Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jorma.soukka
profiilit
jorma.soukka
jorma.soukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
192
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoittaako sun nimerkkisi "jk" eli -jälkeen kehityksestä??
Me Suomalaiset olemme Suomalaisia, eli me itse PÄÄTÄMME TULEVAISUUDESTA!! Suurin onni olisi että irrottautuisimme Saatanallisesta Unionista.. Markka takaisin ja voisimme hinnoitella teollisuustuottet niinkuin Ruotsalaisetkin.. Ruotsalaisilla menee hyvin (isänmaallisen) Itsekkään valuutta politiikan turvin.. Tosin Ruotsalaisilla on ongelmiakin Typerän maahanmuutto politiikan takia..
"jk".. Peruuta tuo hölmö syytös Vastuun pakoilemisesta!! Perus-suomalaiset eivät kääntäneet takkiaan niinkuin esimerkiksi tuo typerys Arhinmäki!!
01.06.2011 02:23
Voi sinua Kusipäätä.. Kirjoitin ehkä liiankin kunnoittavasti?
Soini ei ole mikään takinkääntäjä.. Hän sanoi ennen vaaleja, ja vaalien jälkeen että PERUS-SUOMALAISET eivät mene mukaan hallitukseen joka tukee Konkurssimaita.. Miksi sie jauhat Paskaa.. no, ehkä olet anaali"miehiä?? Silloinhan se on luonnolista.. Terveisin Jallu
01.06.2011 01:56
Miksi sie kirjoitat paskaa.. Perus-suomalaiset ovat täysillä tekemässä Itsenäisen Suomen hyväksi 39 edustajan voimalla SUOMALAISTA politiikkaa!!
Me emme kaipaa neuvoja varsinkaan Ruotsalaisilta tai muiltakaan joilta Maahanmuutto politiikka on mennyt päin persettä!!
Suomi on Suomalaisten Isänmaa ja somalia on somalialaisten maa..
EI YHTÄÄN MUSLIMIA ENÄÄ SUOMEEN!!
Miksi kukaan SUOMALAINEN EI KYSY ETTÄ KUINKA PALJON TÄMÄ IDIOOTTIMAINEN MAAHAN-MUUTTOPOLITIIKKA MAKSAA!! Sillä ei ole mitään asiayhteyttä rasismiin!!
Kysyin maahanmuuto kriiteseltä kansanedustajalta että mitä tämä "lysti" maksaa Suomen valtiolle, niin hän kertoi että noin 50000 euroa vuodessa per lärvi..
Miettikääpä te Suomalaiset.. Minä olen tehnyt ikäni työtä perheeni ja suomalaisen yhteikunnan hyväksi yrittäjänä ja minun vuosieläke on vain 9600 euroa vuodessa!! Jossain on PALJON MÄTÄÄ!!
Näitten lukujen valossa minulla on OIKEUS SANOA että haistakaa paska RKP, Vihreät ja Kokoomus!!
01.06.2011 01:32
Haista Paska Mulkero!
Suomessa tehdään universumin Parhaat ajopelit armeijalle!!
Sillä ei ole mitään merkitystä kuinka ne tieliikenteessä selviävät!! En ymmärrä ollenkaan kuinka tälläinen OMAAN PESÄÄN PASKANTAMINEN moraalisesti on mahdollista??
Sie olet Täys saasta.. Isän maan vihollinen!!
01.06.2011 00:50
Voi sie Haista Paska "suomalainen" "voihyvääpäivää"
Sie et ymmärrä pätkääpää mitä me Oikeat Suomalaiset haluamme..
Me haluamme oman valuutan jonka voimme devalvoida silloin kun se on tarpeen! Me haluamme TÄYDELLISEN ITSENÄISYYDEN ilman Saatanallisia direktiivejä!! Olet sie aikamoinen ISÄNMAAN petturi!!
Ruotsilla, Tanskalla ja Norjalla ja Englannilla menee hyvin, puhumattakoon Sveitsiläisistä, koska he ymmärsivät ottaa oikealla hetkellä etäisyyttä Euroon!!
Sinä Saatanan paskiainen halveksit Suomalaisten ENEMMISTÖÄ!!
ME HALUAMME KEHITTÄÄ SUOMALAISTA YHTEISKUNTAA MEIDÄN OMILLA EHDOILLA!!
Jään odottamaan että mitä saastaa sie seuraavaksi kirjoitat.. täys lannoite..
