ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 1792
- 11785
VUORINEUVOS VUORINEVOKSETTARELLE:
Jos sinä oppisit kothomma, voisimme luopua taloudenhoitajasta ja sihteeristä. Vuorinenvoksetar: Ja jos sinä oppisit seks0783MITÄ TAMPERELAISEN
Ei kannata tehdä? Uida Tammerkoskessa, sillä sen vesi on varmasti saastunutta, kun se joskus silloin ennen oli ihan vihr0779- 1776
ARVOISA TWOON YLLÄPITO
MINUA EI KIINNOSTA ENÄÄ, JOTEN VOITTE POISTAA PROFIILINI. TULIKO SELVÄKSI!?0770- 3763
MIKSI VENÄLÄISET EIVÄT SUUTU NÄISTÄ?
Koska hekin ymmärtävät aina tämän verran autohuumoria.0763MITÄ TUNTEMATON SOTILAS
Sanoi Itsenäisyyspäivänä? Perkeleen puskaryssä, anteeksi pensasneuvostoliittolainen.0757- 0747
KYSiin
Tuotiin pahasti luokkaantunut mies. Hoitaja kirjasi jo tieetoja koneelle j kysyi sitten. Oletteko naimisissa? En uo, aat0739NÄRKÄSTYNYT PSYKIATRI APULAISELLEEN:
Minä alan kyllätys tuohon. Apulainen: Mihin? Joka kerta, kun hoitohomma menee pieleen te sanotte: Tämä on kyllä 1 hulluj0737EX- TYTTÖYSTÄVÄVNI
Anna minulle anteeksi kaikesta huolimatta. On niin monta kertaa käynyt mielessä, että mitä kaikkea meillä voisikaan olla3736MIKSI RUOTSALAINEN AVAA
Mitopurkkinsa jo kaupassa? Prukissahan lukee, että avataan tästä. Rutosiksi öppnas här.0733ITÄ-SUOMEN SAIRAIMMAT TYYPIT
Kati Konttinen, Mikko Kolari, Pauli Puruskainen, Oskari Hakulinen ja Aino Kolehmainen.0729- 2727
KANSAINVÄLINEN KOKOUS KIINASSA
Paikalla ovat: Kiinalainen, suomalainen, amerikkalainen, afrikkalainen, austraalialainen, saksalainen, beemiläinen ja de0727HIRVEÄ MAA
Miksi Suomessa tapahtuu tällaista? Kuka osaa selittää? Emmehän me pohjimmiltamme kuitenkaan ole RASISTEJA.3722PARASTAKIN PAPEMMAT
Mitä ero on blondilla ja uunilla? Uuni ei vikise, kun liha tulee sisään. Miten blondi vastaanottaa sähköpostinsa? Pistor0720MIKÄ ON KRAPULAN HUIPPU?
Kun miehen mennessä aamukuselle käsi tärisee niin, että tulee orgasmi.2719