Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

2626

1. "Jo on kropilla paksu tiedelehti.. Ameriikassahan kaikki on suurta. Myös valeet."

Enpä osaa ottaa kantaa tuohon. Kuten jo aiemmin sanoin, tiedän vain omasta kokemuksestani ja monien kaltaisteni kertomuksista, ettemme ole valinneet osaamme. Tiedän vain että seksuaalisesti nainen on minulle yhtä kiihottava kuin pussillinen pakastevihanneksia (eikä minulla ole pakastevihannesfetissiä).

Onko se geeneissä vai jotain muuta alkuperää? Who cares? Minulla on vain tämä yksi elämä jossa olen pärjännyt oikein hyvin tällaisenaan.
  2. "Entä miten suhtaudut tuohon tiede debattiin, jossa homohäiriö/sairaus poistettiin aktivismin takia, eikä tieteellä. Näytät ohittavan aika kiusallisen kysymyksen."

Suhtaudun seuraavasti:

Tiedän monia homouta koskevia tutkimuksia tehdyn tarkoitushakuisesti molempiin suuntiin. Luotettavimmat tutkimukset on vertaisarvioitu. Ovatko nämä vai vetäisikö ne vain jostain listasta?

Mutta sanoivat tutkimukset ihan mitä vaan, olen edellä kertonut oman kokemukseni ja tiedän monien muiden kokeneen samaa. Mitäs siihen sanot?