01.06.2011 00:37
Onko kenelläkään suomalaisella naisella vaatimattomampaa pillua kuin on Raakkel Liekillä.. Ei sillä kannattaisi revitellä!! Tosi nuija nainen..
31.05.2011 22:28
"Rakas" mcsalmin!!
Nyt sinä kirjoitit väärään viestiin vastauksen.. Minä, nimimerkki jalmari47 otin ensimmäisenä kantaa tuohon saatanalliseen Härkä"taisteluun"
Se on eräs kuvottavampia eläimem kidutusmuotoja!! En ymmärrä miksi vielä sallitaan?? Riemuitsen suunnattomasti kun kuulen että tuo TUNTEETON Matadori kuolee härän sarvissa tai sorkissa!!
31.05.2011 13:53
Onko sinulla lemmikkinä KÄÄRME?? Jos on niin luokittelen sinut idiootiksi!!
Minun poikaani on kerran kyykäärme purrut ja hengenlähtö oli lähellä..
Luonnossa kulkiessani minulla on aina sauva mukana ja tapan kaikki kohtaamani KYYT!! Muuten olen viimeisen päälle luonnonystävä vaikka toivonkin että liika hirvikanta pitää porukalla syödä.. Susi ja karhukanta ei ole uhattuna, eli määrä minimiin!!
31.05.2011 13:44
Kiitos "mcsalmin"! Sinulla on oikeansuuntainen asenne eläinten kärsimyksiin!
Eräs Raadollisimmista elinkeinoista ontuo saatanallinen turkistarhaus!!
Eläimet syntymästään asti elävät teräslanka häkissä.. Eivät koskaan pääse astelemaan maahan, ruohosta puhumattakaan!! Miltähän mahtaa eläimestä tuntua kun jalan alla on pelkkää rautalankaa!!
Itse olen sen sorttinen "terroristi" että jos mulla olisi keinot ja tilaisuus niin, en tietenkään päästäisi näitä kärsiviä eläinparkoja luontoon, koska ne eivät sinne kuulu, ja kuolisivat varmaan nälkään.. Mutta sen tekisin, että jollakin KIVUTTOMALLA tavalla lopettaisin niiden kärsimykset häkkeihinsä..
Jäniksistä vielä sen verran että jos ne lisääntyvät runsaasti niin heti kettukanta, kanahaukat ja ilvekset lisääntyvät.. Luonto pitää itse tasapainon yllä!!
Sitten vielä raukkamaisille sorsan kiduttajille: Mitä pahaa linnut ovat teille tehneet kun niitä vainoatte?? Menkää AMPUMARADALLE paukuttelemaan kiekkoja niin kuin minäkin teen!!
31.05.2011 13:34
Israel ei vaadi mitään muuta kuin puolustettavat rajat!! Vaikka israel ja palestiina ovat pieni alue niin tästä pienästkin alueesta riidellään.. Palestiinalaiset eivät koskaan rakenna mitään vuorille ja heidän aluetavoitteensa ovat järjettömiä!!
Israel rakentaa jokaiselle kelvolliselle neliömetrille asuntoja missä se on vain mahdollista.. Israel ei ole geopoliittesesti haitannut palestalaisten elämää millään tavalla tavalla!!
28.05.2011 20:47
Ei noin idioottimaiseen vastaukseen kannattaisi vastata.. Mutta teen poikkeuksen:
Tämän päivän KRISTITYILLÄ ei ole mitään yhteyttä 1000 vuotta sitten tehdyillä vääryiksillä!!
28.05.2011 20:01
Israel ei ole anastanut nelömetriäkään keneltäkään.. Ainoastaan syyrialta vallattiin Golanin kukkulat joilta he pommittivat päivittäin Israelia..
Pakolais ongelma syntyi siitä kun Egypti, Jordania ja Syyria kehoittivat ennen 1967 sotaa palestiinalaisia poistumaan israelista koska LOPULLINEN Israel ongelma poistetaan sodan jälkeen!!
Arabi maiden yllytyksen jälkeen Israelista poistui satoja tuhansia palestiinalaisia
ympäröiviin arabimaihin.. He lisääntyivät rajusti ja nyt heitä on miljoonia!!
Tietenkään heitä ei Israel voi asuttaa, vain uudenmaan kokoiselle alueelle!!
