Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jorma.soukka
profiilit
jorma.soukka
jorma.soukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
192
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä ole alkuasukas nuija.. Kehittymättömät kansat ja kuttuurit käyttävät kaikenlaisia Hampaita, Luita ja muuta roinaa kaulassaan ja korvissaan.. Jotkut venyttävät alahuultaan suureksi levyksi "kaunistaessaan" itseään!!
Minua Ällöttää kun "miehellä" on painava kultainen kaulaketju kaulassa tai sormuksia sormissaan.. mustalaisille luonteen omaista.. Siis Olkaamme Suomalaisia, ja emme Häpäise Isiämme!!
Terveisin Jallu
12.06.2011 23:51
Miksi sinä, minä, hän, tuo ja se ei äänestänyt KRISTILLIS demokraatteja?? Ainoa PUOLUE joka koroittaa Raamatun auktorieettia, oli kyseessä sitten maallinen tuomio tai hengellinen..
Lestadiolaiset, joita on yli 100000, Helluntailaiset, Vapaakirkolliset, Luterilaiset monissa karsinoissaan,, meitä on monta sataa tuhatta Suomen Rakkaassa kansassa!! Miksi emme äänestäneet AINOATA USKOVAISTEN PUOLUETTA??
Sovitaanko seuraava periaate, eli me, kirkkokunnasta riippumatta äänestämme seuraavissa vaaleissa ainoata Kristillistä puoluetta, eli Kristillis demokraatteja!!
Muissakin puolueissa saattaa olla ymmärtämättömiä uskovaisia esimerkiksi Kepussa, jotka Aina äänestävät Kepua (siis Lestadiolaiset!)
Siunausta teille kaikille puolueista riippumatta toivoo Jallu!!
12.06.2011 23:35
Sinä olet ehdottomasti väärässä! Minä olen henkeen ja vereen LUONNONSUOJELIJA! Vakuutusyhtiöt vuosittain korvaavat satoja miljoonia hirvi ja peura onnettomuuksia.. Hirviä on liikaa.. Hirvet myös syövät havupuiden taimien tatvat, eli niistä ei koskaan tule tukkipuita!!
Se mistä olen samaa mieltä niin ihmisen ei tule puuttua kyyhkysten, riekkojen, metsojen, teerien, sorsien, ei minkään vesilintujen kantojen määrään millään tavalla! Haulikolla sorsia "suolaavan "metsästäjän" (raukka paskiainen) aselupa pitää peruuttaa!!
Minulla on paljon aseita mutta en uhkaa eläimiä enkä ihmisiä!!
Ampumarata on oikea paikka missä poltetaan ruutia..
11.06.2011 02:03
On se erikoista että KAIKKI UUTISVIRTA muokataan mediassa PerusSuomalaisia vastaan.. Päätimme mitä tahansa niin se tuodaan julki mediassa meitä vastaan.. Se on kuitenkin tärkeä juttu että meitä ei kukaan voi syyttää Takinkääntäjäksi!! Kokoomus ja RKP (miksi eivät yhdisty) viittaavat kintaalla kansan tahdolle..näin ei voi jatkua..
Seuraavissa vaaleissa tapahtuu kummia..
11.06.2011 01:36
RKP ja Vihreät ovat kaikkein etäämmällä isänmaallisuudesta.. Kummallekaan puolueelle ei ole mitään merkitystä kuinka itsenäinen Suomi on tulevaisuudessa! (myös vasemmistoliitto)
PerusSuomalaiset eivät voi toteuttaa tälläisessä roskaporukassa Isänmaan etujen mukaisia suunnitelmia.. Seuraavissa vaaleissa tavataan..
11.06.2011 00:23
Haista kuraperse sinä saatanan "hyväntekijä"
Romanian mustalaiset pitää lastata seuraaviin tyhjiin kontteihin ja viedä lähimpään paluu satamaan..
Sinä et voi auttaa viittä miljoonaa mustalaista himpunkaan vertaa!!
Kaikki nämä suomeen tulleet mustalaiset ovat RIKKAITA MUSTALAISIA!!
Meidän pitää auttaa niitä rutiköyhiä joilla ei ole ruokaa siellä romaniassa!!
Minä autan joka kuukausi sadalla eurolla (kymmenykset) nälkäisiä ja kodittomia ihmisiä venäjällä, aasiassa, afrikassa jne.. Näitä rikkaita ja röyhkeitä romanian mustalaisia en halua auttaa sentilläkään!! Suomen mustalaiset ovat samaa verta, eli ei missään tapauksessa saa ottaa työtä vastaan vaikka olisi tarjolla!!
10.06.2011 23:36
Tämä saatanallinen idiootti Muhammed ei ollut mikään profeetta vaan Lusiferin oikea käsi.. Täysin kehittymättömät ja lukutaidottomat ihmiset lähtivät sokeasti seuraamaan tätä idioottia joka lupasi heille (siis miehille, ei naisille) paratiisissa kiellettyjä fantasioita..
En ymmärrä kuinka on mahdollista että vielä nykyäänkin riittää näitä ihmisressukoita jotka luottavat Muhammediin ja hänen Saatanalliseen Allahiin??
10.06.2011 22:33
Tämä kansainvälinen Bildelberg porukka on samaa sakkia kuin Vapaamuuraritkin.. Mitään SUURIA KANSAINVÄLISIÄ PÄÄTÖKSIÄ EI TEHDÄ ILMAN Bildelbergin ja vapaamuurarien lupaa.. Tämä on tosi!!
10.06.2011 21:38
Kaksi Isänmaatonta puoluetta.. Molemmille vain maallinen mammona on tärkeä juttu.. Varsinkin RKP olemattomalla kannatuksella saa suhteettoman paljon vahinkoa Suomalaisessa yhteiskunnassa!!
Miksi kukaan ei kerro kuinka paljon tämä idioottimainen kaksikielisyys maksaa veronmaksajille??
10.06.2011 19:09
Idiootti.. Väitätkö että sodan jaloista evakuoidut Karjalaiset eivät olleet Suomalaisia?
Turhaan odotat että kymmenessäkään sukupolvessa somaleista tulisi SUOMALAISIA!!
10.06.2011 18:15
Terveen yhteiskunnan kivijalka on usko Raamatun Jumalaan ja Hänen lakiinsa, KYMMENEEN KÄSKYYN!
Jos me näin elämme niin kaikilla on hyvä olla!
Raamattuun on myös kirjoitettu että jokaisella kansalla on rajansa ja asuinsijansa.. Ei ole oikein että sallitaan holtiton maahanmuutto väärin perustein ja aiheutetaan ristiriitoja suomalaisten kesken.. Ongelma pitää hoitaa siellä missä ongelma on alkanut.. Silloin voimme auttaa tuhatkertaisesti hädän alaisia ihmisiä samalla rahalla minkä maksamme tällä suomalaisella idioottimaisella maahanmuutto politiikalla.. Suomi on Suomalaisten maa josta olemme syyttöminä kaikkiin sotiin maksaneet äärettömän kovan hinnan!!
10.06.2011 18:02
Santeri Alkion Isänmaallisesta Maalaisliitosta ei ole Kepussa enää mitään jäljellä.. Sen takia PerusSuomalaiset saivat suuren vaalivoiton..
10.06.2011 17:31
Olen samaa mieltä kanssasi. On todella murheellinen juttu kun lähes KAIKKI KRITIIKKI joka suunnataan maahanmuuttajiin luokitellaan rasismiksi!
Miksi kukaan ei kerro mitä tämä idioottimainen loisien paapominen maksaa suomalaiselle yhteiskunnalle??
Jos meidän on pakko ottaa maahanmuutajia niin suosikaamme AHKERIA Vietnamilaisia, Thaimaalaisia, Kiinalaisia ja muita aasialaisia. Heidän kanssa ei tule mitään ongelmia!!
EI YHTÄÄN MUSLIMIA ENÄÄ SUOMEEN!!
07.06.2011 22:17
Lemminkäinen levittää edullisesti kuumaa pikeä perseeseesi.. Pyydä tarjous..
07.06.2011 21:57
Sittenhän teitä on kaksi vammaista..
07.06.2011 21:52
Katson SÄÄLIEN tuon idiootin naamaa ja vedädän täysillä lättyyn ja kusen päälle!
07.06.2011 19:52
Miksi paskot omaan pesään?? Sotarintamalla ei ollut yhtään huoralottaa!!
07.06.2011 19:39
Älä ota minkaanlaista tatuointia.. Mun veli otti nuorena on katunut sitä jatkuvasti!
Sitten on tämä Paskaporukka (luonnevikaisia kaljupää skinejä) joka tatuoi koko vartalonsa toinen toistaan typerimmillä kuvilla, jotka ovat useimmiten täysin taidottomasti muotoiltu, eli piirustustaito NOLLA!
Mieti tarkkaan..
06.06.2011 21:28
Timo ja Teuvo ovat oikein esimerkillisiä SUOMALAISIA MIEHIÄ! Samaa ei voi sanoa epäisänmaallisesta Wallinista, Arhinmäestä, Sinnemäestä.. Täys saastoja kaikki!!
06.06.2011 21:07
Miksi sie Kepua ja Väyrystä vihaat ?? Jos POLIITTISESTI pitää vihata jotakin puoluetta niin onhan meillä kolme Epäisänmaallista PASKAPUOLUETTA, eli RKP, Vihreät, Vasemmistoliitto!! Keskitä kritiikki niihin niin teet Suomen tulevaisuudelle palveluksen!!
06.06.2011 20:43
6 / 10