Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jorma.soukka
profiilit
jorma.soukka
jorma.soukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
192
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä on tosi outoa.. Lestadiolainen Mikael Pentikäinen on ollut SALAISESSA kansaivälisessä Bildenberg kokouksessa jonka keskusteluaiheista ei mikään media saa tiotoonsa tavuakaan.. Kuinka tämä "palvottu mies Lestadiolaisen keskuudessa vaikenee saatanallisten Vapaamuurareitten suunnitelmista?
Odotan asiallisia vastauksia Lestadiolaisilta!
17.06.2011 02:30
Olen seurannut jonkin aikaa suomi24 keskustelupalstaa, ja usein käyn kurkistamassa ns. SIKALA PALSTAA, (jotta tietäisin että missä mennään) eli seksi osastoa.. Jos sanoisin että suomalainen "mies on sika niin se olisi loukkaus sikoja kohtaan.. Eivät siat käyttäydy naaraita kohtaan niinkuin suomalainen "mies.. Tiedän että suuseksi on ihan kiva juttu mutta se että "suomalaiselle "miehelle" on ihan pakkojuttu runkata spermat naisen suuhun tai naamalle, piti nainen siitä tai ei, on tosi sairasta..
Sitten on teillä vielä toinenkin sairas mieliteko, eli naisen peräsuoli on kiihoittavampi kanava kuin vagina.. Sitten tarjoatte vielä ulosteen kuorruttaamaa mulkkuanne naisen suuhun.. Kyllä olisi giljotiinilla käyttöä, oli sitten kysymys kaulasta tai mulkusta
17.06.2011 01:00
Olen lukenut niin monta TIEDEMIES raporttia ns. ilmastomuutoksesta että lopputulos on että ILMASTOMUUTOS ON SUURI PETOS, varsinkin Suomalaisille!
Itse kannustan kaikkia SUOMALAISIA käyttämään vain Suomalaista energiaa, turvetta, puuta ja halpaa tuonti energiaa hiiltä!
Tämä Vihreän liiton energiapolitiikka vie meidät kansainväliseen konkurssiin!!
Epäisänmaalliset paskiaiset!!
16.06.2011 04:25
Mielenkiintoinen kutsumus.. Minä lupaan että perseeni ei ole puhdas, eli viikon paskat on pesemättä!! Tervetuloa Haminan torille lauantaina, ja loppuhuipunneksi tungen pötkön dynamiittia perseeseesi ja saat itse päättää milloin laukaiset sen..(aikaa 10 sekuntia) 72 neitsyttä odottaa sinua "paratiisissa" toteuttaaksesi hartaimmat anaalipanosi!
Terveisin Jallu
16.06.2011 04:04
Saatanan Idiootti!! Sinut pitäisi viedä navetan taakse ja lopettaa!!
16.06.2011 03:45
Norm. pain. pia..
Mietippä pieni hetki itteäs.. Onko sulla rinnat, onko niissä nännejä laisinkaan joita mies voisi suudella, imeä? Luultavasti ei.. Onko sulla häpyhuulia ollenkaan vai oletko ns. viivapillu, pelkkä mulkun kanava? Jos näin on niin paljosta jäät vaille!!
Terveisin Jallu
16.06.2011 03:20
SUOMI24 PALSTALLA pitää olla hyvin tarkkana miten ilmaiset mielipiteesi..
No.. Mie hillitsen itseäni.. Auringonpilkuilla on sama vaikutus elämääsi kuin (luultavasti) jaksoittain raavit persettäsi, eli pitkällä (100 vuotta) tähtäimellä ei mikään muutu, eli meitä ei ole enää..
Ole ystävällinen, ja et enää kirjoita ilmaston muutoksesta sanaakaan.. Se on 2000 luvun suurin VALHE!!
16.06.2011 02:44
Mie olen usein äänestänyt Kepua mutta kun tajusin että useimmat pohjois-suomen ja Pohjanmaan Kepulaiset ehdokkaat ovat Kepulaisia (lestadiolaisia) niin sitten tuli Stop!! Mitä he ovat saaneet aikaiseksi, eivät mitään!! Ei ole tullut mitään kritiikkiä nykyiseen Luterilaiseen vapaamieliseen seurakunta tulkintaan!!
