Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
297
Kommenttia
1510
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On historiallinen tosiasia, että Jeesus on ollut maailmassa ruumiillisessa muodossa ja kärsinyt ja kuollut ristillä.
Jos helvettiä ja pahaa paikkaa minne voi joutua kuoleman jälkeen ei olisi, niin ei Isä Jumala olisi ikinä antanut Poikaansa Jeesusta kärsimään ja kuolemaan ristillä. Ja ei myöskään Jeesuksen olisi tarvinnut silloin suostua moiseen helvetilliseen kidutukseen mitä se oli kärsiä ja kuolla ristillä.
Jeesus kärsi ja kuoli ristillä meidän ihmisten sijaisena, että nyt kuka hyvänsä joka suostuu uskomaan tähän Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa on vapaa helvetin tulen ikuisesta rangaistuksesta.
29.02.2024 20:14
Joka tulee väittämään Jumalasta sellaista mikä ei sovi yhteen Raamatun ilmoituksen kanssa valehtelee niin, että korvat heiluvat. Ja vieläpä tuollainen onneton Raamatun vastainen väittäjä saattaa kuvitella, että on oikeassa!
29.02.2024 20:00
Huomautan, että Jumala ei ole pirullinen. Joka tuollaisia väittää on aivan väärässä.
Monesti toki Jumala sallii kärsimystä, mutta se ei ole hänen lopullinen tahtonsa.
Piru, eli saatana, perkeleeksikin kutsuttu hän on todella pirullinen, hän ei rakasta ketään, ja hän on se alkusyy kaikelle pahalle ja kärsimykselle mikä ihmisiä ja eläimiäkin kohtaa.
29.02.2024 19:55
No jos Jumala on satuolento, niin mihin perustuu se, että koin ihmeparantumisen vuonna 2007
kesällä?
Satuolennot eivät todistetusti pysty tekemään yhtään mitään.
Ja edelleen jos Raamattu on satua nniinkuin te kivenkovaa väitätätte, niin miten on mahdollista, että kun tulin uskoon, sain Pyhän Hengen itseeni asumaan?
Juurikin siihen malliin mitä Raamattu kertoo, että miten on käynyt niille jotka ovat tulleet uskoon.
Jumala on fiksu ja älykäs, älykkäämpi kuin kukaan ihminen koskaan. Ja kun hän on fiksu, miksi hän olisi ollut niin typerä ja tyhmä, että olisi kirjoituttanut sellaisen kirjan joka lähemmin tutkittaessa paljastuisi halpahintaiseksi sepitelmäksi, ja jolla ei ole mitään yhtymäkohtia todellisuuteen?
28.02.2024 15:33
No tähän mennessä kukaan ei ole osoittanut, että kuinka nyt elämää voisi syntyä itsestään.
Ja tiedän,että tulevaisuudessakaan ei kukaan tule selittämään, että miten elämä syntyi ilman Jumalaa.
No miksikä noin?
Koska se on kokonaan mahdotonta, että elämä olisi syntynyt itsestään!
Täällä maaplaneetallamme on elämää vain ja ainoastaan siksi, koska Raamatussa ilmoitettu Jumala loi alussa tänne kaiken elämän.
27.02.2024 17:16
No taisit iskeä kirveesi kiveen kun väitit, että Raamattu ei ole totta!
Todista nyt, että mihin perustat väitteesi, että Raamattu ei ole totta?
27.02.2024 17:06
Älä viitsi siino vastoin totuutta väittää Raamattua satukirjaksi kun se ei sitä ole vähimmässäkään määrin.
Raamattu vaikka se on ihmisten kirjoittama, niin siitä huolimatta Jumalan Sana meille ihmisille ja opettaa meille monta asiaa, että meistä ihmisistä tulisi viisaita kun perehdymme tähän opukseen.
Ja Raamatun lukeminen säännöllisesti on minullekin HYVIN tärkeää ja rakentaa minun kristillistä uskoani.
18.02.2024 20:44
Se on kuule siitä kiinni, että Raamattua ei kirjata dokumentiksi, että epäuskoinen ihminen ei HALUA kirjata sitä dokumentiksi.
Kaikille jotka haluavat uskoa Jumalaan, Raamattu sen sijaan on täyttä faktaa kannesta kanteen.
18.02.2024 20:39
No jos siino sinun mielestäsi Jumala on satua ja satua hänen Raamattunsa, niin mistä selität, että luomakunta on saanut syntynsä?
Katsos kun elämää ei voi syntyä itsestään, eikä avaruusolennot ole maahan elämää tuonut, eikä myöskään meteoriitin mukana mitenkään ole voinut tulla elämää maan päälle.
Et sinä siino pääse yli, etkä ympäri tästä mitä nyt kirjoitin, joten tunnustapa hairahduksesi ja myönnä, että olet erehtynyt!
