Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jovaltonen
profiilit
jovaltonen
jovaltonen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
11
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse olen baarissa/bareissa töissä ja kyllä sen nyt kilometrin päähän näkee mitä nainen / mies sieltä hakee ja käsittääkseni kautta aikojen iltaa menty viettämään
johonkin kokoontumis paikkaan........eikä juominen ja sosiaalisissa tilaisuuksissa aikansa viettäminen ole sinkkujen yksinoikeus ja välttämättä ei aina haeta seksiä
jotkut kun tulevat sinne pitämään hauskaa.. toki ymmärrän että se seksuaalinen lataus on vähän eri tasoa baareissa kuin siellä kotisohvalla
20.11.2012 23:57
Kyllä sanoisin että kannattaa katsoa vähän muuallekkin Leijonat ovat petoja pelaamaan kun yksi suttura on takana niin kaksi on edessä sekä paras mahdollinen skenaario on se että välissä on vielä yksi vara sialla jonka luo voi palata jos homma menee vituiksi leijonathan ei osaa olla yksin tai siis ovat mutta koskaan et saa kitkettyä pois leijonan saalistus vittiä ja jos juttu on ollut taka alalla on siihen hyvät syyt no tuohon ainakin lukeutuu monet kaverini jotka ovat leijonia ja vielä perheellisiä miehiä olen myös itse leijona mies ja luettelisin itseni samanlaiseksi toki sekin riippuu vähän iästä mutta kannattaa vähän varoa leijonan kanssa voi palaa näpit sekään ei tietysti auta asiaan että leijonassa on tosi paljo hyviä puolia mutta silti kannattaa raottaa pikkasen niitä vaaleenpunasia linssejä
19.11.2012 09:29
itse en kärsi rasismista ja ihmettelenkin miksi rakkaasta suomileijonasta on tullut typeryyden merkki mutta sääliksi käy niitä jotka tuosta TAUDISTA kärsii koska omassa hommassa olen huomannut (DJ) että ulkomaalais syntyneet ovat paljon mukavempia kuin suomalaiset..........ainakin täälä vaasan suunnilla ja miettikää kuinka monta mahtavaa ihmistä jää tapaamatta jos unohtaa värin ja kulttuurin kyllä se on ihminen joka itsensä määrittelee
14.07.2012 06:00
saiko se ankkuri pahoon turpahan nummijärven leikkarilla????
21.06.2012 06:34
juu siis olen Rakennusmies koulutukseltani mutta lähinnä olen ollut julkisivu hommissa (Maalaus ja Rappaus kohteissa) .Lauta poikana olen ollut parissa kirvesmies kohteessa ,,,,,ja siinä samassa olen viikonloppuisin soitellut levyjä eri yö-kerhoissa.Lähinnä kiinnostaisi vaihtaa maisemaa... itse maaseudun poikana tuo etelä ei enää kiinnosta mutta jos vaikka kokeilis onneaan pohjosessa :D :D :D
29.12.2011 04:39
Oikeita töitä mitä v......tua anteeksi pienimuotoinen avautuminen olen itse dj: ja voin kertoa että baarityö on ehkä henkisesti kaikista raskainta mitä suomen maassa voi tehdä btw mr: oikea työ tulenko minä vittuilemaan sinun työpaikallesi....vastaus on ei :D :D :D
11.12.2011 20:42
Ja en ehkä ole paras henkilö neuvomaan mutta itse leijonana ajattelisin että peli ei ole menetetty ja kyllä ilmiselvästi on pieni mustasukkaisuuden kipinä noissa kyselyissä se johtuu ainoastaan siitä että leijona kokee sinun olevan tärkeä sekä haluaa olla mailmassasi se ykkönen
22.09.2011 15:40
Mitä minulla on ollut kokemusta eri tähtimerkeistä, niin leijona on se joka ilmaisee kaikista selkeimmin tunteensa.......vaikka toki tässä paistaa pieni (eikä mikään pienikään) itsekeskeisyys lävitse. Mitä tarkoitan on se että se leijonista kyllä huomaa onko/eikö ole kiinnostunut
Antaisin hetken aikaa kulua ja kokeilisin uudestaan sinun kannattaisi kertoa omista tunteistasi tätä kyseistä henkilöä kohtaan ei niin sanotusti vongata takaisin
22.09.2011 15:37
itse mies leijonana voisin sanoa että et ole..........sinun pitää vaan osata pelata oikeanlaista peliä aja jellona sellaiseen tilanteeseen jossa hänen täytyy metsästää SINUT ja kyllä voisin tässä myös sanoa sen että vaikka kuinka kauan suhde olisi kestänyt niin leijona mies löytää lohduttajan meinaan itse seurustelin 3v ja erosta alle viikko olin ns laastarin luona ...........tiedän että se oli väärin mutta sillä sanoin itseni irti edellisestä suhteesta
12.09.2011 08:02
jee onpa monta samanhenkistä/ samana päivänäki syntynyttä :D :D
itse asuskelen Kauhajoella.......Toki yksi minun lapsuuden kaveri/ ystävä (joka muutes on kans syntyny samana päivänä ) asuu Äänekoskella :D :D
12.09.2011 07:46
No näillä foorumeillahan kaikki on pelimiehiä, mutta omakohtaisesti neuvoni olisi että teet itsestäsi tärkeän.
Enkä nyt tarkoita YSTÄVÄNÄ vaan jonakin muuna.
Mutta kannattaa varautua myös pakkeihin.
Tossa oli ihan hyviä vinkkejä 5 hyväksi todettua menetelmää :D
http://www.mtv3.fi/lemmentohtori/lempijaonni.shtml?749469
04.02.2011 04:15
1 / 1