Nyt mie toivon hartaasti että se ripaus Suomalaisesta kristillisestä yhteiskunta elämästä, jotka neuvottelevat tulevasta hallituspolitiikasta (KDR) luopuisivat siitä ainoastaan ministeri salkustaan!!
Vanhan liiton Lestadiolaisiin ei voi luottaa!!
Mikael Pentikäinen, Helsingin Sanomien päätoimittaja on Vanhoillis lestadiolaisia ja kuuluu myös Maailman vaikutusvaltaisinpaan porukkaan, eli salaiseen Bilderberg sakkiin johon myös Jorma Ollila kuuluu.. En tiedä mitä eroa tällä porukalla on Vapaamuuraraheihin.. Ehkä ei paljoakaan..
16.06.2011 02:22
"alien" Elämää saattaa olla triljoonien aurinkojen ympärillä pyörivien planeettojen pinnoilla, joita saattaa olla sekstiljoonaa, (ykkösen jälkeen 170 nollaa) mutta koskaan emme TÄSSÄ elämässä saa tietää totuutta! Vain jos uskomme ja elämme Jumalan Kymmenen käskyn mukaan saamme IKUISESSA Paratiisissa tehdä Aikamatkoja Äärettömässä Universumissa!! Meillä, jotka uskomme, on edessä ÄÄRETTÖMÄN mielenkiintonen Ikuisuus!!
Terveisin Jallu
15.06.2011 22:34
"Sähköteurastaja" Kiitos Kriittisestä asenteestasi tähän Idioottimaiseen ilmastomuutos teoriaan! Meille Suomalaisille tulee tosi kalliiksi Vihreän liiton pakkomielle.. Ja että kohta puulämmitteiset saunatkin pitää lakkauttaa!!
Meillä on PALJON turvetta ja puuta joka pitää muuttaa sähköksi ja lämmöksi, myös halpaa kivihiiltä on euroopassa tarjolla vaikka kuinka paljon.. Venäjä, Kiina, Intia, Afrikka, USA, Kanada, koko etelä amerikka haistattavat paskat meille eurooppalaisille Idiooteille jotka luulevat pelastavansa Maa Planeetan!!
Kaikkein tärkeintä olisi että emme enää yhtään hehtaaria raivaisi viidakoita, planeetan keuhkoja, SAIRAAN Biopolttoaineen tuottamiseksi!!
Olen hyvin murheellinen että olen pakosta mukana sairaassa yhteiskunnassa!!
15.06.2011 22:01
"Kollimaattori.. Kyllä me saamme tietää kaiken haluamamme kerran siellä Ikuisuudessa, Paratiisissa.. mutta vain jos olemme kuuliaisia Jumalan kymmenelle käskylle ja pääsemme Paratiisiin! Siellä Riemu ja ymmärrys ei lopu koskaan!!
15.06.2011 02:55
Minusta on turha miettiä sitä että onko muualla maailmankaikkeuksessa elämää.. Sitä emme saa KOSKAAN tietää!! Ihmiskunta on suunnanut ympäri planeettaa äärettömän kalliita radioteleskooppeja äärettömään avaruuteen jo 70 vuoden ajan, kuulematta muuta kuin kohinaa!! Minulle tämä rakas maa kotimme on ainutlaatuinen elämän kehto, joka ei ole sattumalla kiertämässä aurinkoa juuri oikealla etäisyydellä, ja pyörimässä akselinsa ympäri juuri ainoalla sopivalla nopeudella. Napojen eli akselin kaltevuuskin on jälleen just oikea!!
Kaiken tämän tarkan suunnitelman takana on Kaikkivaltias Jumala!!