Israelin pinta-ala on vain vajaa 1% arabien asuttamasta maasta.. Miksi arabit ei halua asuttaa palestiinalaisia??
28.05.2011 19:42
Sinä typerys.. Pikkulintuja voimme syödä vasta silloin kun muuta ravintoa ei ole olemassa.. Silloin on kysymyksessä äärimmäinen hätä!!
Italiassa merkkiravintolat tarjoavat suurimpana herkkuna Pääskysen sydämiä..
Jokaisessa SIVISTYNEESSÄ valtiossa pitää kieltää pikkulintujen pyydystäminen!!
Syököön Kiinalaiset Koiria.. Siellä Kaikki muukin inhimellinen elämä on kiellettyä!!
28.05.2011 19:15
Sinä Saatana et ymmärrä kuinka PITKÄN AJAN tuo härkä parka sai tuntea tuskaa selässään olevilla väkäpäisillä terästapeilla jotka keikkuivat selässä irtautumatta härän laukatessa..
Miksi NAUTIT eläinrääkkäyksestä.. Sinä ansaitset saman kohtalon kuin tuo härkä parka!!
28.05.2011 19:04
Kylläpä sinä olet sekopää... Islamilaisissa valtioissa naisilla ei ole mitään oikeuksia.. Sen KAIKKI Suomalaiset tietävät... Siitä ei kannata edes keskustella!
Se mikä minua ärsyttää kirjoituksessasi on kun mainitset "profeetta" muhamedin.. Hän oli suuri huijari, ja kirjoitetun historian ensimmäinen pedofiili!!
Hänen nuorin "vaimo" oli yhdeksän vuotias lapsi!!
Mietippä uudelleen asennettasi tuohon raiskaajaan!!
28.05.2011 16:04
Pyydän että te kaikki lukisitte tämän nimimerkki "13+9" lainaaman kirjoituksen..
28.05.2011 15:32
Ei Suomen tarvitse maksaa mitään kun eroaa tuosta naurettavasta Kioton sopimuksesta.. Täyttä roskaa koko ilmastomuutos teoria!!
Suomeen voitaisiin luoda kymmeniä tuhansia työpaikkoja kun rakennamme uusia turvevoimaloita, kivihiili ja puuenergia voimaloita.. Emme tarvitse uusia atomivoimaloita..
28.05.2011 15:20
Israel on AINOA lähi-idän monipuolue valtio jossa kansa vapaissa vaaleissa valitsee kansanedustajat!! Egyptiin ei ole tulossa mittään demokratiaa niinkauan kun muslimiveljeskunta saa hallita!!
Gazalaisilla ei ole mitään hätää.. Sinne viedään Israelin kautta joka päivä monta sataa rekkalastillista ruokaa ja kulutustavaroita. Gazassa kauppa käy ja kukoistaa!! Tietenkään sinne ei viedä aseita muuten kuin salakuljetus tunnelien kautta..
Hamasin ja Fatahin pitää tunnustaa että sellainen valtio kuin Israel on olemassa, Silloin voi alkaa aidot rauhan-neuvottelut..
28.05.2011 15:10
"Piillupierut" ovat ihan normaalia yhdyntä ääniä..
Minä tykkään puhaltaa suulla vaginaan täydellä paineella ilmaa joka purkautuu
vapaasti takaisin.. Se on ihan kivaa suu seksiä.. Mitä isompi vagina sen parempi, ja mitä isommat "pienet" häpyhuulet, sen kiihoittavampaa!!
Terveisin Jallu
28.05.2011 01:34
Meillä oli vuonna 1991 IDIOOTTI PRESIDENTTI Mauno Koivisto.. Silloinen Venäjän presidentti Boris Jeltsin kysyi NUIJA Maunolta että mitä olette valmiita maksamaan Karjalasta?? (Jeltsin tunnusti että sota alkoi vneuvostoliiton puolelta!) Nuija Mauno ei koskaan tuonut keskustelua Eduskuntaan??
Jeltsinin kaudella olisimme saaneet halvalla Karjalan takaisin, valtavat metsäalueet, puoli Laatokkaa, Viipurin, Sortavalan, Koiviston.. Siellä oli hyvin vähän venäläistä asutusta..
Tänään NUIJA MAUNO kruunattiin joksikin Nuija tohtoriksi Turun Nuija akatemiassa..
Häpeän nykyistä Liperaali suomalaisuuttani!!
28.05.2011 00:48
9 / 10