yhden illan juttu...

Huono naisten kaa

Joo tossa pariviikkoa sitten oli yksi yhden illan juttu, tai no oikeastaan kännisäätöa eli pussailimme vain. Nukuimme kyllä vierekkäin ja silleen tai no ei paljoa nukuttu kun jotaki säädimme siinä. mutta sitten tämä ehdotti meses vain et jätetää tää säädös ja tutustutaa kaverei.

elikkä miten saisin iskettyä tämän itselleni kun tajusin että hän on juuri se sopiva mulle? mitä teen?

11

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käänimees

      Juotat sen känniin ja jatkat säätämistä.

    • ocksåvidare

      Nyt kun kaverikortti paukkui, olet huonossa jamassa, veli. Sun täytyy nyt näyttää sille naiselle jotenkin, että olet kovin saatavilla oleva sonni.

    • neitiX*

      mutta pelkää et sä haluut olla vaan kamu...Ehkä haluaa siis vaan "säilyttää kasvonsa" tai jotain....Hei..se ei pelaa,joka pelkää! Laita sille rohkeestii viestii ja kysy haluisko se kuiteskin tutustua muutenkin :) Ethän sä siinä oikeesti voi mitään hävitä..vai voitko?...Me naiset ollaan joskus vähän outuja...mutta oikeesti ihan sika ujoja yleensä näissä asioissa!!!

    • maijapoppanen

      jos se nainen ei nyt ihan räkäkännissä ollut,niin kyllä sulla mahkuja on :) Ite ainakaan en lähe pussaileen ketään, ellei vähän ihastuksen tunteita ole...komppaan edellistä ja suosin laittaa vielä jotain viestiä...ihan vaikka näin..: sorry,kun häiritsen vielä,mutta mua jää vähän harmittamaan,jos tää "juttu" jää vaan kamutasolle....aattelin vielä yrittää yhtä tilaisuutta :)

      • 75 57j7

        Älä kuuntele näiden teiniritsojen neuvoja, paitsi jos on kyse jostain teiniromanssista. Ei mitään vitun lässytekstareita alax olee?? vidu, juotat hutsun känniin ja alan kähmiin, kyl se siit.


    • iteasdgkasgn

      Sano sille suoraan, ettet sä ala olleen sen kanssa mikään kaveri vaan.

      • huono naisten kaa 11

        Pitääpi tarttua tähän ja pyytää vaik sitä ulos johonkin, kumpa se onni joskus minuaki potkisi. Kiitos neuvoista ja tuista ´tietty lisääki saa laittaa, ja jos haluatte voin informoida et miten kävi..


      • kifjkdjgfkdjgkdkjgd
        huono naisten kaa 11 kirjoitti:

        Pitääpi tarttua tähän ja pyytää vaik sitä ulos johonkin, kumpa se onni joskus minuaki potkisi. Kiitos neuvoista ja tuista ´tietty lisääki saa laittaa, ja jos haluatte voin informoida et miten kävi..

        Minullakin on suunnillee samanlai tilanne kuin keskustelun alottajal, mutta kaverini koitti kysyy silt jotaki mutta mainitsi ettei ole kiinostunu musta, mitä mä teen? pyydänkö ulos ihan kaverein vain?


    • aikuinen nainen!

      jos kyse ois mun kaltaisesta naisesta. Aikoinaan kun tuolla sinkkuna pyörin niin ehdottomasti suhdetta etsiessä halusin tutustua ihmiseen eikä vaan hypätä sänkyyn! Jospa hän ois mun tyyppinen nainen?
      Ole kaveri ja tutustu, unohda säädöt! Jos henkisellä tasolla nappaa niin lupaan että sängyssä sähinöi sitten vielä paremmin!

      • gggggddsdgdgdsd

        Nonii lisää vinkkejä minullakin on sellainen joka kiinostaa, mutta ei ole kiinostunut todennäköisesti musta.. ja miten saan kiinostumaan ja miten edetä.? hei auttakaa muo.. tää nainen on sulattanu mun sydäämmen ennen ei oo känyn näin.


      • gggggddsdgdgdsd kirjoitti:

        Nonii lisää vinkkejä minullakin on sellainen joka kiinostaa, mutta ei ole kiinostunut todennäköisesti musta.. ja miten saan kiinostumaan ja miten edetä.? hei auttakaa muo.. tää nainen on sulattanu mun sydäämmen ennen ei oo känyn näin.

        No näillä foorumeillahan kaikki on pelimiehiä, mutta omakohtaisesti neuvoni olisi että teet itsestäsi tärkeän.
        Enkä nyt tarkoita YSTÄVÄNÄ vaan jonakin muuna.
        Mutta kannattaa varautua myös pakkeihin.
        Tossa oli ihan hyviä vinkkejä 5 hyväksi todettua menetelmää :D
        http://www.mtv3.fi/lemmentohtori/lempijaonni.shtml?749469


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe