Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tupu.lepisto
profiilit
tupu.lepisto
tupu.lepisto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse tuote on vain muutaman vuoden vanha ja sain sen yhdestä ATK-firmasta joka lopettaa toimintansa. (Malli: philips A3.610) EI varmaan kaikkien mielestä hyvä, mutta sen verran mitä saanut sitä stereona toimimaan, niin hakkaa mennen tullen entiset kaiuttimet, joita pidin myös hyvänä, sillä kyselin... Mutta olisiko täällä sitten sen verran osaavaa henkilöä, että kerta tuota välipiuhaa ei tuohon löydy, niin sellainen äänikortti jossa olisi myös tommoinen din-liitäntä?
19.07.2011 22:43
Tuossa löysin kuvahaulla tuon liittimen, sitä taidetaan kutsua mini-DIN liittimeksi, mutta yhtä kaikki, sattuisiko joku tietämään mistä saisin?
18.07.2011 12:44
Kertokaapa hyviä linkkejä mistä noita käytettyjen kauppaa voi seurata?
01.05.2011 20:35
Voi että kun tietäisikin. On näköjään melko vaikeaa puuhaa. Missä tahansa keskustelupalstalla juttuja seuraakin, niin joku suosittelee toista ja toinen ampuu heti alas... Tiedän, että järkevää olisi ostaa kaksi erillistä kiinteäpolttovälistä objektiivia, mutta esteeksi tulee niinkin yksinkertainen asia kuin raha. Tuollaista kiinteää teleputkea ei tuolla minun 500€:lla saa, joka on minun mielestä iso raha. Ja tässä alkuvaiheessa sitä vielä tosiaan hakee paikkaansa ja kuvattua tulee niin sisällä kuin ulkona ja erinäisiä asioita, niin sillä haluaisi tuollaisen zoom-putken.
Onko ihan oikeasti parempi ostaa tuollainen canonin EF 70-200/4 L kuin canonin ef-s 55-250 tai EF 70-300 tai tuo Sigman 70-300?
Kun koko ajan pohdin tässä sitä, että mitä menetän noissa milleissä (meinaan eri käyttötarkoituksia ja zoomausta) verrattuna käytetyn rahan määrää?
Vai olenko vielä niin "pöljä" etten ymmärrä noiden päälle? Yrtitin kyllä käydä tuolla "testaussivustolla" katsomassa kuvia, mutta minun mielestä oli kaikki hienoja kuvia...
26.04.2011 23:38
Kiitos tästä... Tuo näyttää varsin hyvältä... Oliko mikä se toinen vaihtoehto, kun nuo linkit meni samaan putkeen?
Tosiaan tarkoitus olisikin kuvailla ilman photoshoppailua, katsotaan sitä puolta sitten joskus kunhan saa noita ohjelmia halvemmalla (sekä tietokoneita :-))
26.04.2011 06:09
Jotenkin vain kiehtoisi ensimmäiseksi ostokseksi tuollainen "yleiszoomi". Myöhemmin sitten kun näkee, minkälaiseen valokuvaukseen sitä "ohjautuu", niin voisi sitten harkita noita kiinteitä putkia... Tuossa taas tämän päivän selaillut nettiä ja eteen sattui sigman 70-300 putki, mimmoinen kapistus tuo on verrattuna esim. canoniin... Ihmetyttää nuo Canonin hinnat verrattuna muihin merkkeihin...
25.04.2011 19:05
Kertokaapa vielä miten eroaa tuo canonin 55-250, saman firman 100-300:sta? Entä mitä eroa noilla putkilla on, kun tuota canonin 100-300- putkea löytyi äkkihaulla 3 erilaista?
Entä tarkoittako tuo f/x.x juuri sitä valovoimaa? Eli mitä isompi luku tuon f:n jälkeen, sitä enemmän tarvitsee valoa?
25.04.2011 18:00
Miklä ero tuolla nissinillä esim. Sigman EF-610 DG ST???
24.04.2011 20:43
1 / 1