Uskikset kovasti väittävät olevansa yhteyksissä elävään jumalaansa.
No ei, he kaikki valehtelevat. Kummasti "jumala" on aina samaa mieltä kuin jumalväitteen esittäjä (varsinkin böbiböbi:n ja mark5:n kyseessä ollen).
Eli heidän jumalan äänet päässä tms. ovat vain keskustelua itsensä kanssa ja omaa kuvittelua tai saarnamiesten uskikselle keksimiä juttuja.
Nämä palstajulistajat ovat ainakin valehtelijoita, mutta...
Onko paavilla suora yhteys jumalaan? Onko Kari Mäkisellä suora yhteys jumalaan?
No paavi ainakin on jumalan edustaja maan päällä niin luulisi olevan suora yhteys päämajaan, mutta miten, kännykällä, videoneuvottelu...vai miten ? Ei voi olla pelkät jumalan huhuilut päässä, eihän? Eikä rukoilu...
Mitä mieltä olette?
22
213
Vastaukset
- uskonsairautta
Kylläpä ne paavit ja muut korokkeelle nostetut ihmisetkin syövät,juovat,paskovat ja lopulta kuolevat pois.
Jumalaa ei ole vieläkään löytynyt,ei vaikka uskovaiset väittävät juuri oman jumalansa elävän, ei kukaan jumalista ole suvainnut näyttäytyä.
Joo,kaikkien uskisten väitteet yhteyksistä jumalaansa ovat valhetta, koska jumalat on ihminen itse keksinyt, kolmiyhteinen jumala: uskovaisen mielikuvitus=jumala=uskovainen itse."Jumalaa ei ole vieläkään löytynyt,ei vaikka uskovaiset väittävät juuri oman jumalansa elävän, ei kukaan jumalista ole suvainnut näyttäytyä."
Mistä sinä sen tiedät? Oletko kysynyt maapallon kaikilta 7 miljardilta ihmiseltä, ettei Jumala ole näyttäytynyt kenellekään heistä? Oletko kysynyt samaa kaikilta niiltä ihmisiltä, jotka tuhansien vuosien aikana ovat eläneet ennen sinua?"Joo,kaikkien uskisten väitteet yhteyksistä jumalaansa ovat valhetta, koska jumalat on ihminen itse keksinyt, kolmiyhteinen jumala: uskovaisen mielikuvitus=jumala=uskovainen itse."
Väite kuuluu samaan kategoriaan kuin väite, että leipä on keksinyt leipurin, taidemaalaus on keksinyt taidemaalarin, kuvapatsas on keksinyt kuvanveistäjän, kello on keksinyt kellosepän ja lapsi on keksinyt vanhempansa.- EiNäinKansalaiset
Miten niin muka kuuluu?
Sille on todiste, että:
Leipuri on keksinyt leivän
Taidemaalari on keksinyt taidemaalauksen
jne jne...
ja että ihminen on keksinyt jumalan/jumalia!
Mutta sille ei o MITÄÄn todistetta, että jumala on keksinyt ihmisen, sen enempää kuin noille muillekaan väittämillesi asioille, joten onnistuit nyt vain kääntämään asiat täysin päälaelleen!
Onneksi olkoon! - EiMennytLäpi
Mark5 kirjoitti:
"Jumalaa ei ole vieläkään löytynyt,ei vaikka uskovaiset väittävät juuri oman jumalansa elävän, ei kukaan jumalista ole suvainnut näyttäytyä."
Mistä sinä sen tiedät? Oletko kysynyt maapallon kaikilta 7 miljardilta ihmiseltä, ettei Jumala ole näyttäytynyt kenellekään heistä? Oletko kysynyt samaa kaikilta niiltä ihmisiltä, jotka tuhansien vuosien aikana ovat eläneet ennen sinua?Uskooko maailman kaikki 7 miljardia ihmistä mielestäsi jumalaan? Tai edes juuri siihen sinun jumalaasi? Ja jos edes jokunen heistä on tavannut jumalansa, niin kumma ettei KUKAAN heistä ole julkistanut sitä missään?!
Kyllä tollai tapahtuma nyt luulis iisisti olevan ihan maailmanlaajuinen uutinen? - jhgjhg
Ei sitä tarvitse 7 miljardilta kysyä, riittää kun tutustuu Mark5:n jumaltietoon.
