Evoluutio viidessä vuodessa

eroa valtiokirkosta

Taas naula kreationismin arkkuun

"Kasvipopulaation evoluutiokehitys on saatu testioloissa näkyviin viidessä vuodessa"
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ympäristö/tutkimus-kasvipopulaation-evoluutio-näkyi-viidessä-vuodessa-1.26576

11

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepä Se

      Evot ovat viettäneet liian kauan aikaa sisätiloissa omien kirjojensa ja laskelmiensa ääressä, niin että heiltä on jäänyt koko todellisuus havaitsematta.

      On liiaksi piirrelty sukupuita, liiaksi määritelmiä jotka eivät edes ole tieteellisiä vaan toimivat ainoastaan tukemaan jo evoluutioteoriaan uskovien valmiiksi harhaisia käsityksiä luonnosta.

      Nyt kun havaitaan että ei se evoluutio tapahdukkaan miljoonassa vuodessa niin perhana, pitäähän tämäkin havainto nyt edes jotenkin saada omaan harhaiseen ja todellisuudenvastaiseen maailmankuvaan sopimaan. Väitetään, että se olisi ristiriidassa luomisen kanssa, jonka avulla automaattisesti saadaan lisää luotettavuutta niiden kanssa, jotka eivät tunne Raamattua.

      • Epäjumalienkieltäjä

        Voi kun ahdistaa.

        "Evot ovat viettäneet liian kauan aikaa sisätiloissa omien kirjojensa ja laskelmiensa ääressä, niin että heiltä on jäänyt koko todellisuus havaitsematta."

        Tämä artikkeli perustui kentääkokeeseen. Erinomainen esimerkki siitä miten luonnonvalinta toimii. Erilainen valintapaine vie perimää eri suuntiin.

        "On liiaksi piirrelty sukupuita, liiaksi määritelmiä jotka eivät edes ole tieteellisiä vaan toimivat ainoastaan tukemaan jo evoluutioteoriaan uskovien valmiiksi harhaisia käsityksiä luonnosta."

        Tiedettä tehdään yliopistoissa. Tämäkin koe oli osa yliopistojen tekemää tutkimusta.

        "Nyt kun havaitaan että ei se evoluutio tapahdukkaan miljoonassa vuodessa ..."

        Kyllähän pitkän ajan kuluessa tapahtuva evoluutio on havaittu. Tämän tutkimuksen yllätys oli, että jo viidessä vuodessa populaation perimä muuttuu valintapaineen muuttuessa.

        Ymmärrän toki, että sinua harmittaa ja haluaisit selittää taas kerran todelliset havainnot olemattomaksi ja olemattoman todellisuudessa havaituksi.


      • kuuntelen.....
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Voi kun ahdistaa.

        "Evot ovat viettäneet liian kauan aikaa sisätiloissa omien kirjojensa ja laskelmiensa ääressä, niin että heiltä on jäänyt koko todellisuus havaitsematta."

        Tämä artikkeli perustui kentääkokeeseen. Erinomainen esimerkki siitä miten luonnonvalinta toimii. Erilainen valintapaine vie perimää eri suuntiin.

        "On liiaksi piirrelty sukupuita, liiaksi määritelmiä jotka eivät edes ole tieteellisiä vaan toimivat ainoastaan tukemaan jo evoluutioteoriaan uskovien valmiiksi harhaisia käsityksiä luonnosta."

        Tiedettä tehdään yliopistoissa. Tämäkin koe oli osa yliopistojen tekemää tutkimusta.

        "Nyt kun havaitaan että ei se evoluutio tapahdukkaan miljoonassa vuodessa ..."

        Kyllähän pitkän ajan kuluessa tapahtuva evoluutio on havaittu. Tämän tutkimuksen yllätys oli, että jo viidessä vuodessa populaation perimä muuttuu valintapaineen muuttuessa.

        Ymmärrän toki, että sinua harmittaa ja haluaisit selittää taas kerran todelliset havainnot olemattomaksi ja olemattoman todellisuudessa havaituksi.

        Olet hihhuli.
        Muuhun tulokseen ei havainto voi johtaa.
        Onko kivaa olla hihhulina?


    • ;:;

      Tuo mitään evoluutiota ole, kun kukat olivat samoja kukkia kokeen lopussa, helokki ei muuttunut voikukaksi. Luonnonvalintaa vain, joka ei ole evoluutiota eli lajin kehittymistä kokonaan toiseksi lajiksi. Leväperäinen sanojen käyttö ja leväperäinen "tieteen" tekeminen tuottavat leväperäisiä mielipiteitä ja ihmisiä, jotka uskovat satuihin, kunhan ne kerrotaan tieteen auktoriteetilla.

      • Epäjumalankieltäjä

        "Tuo mitään evoluutiota ole,..."

        Heittäydy maahan makaamaan ja ala parkua. Josko Jahve sitten hävittäisi kaikki harmilliset tosiasiat?


      • kvasi

        Veikkaan, että myös sellaiset perimätyypit, jotka sietävät muita kasveja ja kukkivat aikaisin sisältyivät jo luontaisen hyönteistason populaatioon.


      • kuuntelen ....
        Epäjumalankieltäjä kirjoitti:

        "Tuo mitään evoluutiota ole,..."

        Heittäydy maahan makaamaan ja ala parkua. Josko Jahve sitten hävittäisi kaikki harmilliset tosiasiat?

        Pomotatkin kuin aito evokkihihhuli.
        Koska olet kääntynyt evokkihihhuliksi?


      • "Tuo mitään evoluutiota ole, kun kukat olivat samoja kukkia kokeen lopussa, helokki ei muuttunut voikukaksi. Luonnonvalintaa vain, joka ei ole evoluutiota eli lajin kehittymistä kokonaan toiseksi lajiksi."

        Sinulla on leväperäinen käsitys siitä, mitä sanalla evoluutio tarkoitetaan. Voit tarkistaa oikean merkityksen vaikkapa Wikipediasta:

        "Evoluutio on ilmiö, jossa sukupolvien myötä eliöpopulaation geenivarastossa tapahtuu muutoksia. Ilmiön myötä populaatiossa esiintyvien alleelien toistumatiheys muuttuu."

        Huomaatko, evoluutio tarkoittaa muutakin kuin lajiutumista eli uuden lajin syntyä.

        "Leväperäinen sanojen käyttö ja leväperäinen "tieteen" tekeminen tuottavat leväperäisiä mielipiteitä ja ihmisiä, jotka uskovat satuihin, kunhan ne kerrotaan tieteen auktoriteetilla."

        Juuri näin toimivat kreationistit, jotka esiintyvät tieteen auktoriteetilla, mm. Puolimatka ja Leisola. Ja seuraukset ovat kuvaamiasi.


    • nuori pallo?

      Todistaako tämä tutkimus nyt sen, että kasvit ehtivät erikoistua vedenpaisumuksen jälkeen? Että maapallo ei välttämättä olekaan vanha?

      • "Todistaako tämä tutkimus nyt sen, että kasvit ehtivät erikoistua vedenpaisumuksen jälkeen? "

        Ei

        " Että maapallo ei välttämättä olekaan vanha?"

        On


      • sappasse
        solon1 kirjoitti:

        "Todistaako tämä tutkimus nyt sen, että kasvit ehtivät erikoistua vedenpaisumuksen jälkeen? "

        Ei

        " Että maapallo ei välttämättä olekaan vanha?"

        On

        Vaan mitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe