ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
ALOKAS
Ei halunnut armeijaan ja päätti esittää sokeaa. Katsokaa tuohon seinätauluun, lääkäri kehotti. Millä seinällä? Alokas ky2840- 0834
ASINAJAJA KUOLI
Ja meni taivaan portille. Pieterilla oli pitkä lista asianajajan synneistä: Houkutteli kerran juopon valehetelemaan oike3830MITEN ALOITTAA?
Pitäisi jotekin ilmaista tunteeni, mutten toistaiseksi keksi mitään muuta kuin sen vahan kunnon perinteisen tykkään sust5827- 2822
MITÄ TAMPERELAISEN
Ei kannata tehdä? Uida Tammerkoskessa, sillä sen vesi on varmasti saastunutta, kun se joskus silloin ennen oli ihan vihr0821LIIAN VOIMAKAS MINULLE?
En tiedä, mikä tässä janottaa. Mutta ilmeisesti hän on sittekin liian voimakas minulle. En voi sopeutua enää muihin. TUU0819MITÄ TUNTEMATON SOTILAS
Sanoi Itsenäisyyspäivänä? Perkeleen puskaryssä, anteeksi pensasneuvostoliittolainen.0815VUORINEUVOS VUORINEVOKSETTARELLE:
Jos sinä oppisit kothomma, voisimme luopua taloudenhoitajasta ja sihteeristä. Vuorinenvoksetar: Ja jos sinä oppisit seks0797EX- TYTTÖYSTÄVÄVNI
Anna minulle anteeksi kaikesta huolimatta. On niin monta kertaa käynyt mielessä, että mitä kaikkea meillä voisikaan olla3786MIKSI VENÄLÄISET EIVÄT SUUTU NÄISTÄ?
Koska hekin ymmärtävät aina tämän verran autohuumoria.0783ARVOISA TWOON YLLÄPITO
MINUA EI KIINNOSTA ENÄÄ, JOTEN VOITTE POISTAA PROFIILINI. TULIKO SELVÄKSI!?0782KYSiin
Tuotiin pahasti luokkaantunut mies. Hoitaja kirjasi jo tieetoja koneelle j kysyi sitten. Oletteko naimisissa? En uo, aat0772KANSAINVÄLINEN KOKOUS KIINASSA
Paikalla ovat: Kiinalainen, suomalainen, amerikkalainen, afrikkalainen, austraalialainen, saksalainen, beemiläinen ja de0762NÄRKÄSTYNYT PSYKIATRI APULAISELLEEN:
Minä alan kyllätys tuohon. Apulainen: Mihin? Joka kerta, kun hoitohomma menee pieleen te sanotte: Tämä on kyllä 1 hulluj0757- 0757
- 2752
MIKSI RUOTSALAINEN AVAA
Mitopurkkinsa jo kaupassa? Prukissahan lukee, että avataan tästä. Rutosiksi öppnas här.0750MIKÄ ON KRAPULAN HUIPPU?
Kun miehen mennessä aamukuselle käsi tärisee niin, että tulee orgasmi.2744ERILAISIA KÄNNEJÄ JA KRAPULOITA
Isopahasusikrpula: Henki haisee niin, että puhaltaa talon nurin. Prinsessaruusunenkänni: Sammuksissa 100 vuotta. Tuhkimo4741