Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. Tosi+asiat+tosi+asioina,+helvetti+on+ihan+todellinen+paikka+jonne+joutuu+jo+jos+ei+tee+mitään.On+rakkaudetonta+opettaa+niin,+ettei+helvettiä+muka+ole+ja+siitä+ei+muka+tarvitse+välittää.+Sitäpaitsi+Raamattukin+kertoo+helvetistä,+niin+miksi+siis+me+kristityt+siitä+vaikenisimme?Sitäpaitsi+kerron+yleensä,+että+miten+helvetin+tuomion+saa+pois,+ja+sen+saa+pois+kun+uskoo+Jeesukseen,+joka+rakkaudesta+ihmiseen+kärsi+ristillä+rangaistuksen+minunkin+edestäni,+ja+joka+voitti+kuoleman+ja+ylösnousi.+Niinkuin+Raamattu+todistaa.
  2. Ensiksikin+Repe+pyydän+anteeksi,+että+menin+nimittelemään+sinua,+se+oli+väärin+ja+Raamatun+vastaisesti+minulta+tehty,+sillä+se+sanoo,+että+tulee+sävyisästi+ojentaa+vastustelijoita,+ehkä+Jumala+antaa+heille+mielen+muutoksen.+Tuosta+syystä+pyysin+tuon+tekstin+poistamista.Mutta+selitäppäs+se+miten+saatoin+kokea+kesällä+2007+ihmeparantumisen,+jonka+vaikutuksesta+tulin+selvästi+pirteämmäksi,+ja+lääkärinikin+myönsi+minun+kokeneen+ihmeparantumisen?Ja+vielä:+Olin+kerran+matkalla+autollani,+ja+minulla+ei+ollut+rahaa+kotimatkaan,++millä+olisin+maksanut+polttoaineen,+ja+en+maininnut+asiasta+kenellekään.+Menin+sitten+erääseen+uskovien+kokoukseen,+ja+siellä+eräs+täysin+tuntematon+vanhempi+nainen+tuli+luokseni+ja+antoi+minulle+juuri+sen+summan+rahaa+mitä+tarvitsin+kotimatkan+polttoaineeseen.+Ja+tämä+tarina+on+tosi,+milliäkään+en+valehtele.Erään+kerran+olin+linja-autolla+matkalla+seurakuntani+kokoukseen,+ja+Jeesus+antoi+mieleeni+paimen-asian+käsiteltäväksi+siten,+että+sain+mielessäni+joko+suostua+ottamaan+Jeesukselta+vastaan+paimenen+lahjan+tai+olisin+voinut+kieltäytyä,+minä+sitten+suostuin+mielessäni+sisäisesti+ottamaan+tämän+lahjan+vastaan.+Menin+sitten+kokoukseen+ja+en+tuosta+paimen+episodista+maininnut+kenellekään+mitään,+niin+kuitenkin+eräs+seurakuntasisar+sanoi+minulle,+että+minun+käteeni+on+annettu+paimenen+sauva!Nämä+ovat+Repe+tosia+tarinoita,+ja+omalta+osaltaan+todistavat,+että+Jeesus+on+Kristus,+eli+Jumalan+Pyhällä+Hengellä+voitelema+Messias-Vapahtaja,+joka+otti+ristillä+pois+maailman+pahat+teot+ja+synnit.