Vapaa kuvaus

Aloituksia

273

Kommenttia

2386

1. "En usko evoluution aikaansaavan mitään merkittävää lähimmän tuhannen vuoden aikana."

Sepä ei onneksi ole sinun uskostasi kiinni.

"Sensijaan tiedän tiedemiesten käyttävän kaikken tietonsa tavalla tai toisella siten kuin muitakin tieteen saavutuksia ihmiskunnan turvallisuuden hävittämiseksi. Ja täällä oppittuani tuntemaan evokkiuden asenteita se on täysin varmaa."

Joko valehtelet tai puhut vailla parempaa tietämystä.

"Ihminen on koko luomakunnan vaarallisin otus ja koko luomakunnan pahin vihollinen."

Totta. Ihminen on ainoa eläin, joka kykenee vaikuttamaan biodiversiteettiin globaalisti.

"Ja evokkius ihmiskunnan syöpä yhdessä poliitikkojen ja asianajajien kanssa."

Evoluutio itsessään ei ole aiheuttanut ikinä mitään pahaa. En koe olevani paha ihminen, vaan olen todennäköisesti auttanut sekä yhteiskuntaa että vähäosaisia globaalisti omien rajojeni mukaan. Toimin ihmisoikeusjuristina tällä hetkellä.

"Älkäämme myöskään unohtako pankkisektoria.
    Tulevaisuutemme on kaikkea muuta kuin turvallisissa käsissä.
    Ihmiskunnan ravattisaasta kun on nyt ruorinkäyttäjänä"

Toki pankeilla on ensisijainen intressi pyörittää omaa liiketoimintaansa, mutta eivät ne nyt aina itse "perkuleita" ole. Tiedän kyllä itsekkin työkokemuksesta, että näinkin voi käydä, mutta yleistäminen on turhaa..
    ¨
    Harmi, että sinulla on noin synkkä näkemys tilanteestasi. Onneksi et käsittele tänään samoja asioita kuin minä.
  2. Tollo mikä tollo...