15.06.2011 02:32
Ei kaikille roduille kasva parta.. Intiaanit, Eskimot ja monet neekrirodut ovat paljasleukoja.. Itse koen parranajon monta kertaa viikossa kiusalliseksi hommaksi.. Läheskään kaikiin naamoihin ei sovi ollenkaan parta, esimerkiksi Osmo soininvaara, Erkki Tuomioja ja monet muut joilla ei ole itsekritiikkiä..
Harva pierun värinen parta on aika kammottava.. Sitten olen nähnyt monilla vanhoilla mustalais akoilla oikein vahvat viikset? Näi erilaisia me olemme..
15.06.2011 02:09
Hyvä että pilkkaatte tuota idiootti teoriitikkojen ilmastomuutos teoriaa jota kaikki vihreät ja punikit lukevat kiihkolla että saisivat nostaa energiaveroja.. Jo nyt energian hinta on noussut vuodessa 20%.. Mitä saamme vastineeksi.. Lisää vieläkin kalliimpaa tuulienergiaa jonka hyötysude on aivan olematon!! Tämä ilmastomuutos teroria on peräsuolesta, ja syvältä!! Muu maailma on tyytyväinen kun EU menettää arvokasta kilpailukykyää typeriin veroihin ja kalliiseen tuulisähköön!!
15.06.2011 01:45
Pääsi virtsapitoisuuden takia sulla ei ole mitään oikeutta kirjoitella täällä!
Jos minä näen tapauksen että aikuinen "mies" ahdistelee poikia vaikka uimahallissa, niin kyllä varmasti potkin pallit hajalle ja virtsaisin päälle!!
Mistähän johtuu että tällä keskustelupalstalla on niin PALJON SAIRAITA pojan-nulikoita??
14.06.2011 19:49
Ei muuta kuin rauhoittava piikki perseeseen (tämäkin ilmaisu luutavasti sensuroidaan) ja takaisin lähtömaahan!!
ME SUOMALAISET OLEMME IDIOOTTEJA!! Kuinka kauan meidän pitää sietää tälläistä "suvaitsevuutta".. Suomen ruotsalaiset, vihreä liitto ja vasemmistoliitto ovat vastuussa tälläisestä depiilistä (aivottomasta) Epäisänmaalliseta politiikasta josta me veronmaksajat maksamme satoja miljoonia euroja vuodessa!! Miksi olemme unohtaneet juuremme.. Ulosteista huonosti pyyhityt takapuolet, eli homojen himohomma valtaa yhä enemmän terveen yhteiskunnan perustuksia.. Voi meitä SUOMALAISIA!!
14.06.2011 01:04
Mitä ihmeen nautintoa sie saat kun naisen rinnoille runkkaat??
Sie olet ihan oikeasti luonnevikainen ja sinut pitäisi viedä navetan taakse ja lopettaa..
13.06.2011 22:23
Tietysti sinä voit tuota leikkikalua hyödyntää seksileikeissäsi! Sinun täytyy ensin murskata se pieniksi rakeiksi tuo pyssylelu ja pakata villasukkaan, ja vaseliinilla (Esso GR5) avulla se pitäisi onnistua, eli tunkea persereikään koko sukka pyssyineen päivineen.. Varo kuitenkin sitä hiilioksidi kapselia ettei se laukea peräsuolessa.. Siinä on 65 barin paine!!
13.06.2011 22:12
Sinun pääsi virtsapitoisuus ei tunne muita ratkaisuja.. Sinusta ei ole mitään hyötyä SUOMALAISELLE yhteiskunnalle, eli osta muutama metri narua ja köytä se oksaan jne..
13.06.2011 00:41
Lusifer sinut sai ansaansa.. Nyt sie et voi muuta kuin rukoilla, että pukeudut oikein ja että et leuhki typerillä kuvilla joita loppuelämäksi otit nahkaasi..
Minusta on irvokasta että useimmat jotka ovat ottaneet epätaiteellisia (useimmiten taidottomia) irvokkaita kuvia nahkaansa, leuhkivat näistä TÖHERRYTYKSISTÄ vähäpukeisina.. idiootteja jotka katuvat vielä typeryyttään..
Isänmaallisin terveisin Jallu
13.06.2011 00:29
5 / 10