Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

2626

1. ”Luterilaiset+ovat+evolutionisteja+koska+kirkko+hyväksyy+evoluutioteorian+Jumalan+työvälineeksi,+ja+kun+lisäksi+ev.lut.+kirkko+siunaa+homostelun+jolle+Jeesus+hyväksyi+kuolemantuomion+niin+eiköhän+...”Milloinkahan+Jyri+suorittaa+n+1:nnen+katoamisensa?+Miten+hei+oli+niiden+suolaisessa+vedessä+elävien+kultakalojen+tilanne?+Et+ole+myöskään+vastannut+aiempaan+kysymykseeni+siitä+hirvinaudasta,+joka+ainakin+muutama+vuosi+sitten+ammui+navetassasi.Täällä+Ammanissa+on+muuten+mukavan+lämmintä.+Lähden+piakkoin+brunssille.+Täällä+ei+ole+kultakaloja.
  2. Niin,+entä+sitten?
  3. 1.+Moos.+4:13-14:+Kain+sanoi+Herralle:+"Syntini+rangaistus+on+minulle+liian+raskas+kantaa.+Kun+sinä+nyt+karkotat+minut+tältä+seudulta,+minä+joudun+pois+kasvojesi+edestä.+Minun+on+harhailtava+kodittomana+ja+pakolaisena+maailmalla,+ja+silloin+kuka+hyvänsä,+joka+minut+kohtaa,+voi+tappaa+minut."+Kuka+hyvänsä?+Siis+kuka,+kun+maailmassa+ei+satukirjanne+mukaan+ollut+ketään+muuta?1+Moos.+4:17:+Kain+yhtyi+vaimoonsa,+ja+tämä+tuli+raskaaksi+ja+synnytti+Henokin.+Kain+oli+ensimmäinen,+joka+perusti+kaupungin,+ja+hän+antoi+sille+nimen+poikansa+Henokin+mukaan.Mistä+se+sen+vimon+nappasi?+Hänet+oli+karkoitettu,+eikä+missään+sanottu,+että+hän+olisi+mennyt+sisarensa+kanssa+naimisiin.