Joo tossa pariviikkoa sitten oli yksi yhden illan juttu, tai no oikeastaan kännisäätöa eli pussailimme vain. Nukuimme kyllä vierekkäin ja silleen tai no ei paljoa nukuttu kun jotaki säädimme siinä. mutta sitten tämä ehdotti meses vain et jätetää tää säädös ja tutustutaa kaverei.
elikkä miten saisin iskettyä tämän itselleni kun tajusin että hän on juuri se sopiva mulle? mitä teen?
yhden illan juttu...
11
931
Vastaukset
- Käänimees
Juotat sen känniin ja jatkat säätämistä.
- ocksåvidare
Nyt kun kaverikortti paukkui, olet huonossa jamassa, veli. Sun täytyy nyt näyttää sille naiselle jotenkin, että olet kovin saatavilla oleva sonni.
- neitiX*
mutta pelkää et sä haluut olla vaan kamu...Ehkä haluaa siis vaan "säilyttää kasvonsa" tai jotain....Hei..se ei pelaa,joka pelkää! Laita sille rohkeestii viestii ja kysy haluisko se kuiteskin tutustua muutenkin :) Ethän sä siinä oikeesti voi mitään hävitä..vai voitko?...Me naiset ollaan joskus vähän outuja...mutta oikeesti ihan sika ujoja yleensä näissä asioissa!!!
- maijapoppanen
jos se nainen ei nyt ihan räkäkännissä ollut,niin kyllä sulla mahkuja on :) Ite ainakaan en lähe pussaileen ketään, ellei vähän ihastuksen tunteita ole...komppaan edellistä ja suosin laittaa vielä jotain viestiä...ihan vaikka näin..: sorry,kun häiritsen vielä,mutta mua jää vähän harmittamaan,jos tää "juttu" jää vaan kamutasolle....aattelin vielä yrittää yhtä tilaisuutta :)
- 75 57j7
Älä kuuntele näiden teiniritsojen neuvoja, paitsi jos on kyse jostain teiniromanssista. Ei mitään vitun lässytekstareita alax olee?? vidu, juotat hutsun känniin ja alan kähmiin, kyl se siit.
- iteasdgkasgn
Sano sille suoraan, ettet sä ala olleen sen kanssa mikään kaveri vaan.
- huono naisten kaa 11
Pitääpi tarttua tähän ja pyytää vaik sitä ulos johonkin, kumpa se onni joskus minuaki potkisi. Kiitos neuvoista ja tuista ´tietty lisääki saa laittaa, ja jos haluatte voin informoida et miten kävi..
- kifjkdjgfkdjgkdkjgd
huono naisten kaa 11 kirjoitti:
Pitääpi tarttua tähän ja pyytää vaik sitä ulos johonkin, kumpa se onni joskus minuaki potkisi. Kiitos neuvoista ja tuista ´tietty lisääki saa laittaa, ja jos haluatte voin informoida et miten kävi..
Minullakin on suunnillee samanlai tilanne kuin keskustelun alottajal, mutta kaverini koitti kysyy silt jotaki mutta mainitsi ettei ole kiinostunu musta, mitä mä teen? pyydänkö ulos ihan kaverein vain?
- aikuinen nainen!
jos kyse ois mun kaltaisesta naisesta. Aikoinaan kun tuolla sinkkuna pyörin niin ehdottomasti suhdetta etsiessä halusin tutustua ihmiseen eikä vaan hypätä sänkyyn! Jospa hän ois mun tyyppinen nainen?
Ole kaveri ja tutustu, unohda säädöt! Jos henkisellä tasolla nappaa niin lupaan että sängyssä sähinöi sitten vielä paremmin!- gggggddsdgdgdsd
Nonii lisää vinkkejä minullakin on sellainen joka kiinostaa, mutta ei ole kiinostunut todennäköisesti musta.. ja miten saan kiinostumaan ja miten edetä.? hei auttakaa muo.. tää nainen on sulattanu mun sydäämmen ennen ei oo känyn näin.
gggggddsdgdgdsd kirjoitti:
Nonii lisää vinkkejä minullakin on sellainen joka kiinostaa, mutta ei ole kiinostunut todennäköisesti musta.. ja miten saan kiinostumaan ja miten edetä.? hei auttakaa muo.. tää nainen on sulattanu mun sydäämmen ennen ei oo känyn näin.
No näillä foorumeillahan kaikki on pelimiehiä, mutta omakohtaisesti neuvoni olisi että teet itsestäsi tärkeän.
Enkä nyt tarkoita YSTÄVÄNÄ vaan jonakin muuna.
Mutta kannattaa varautua myös pakkeihin.
Tossa oli ihan hyviä vinkkejä 5 hyväksi todettua menetelmää :D
http://www.mtv3.fi/lemmentohtori/lempijaonni.shtml?749469
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213532- 2313431
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess462150Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik2681567Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561473- 961452
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2381429Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2111428- 991338
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561195