Isoäitini halusi jo ennen sotaa huoralotaksi rintamalle. Se oli taistelua 1938-39!
Isoäitini halusi jo ennen sotaa huoralotaksi rintamalle. Se oli
10
261
Vastaukset
Miksi paskot omaan pesään?? Sotarintamalla ei ollut yhtään huoralottaa!!
- Alik. Mäkilä
Eihän niitä rintamalle riittänytkään.
Esikuntaporsaat panivat parastaan ja rintamamiehet joutuivat tyytymään muihin menetelmiin.
Muisto isoäidistä.
http://www.youtube.com/watch?v=jOBYA4LFg7E - ei kuki punatauti...
taitaa nyt joku punataudistakärsivä kirjoitella, tässä nähdään kommunistit taas, jopa omasuku halveerataan jonkun aatteen puolesta joka ei toiminut.
kommunismi on mielensairaus, niinkuin skitsofreenia ym.. - kyjyj
ei kuki punatauti... kirjoitti:
taitaa nyt joku punataudistakärsivä kirjoitella, tässä nähdään kommunistit taas, jopa omasuku halveerataan jonkun aatteen puolesta joka ei toiminut.
kommunismi on mielensairaus, niinkuin skitsofreenia ym..Sinä sen osallisena tiedät!
- Pesulajuna.
Sinä tai isoäitisi sekoitatte Lottajärjestön ja ne suurten kaupunkien yleiset naiset jotka palvelivat sotien aikana "työvelvollisina" pesulajunissa.Silloinhan yhdistettiin isoäitisi siviiliosaaminen/ammatti ja sodankäynnin tarpeet.
- u6kmet
Mun isoäiti oli alusta alkaen huorana Vöyrin sotakoulussa. Sieltä se tuli Lairilan porukan mukana valkoiseksi huorraksi Tammer-hotelliin.
- Lehtolapsen sukua
Vai että sen poikia. Oletko mahdollisesti sukua Laurilalle?
"Mun isoäiti oli alusta alkaen huorana Vöyrin sotakoulussa. Sieltä se tuli Lairilan porukan mukana valkoiseksi huorraksi Tammer-hotelliin." - i.ut,yjm
Mistä vitusta sen tietää?
"Isoäitini halusi jo ennen sotaa huoralotaksi rintamalle. Se oli taistelua 1938-39!"
- Mille rintamalle vuonna 1938? Espanjaan vai kaukoitään? Ja kummalle puolelle, vai oliko sillä väliä?- -p9i6y
kunhan vain pääsi valkolahtarin muniin käsiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082605
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471785Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461387Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3401290Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451244Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251166Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571103Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131002- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21883