, anteeksi pensasneuvostoliittolainen.
    Armeijavitsit
    0
    815
  9. VUORINEUVOS VUORINEVOKSETTARELLE:

Jos sinä oppisit kothomma, voisimme luopua taloudenhoitajasta ja sihteeristä. Vuorinenvoksetar: Ja jos sinä oppisit seks
    Seksivitsit
    0
    797
  10. EX- TYTTÖYSTÄVÄVNI

Anna minulle anteeksi kaikesta huolimatta. On niin monta kertaa käynyt mielessä, että mitä kaikkea meillä voisikaan olla
    Pyydä anteeksi
    3
    786
  11. MIKSI VENÄLÄISET EIVÄT SUUTU NÄISTÄ?

Koska hekin ymmärtävät aina tämän verran autohuumoria.
    Lada-vitsit
    0
    783
  12. ARVOISA TWOON YLLÄPITO

MINUA EI KIINNOSTA ENÄÄ, JOTEN VOITTE POISTAA PROFIILINI. TULIKO SELVÄKSI!?
    Töppäykset
    0
    782
  13. KYSiin

Tuotiin pahasti luokkaantunut mies. Hoitaja kirjasi jo tieetoja koneelle j kysyi sitten. Oletteko naimisissa? En uo, aat
    Savolaisvitsit
    0
    772
  14. KANSAINVÄLINEN KOKOUS KIINASSA

Paikalla ovat: Kiinalainen, suomalainen, amerikkalainen, afrikkalainen, austraalialainen, saksalainen, beemiläinen ja de
    Kiinalaisvitsit
    0
    762
  15. NÄRKÄSTYNYT PSYKIATRI APULAISELLEEN:

Minä alan kyllätys tuohon. Apulainen: Mihin? Joka kerta, kun hoitohomma menee pieleen te sanotte: Tämä on kyllä 1 hulluj
    Lääkärivitsit
    0
    757
  16. NO ANTEEKSI

Että kirjoittelen tänne
    Ajanviete
    0
    757
  17. EROON LADASTA PARHAITEN

Myydään se takaisin Venäjälle.
    Lada-vitsit
    2
    752
  18. MIKSI RUOTSALAINEN AVAA

Mitopurkkinsa jo kaupassa? Prukissahan lukee, että avataan tästä. Rutosiksi öppnas här.
    Suomalainen
    0
    750
  19. MIKÄ ON KRAPULAN HUIPPU?

Kun miehen mennessä aamukuselle käsi tärisee niin, että tulee orgasmi.
    Seksivitsit
    2
    744
  20. ERILAISIA KÄNNEJÄ JA KRAPULOITA

Isopahasusikrpula: Henki haisee niin, että puhaltaa talon nurin. Prinsessaruusunenkänni: Sammuksissa 100 vuotta. Tuhkimo
    Humalaisvitsit
    4
    741