18.02.2024 20:34
Älä viitsi siino valehdella, että ihminen kun kuolee niin se on sitten siinä. Raamattukaan ei missään paikassa opeta tuollaista, päinvastoin, ihminen on ikuisuusolento.
18.02.2024 20:27
Raamattu nimenomaan FlyFish todistaa, että Jeesus tuli maan päälle ihmisen lihaan.
Ja Raamattu myös sanoo, että joka uskoo Jeesukseen,elää vaikka olisi kuollut.
Kuinka paljon teille ateisteille on jankutettava, että ihminen on ikuisuusolento vaikka ruumis kuolee ja maatuu, niin sielu tai henki miten sitä nyt nimitetään jää hyvinkin elämään kuoleman jälkeen?
Epäusko on sitä sitten jos kuulee kristillistä opetusta, niin ei suostu tähän opetukseen uskomaan. Ei suostu ottamaan vaaria Jeesuksesta ja uskomaan häneen, saati että ottaisi hänet vastaan omaksi Vapahtajaksi.
Epäusko jos siitä ei tehdä parannusta vie tällaisen epäuskoisen ikuiseen tulihelvettiin kuoleman koittaessa.
18.02.2024 20:25
Ihminen ei kuole lopullisesti koskaan, ihmisen sielu tai henki miten sitä nyt nimitetään on ikuinen.
Ja joka suostuu uskoman Jumalan Poikaan Jeesukseen niinkuin Raamattu hänestä opettaa, että hän on ristillä kärsinyt ihmisten sijaisena rangaistuksen joka olisi kuulunut meille ihmisille jotka me jokainen olemme rikkoneet Jumalan hyvän tahdon, eli olemme tehneet pahaa. Eli joka noin uskoo, pääsee kuoltuaan ikuiseen paratiisiin.
Joka ei suostu uskomaan Jeesukseen niin tällainen onneton menee suoraan ikuiseen tulihelvettiin kuoltuaan.
18.02.2024 20:17
Olet aivan oikeassa, Jumala on luomalla laittanut eko-syysteemin alkuun.
18.02.2024 20:02
Raamattu todistaa Jumalan luojaksi, ja ei asia siitä miksikään muutu.
17.02.2024 20:29
No milläs todistat Raamatun satukirjaksi, monet ovat sitä yrittäneet ja saada opuksen hävitettäväksi, mutta eivät vain ole siinä onnistuneet!
Sinulla taitaa olla satukirja korviesi välissä ja sydämessäsi kun et selvää asiaa mitenkään suostu uskomaan, vaan väität vastoin totuutta ja logiikkaa, että minä aloittaja olen uskonut satukirjaan!
17.02.2024 20:28
Kyllä Raamatun sana nimenomaan on todiste, Jumala itsessään takaa sen ja on huolehtinut, että ihmiskunnalla on käsisään Raamattu ja he voivat lukea sitä ja oppia sieltä monta asiaa mitä muutoin olisi mahdotonta tietää.
17.02.2024 20:23
Jumala ei alunperin tarkoittanut tauteja ja kärsimystä, mutta mitä ihminen kylvää, sitä hän niittää.
Alunperin alkuihmiset Aadam ja Eeva elivät paratiisielämää ja olivat täysin viattomia, mutta kun he vastoin Jumalan nimenomaista käskyä söivät hyvän- ja pahantiedon puusta hedelmää,
tuli maailmaan kaikkinaiset kärsimykset ja kiroukset kun Jumala langetti tuomion tuosta rikkomuksesta.
Jumala ei ehdottoman oikeudenmukaisena voinut painaa villaisella rikkomusta kun ihmiset söivät kiellettyä hedelmää.
17.02.2024 20:20
Jumala on ikuisuusolento, häntä ei ensinnäkään ole luotu. Jumala on ollut aina olemassa ja on tuleva olemaan olemassa.
17.02.2024 20:11
Ei se ole sitten siinä kun ihminen kuolee. ihmisen sielu tai henki jatkaa todistetusti elämää kuoleman jälkeen.
Ja se mitä me tässä elämässä ratkaisemme sitten sinetöi sen, että missä vietämme ikuisuutemme kuoleman jälkeen.
Jos uskoo Jeesukseen siten kuin Raamattu hänestä opettaa, pääsee kuoleman koittaessa viettämään ihmeellistä paratiisielämää.
Mutta jos ihminen eläessään kieltäytyy uskomasta Jeesukseen, menee tämä onneton kuoleman koittaessa ikuiseen tulihelvettiin rangaistuksen paikkaan.
17.02.2024 20:09
En kirjoita huuhaata, koko tekstini on totta ja tarkistettavissa.
09.02.2024 18:07
10 / 76