- uskonsairautta
Mark5 kirjoitti:
"Jumalaa ei ole vieläkään löytynyt,ei vaikka uskovaiset väittävät juuri oman jumalansa elävän, ei kukaan jumalista ole suvainnut näyttäytyä."
Mistä sinä sen tiedät? Oletko kysynyt maapallon kaikilta 7 miljardilta ihmiseltä, ettei Jumala ole näyttäytynyt kenellekään heistä? Oletko kysynyt samaa kaikilta niiltä ihmisiltä, jotka tuhansien vuosien aikana ovat eläneet ennen sinua?Siitähän sen tietää, kun yksikään jumala ei ole näyttäytynyt eikä yksikään uskis esitä yhtään mitään muuta kuin mutu-juttuja jumalastaan, kuten sinäkin.
Ymmärrän,että kyllähän se kovasti ärsyttää sinuakin, että vaikka kuinka kovasti hädissäsi huudat jumalaasi, ei se vaan vastaa, ei sitten millään. Pelkkiä tyhjiä väitteitä kaikki jumalväitteet, aivan kuten sinunkin väitteet yhteyksistäsi jumalaasi. - uskonsairautta
Mark5 kirjoitti:
"Joo,kaikkien uskisten väitteet yhteyksistä jumalaansa ovat valhetta, koska jumalat on ihminen itse keksinyt, kolmiyhteinen jumala: uskovaisen mielikuvitus=jumala=uskovainen itse."
Väite kuuluu samaan kategoriaan kuin väite, että leipä on keksinyt leipurin, taidemaalaus on keksinyt taidemaalarin, kuvapatsas on keksinyt kuvanveistäjän, kello on keksinyt kellosepän ja lapsi on keksinyt vanhempansa.Leipurit yms ihmiset ovat todellisia ihmisiä. Jumalasi on satuolento.
Kovastipa mark5:n luonnolle ottaa,kun hänenkin yhteytensä jumalaan on pelkkää kuvittelua, avuttoman ja hädissään olevan, helvettiä pelkäävän uskiksen mielikuvitusta.
Voi, voi..säälittävää...aikuinen ihminen....ja noin sekaisin... peloteltu saatanoilla ja jumalilla ja helveteillä...voi,voi... Mark5 kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät? Oletko kysynyt maapallon kaikilta 7 miljardilta ihmiseltä, ettei Jumala ole näyttäytynyt kenellekään heistä? Oletko kysynyt samaa kaikilta niiltä ihmisiltä, jotka tuhansien vuosien aikana ovat eläneet ennen sinua?"Mistä sinä sen tiedät? Oletko kysynyt maapallon kaikilta 7 miljardilta ihmiseltä, ettei Jumala ole näyttäytynyt kenellekään heistä? Oletko kysynyt samaa kaikilta niiltä ihmisiltä, jotka tuhansien vuosien aikana ovat eläneet ennen sinua?"
En ole kysynyt. Voin vain todeta, että kenenkään näistä 7 miljardista ihmisestä ei tiedetä todistaneen jumalaväitteitään. Väitteitä on kyllä esitetty runsaasti.
"Eli heidän jumalan äänet päässä tms. ovat vain keskustelua itsensä kanssa ja omaa kuvittelua tai saarnamiesten uskikselle keksimiä juttuja."
Mistä sinä sen tiedät? Mistä sinä voit tietää, ovatko maapallon kaikkien uskovaisten keskustelut Jumalan kanssa kuvittelua tai saarnamiesten keksimiä juttuja? Millä menetelmällä ja kuka on tutkinut maapallon ehkä satojen miljoonien uskovien keskustelut Jumalan kanssa? Ja kuka on tutkinut kaikkien niiden uskovien keskustelut Jumalan kanssa, jotka tuhansien vuosien aikana ovat eläneet ennen sinua?- vastaako_taivas
Riittäisi, että edes yksi uskovainen oikeasti näyttäisi yhteytensä jumalaansa olevan jotain muuta kuin uskiksen itse kehittelemä kuvittelua keskustelua jumalan (=itsensä) kanssa.
Tutkipa sinäkin rehellisesti sitä yhteyttäsi jumalaasi, väitän, että keskustelet itsesi kanssa. Kuvittelet jumalasi puhuvan sinulle. Olet oikeassa jumala=sinä itse.
Jumala=uskovainen itse ( se uskiksen mielikuvitus)
Niin, ja kun seuraavan kerran olet olevinaan yhteydessä jumalaasi, pyydä sitä kaikkitietävää ja kaikkeen pystyvää oliota vaikka ilmestymään ihmisenä ja vaikka tv:ssä, näin sinun jumalhöpötykset olisivatkin totta.
Kerrotaan, että eräs mummo tuli ulos kirkosta Jumalanpalveluksen jälkeen.
Kirkon pihalla oli ateisteja, jotka sanoivat: "Jumalaa ei ole olemassa."
Mummo vastasi: "Mihinkä Hän nyt tässä välissä on ehtinyt hävitä, kun juuri keskustelin Hänen kanssaan."- BowToMePeasant
Myös minä käyn monasti kallonsisäisiä keskusteja "itseni" kanssa!
Vai keskustelenko sittenkin JUMALAN kanssa!?
Ja jos, niin: Eikö se tee silloin minusta jumalan?
Eli kannattais alkaa kumartamaan jo tänne päin, ihan varmuuden vuoksi! ;) :D
"Minä olen Jumala, sinun herrasi. Ei tule sinun muita herroja pitämän!" - röökiäijä
Kylläpä oli taas avuton tarinantapainen. Ihan kertojansa oloinen.
- jumala.ei.todista
Sehän on selvä se, että kaikkivoipa Jumala tarvitsee keskusteluyhteydekseen jonkun päästään vinksahtaneen hihhulin rusina-aivoisen kaalin. Ei kaikkivoipa yhteyttä mitenkään muuten kykene saamaan aikaan. Esimerkiksi radiohaastattelu on hänelle täysin mahdoton juttu.
Virallisen kirkon edustajilla ei ole yhteyttä Jumalaan sillä dogmatia ja eksegetiikka on poistettu yliopistojen tähdellisten kurssien joukosta.
Mutta kuudennella seurakunnalla eli Filadelphian seurakunalla tuo yhteys on. Autuaita ovat puhdassydämiset he saavat nähdä Jumalan.
Danielin kirjan 7. luvun mukaan Konstantinus Suuri laittoi pois kolme paimenta tai kuningasta sekä jäljelle jäi vain 10 kuningasta. Noiden kolmen pois laitetun kuninkaan joukossa olivat ne, joilla on suora yhteys Jumalaan. Luulisin, että pois laitetut olivat: Jerusalemin patriarkaatti, Aleksandrian patriarkaatti ja Antiokian Patriarkaatti.
Kyseessä oli melko suurisuuntainen salaliitto sillä Konstantinus Suuri tahtoi korottaa itsensä Jumalaksi. Sen johdosta hän ei sietänyt tosi Jumalaa ja hänen palvelijoitaan, profeettojaan ja ihmisiään eli Korkeimman pyhiä. Lopulta Konstantinus Suuri menee helvetin tulikivijärveen Danielin kirjan 7. luvun mukaan ja ihmiset eli Korkeimman pyhät ottavat vallan ja perustavat Jumalan valtakunnan niin kuin onkin jo tapahtumassa pikku hiljaa.- pelkää_luuloa
"Luulisin, että pois laitetut olivat..."
Oho, uskis ei tiedäkään vaan luulee...
Pikku hiljaa jumalasi kuolee kokonaan pois ja "totuutesi" osoittautuu pelkäksi saduksi, mitä se oikeasti on. - seitsemäs_seurakunta
Myönnät siis, että kellään täälläkään kirjoittavalla uskiksella ei ole yhteyttä jumalaa?
Tuossa sadussa mainitut ihmiset ovat jo kuolleet, eli yhteys on lopullisesti poikki jumalaan, amen.
Freudin mukaan uskonnollisuus on mielisauraudellinen ilmiö.
- uskisraukat
Tänne kirjoittavat uskikset todistavat kirjoituksillaan Freudin väitteen todeksi joka päivä.
- uskova-unto
Kyllä minä juttelen Jumalan kanssa päivittäin. Tänäänkin jo keskusteltiin illalla arvottavista lottonumeroista. Herra jo lupaili minulle miljoonan osuutta kimpparivistä. On se Herra vaan metka tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811674
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71548- 871476
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911231Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3996- 64866
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol146835- 75832
- 52807
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122775